×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

جعبه مقوایی آجیل

معمولا برای جذابیت بیشتر هدیه، از جعبه مقوایی آجیل استفاده می کنیم؛ چرا که اینکار علاقه ما و مهم بودن طرف مقابل را صد چندان نشان می دهد و تنوع بسیاری نیز دارد معمولا در جعبه های کادویی مقوایی، نوع مقوا بکار برده شده، مقوای فابریانو می باشد؛ البته نوع دیگری از مقوا هم وجود دارد که خیلی برای این نوع باکس ها استفاده نمی شود.

جعبه ها از قدیم الایام انتخاب مناسب و هوشمندانه ای برای جا بجایی وسایل و کالا ها بوده اند باید توجه داشته باشیم کیفیت مواد اولیه که در جعبه های مقوایی استفاده می شود؛ دارای اهمیت بسیاری است.

word image 234804 1 - آشنایی با جعبه های التیام بخش مشکلات -

جعبه مقوایی آماده

باید گفت جعبه مقوایی آماده یکی از پرکاربرد ترین جعبه ها به دلیل تنوع طرح و مدلبرای زیبا سازی هدیه ها است جعبه مقوایی به جعبه هایی می گویند که برای تولید آن ها در سایزهای مختلف از مقوای مرغوب استفاده شده است این محصول در رنگ ها و جنس های مختلفی تولید می شوند که اندازه کوچک این جعبه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا برای بسته بندی کالاهایی که حجم و اندازه کم تری دارند می توان از جعبه مقوایی کوچک استفاده کرد زیرا این جعبه ها دارای کیفیت و مقاومت خوبی برای حمل و نقل و بسته بندی کالاهای حساس و سبک هستند یکی از مزایای استفاده از جعبه مقوایی این است که از ورود ضربه به محصول در حین حمل جلوگیری می کند.

word image 234804 2 - آشنایی با جعبه های التیام بخش مشکلات -

جعبه مقوایی ساده

در مورد قیمت جعبه مقوایی ساده همیشه بحث و حدیث فراوان است و چیزی که مسلم است یکی قیمت جعبه های کادویی مقوایی شیک و فانتزی متناسب با انواع سلیقه ها می باشد که در اینجا مواد اولیه ما مقوا و چسب و تزئینات جانبی جعبه های کادویی مقوایی می باشد.

هرچه قیمت مواد اولیه بیشتر باشد روی قیمت تمام شده جعبه ها هم اثری مستقیم می گذارد. کلا در کشورهایی که اقتصاد ضعیفی دارند نرخ تورم بالا هست و نوسانات قیمت را شاهد هستیم قیمت جعبه های کادویی مقوایی علاوه برموارد ذکر شده به ابعاد این جعبه ها هم بستگی دارد هر چه ابعاد این جعبه ها بزرگتر باشد مسلما قیمت بالاتری نیز خواهند داشت و اگر لوازم جانبی مثل آهنربا در سر این جعبه های کادویی مقوایی قرار دهیم باز هم قیمت تمام شده بیشتر می شود.

word image 234804 3 - آشنایی با جعبه های التیام بخش مشکلات -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.