×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

خواص آنتی اکسیدانی موجود در توت فرنگی همچنین ممکن است به جلوگیری از آب مروارید یعنی کدر شدن عدسی چشم که می تواند منجر به نابینایی در سنین بالاتر شود، کمک کند. چشمان ما به ویتامین C نیاز دارند تا از آنها در برابر قرار گرفتن در معرض رادیکال های آزاد ناشی از اشعه ماوراء بنفش شدید خورشید که می تواند به پروتئین موجود در عدسی آسیب برساند، محافظت کند. ویتامین C همچنین نقش مهمی در تقویت قرنیه و شبکیه چشم دارد. البته با توجه به لیست قیمت هویج در تره بار از این محصول نیز در کنار توت فرنگی می توانید برای تقویت بینایی خود استفاده کنید.

در حالی که دوزهای بالای ویتامین C خطر ابتلا به آب مروارید را در زنان بالای ۶۵ سال افزایش می دهد، محققان موسسه کارولینسکا در استکهلم خاطرنشان کردند که این خطر مربوط به ویتامین C است که از مکمل ها به دست می آید، نه ویتامین C از میوه ها و سبزیجات.

word image 234839 1 - با توت فرنگی بینایی خود را تقویت کنید -

توت فرنگی بهترین دارو برای پیشگیری از سرطان

ویتامین C یکی از آنتی اکسیدان هایی است که می تواند به پیشگیری از سرطان کمک کند، زیرا سیستم ایمنی سالم بهترین دفاع بدن است. یک ماده شیمیایی گیاهی به نام الاژیک اسید که در توت فرنگی نیز یافت می شود یکی دیگر از این موارد است. ادواردز می گوید: نشان داده شده است که اسید الاژیک دارای خواص ضد سرطانی مانند سرکوب رشد سلول های سرطانی است. قیمت توت فرنگی ۱۴۰۱ با وجود اینکه کمی گران می باشد اما می توان آن را به آسانی تهیه کرد.

توت فرنگی همچنین حاوی آنتی اکسیدان های لوتئین و زاتانسین است. آنتی‌اکسیدان‌ها رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برند و تأثیر منفی بالقوه‌ای را که می‌توانند روی سلول‌های ما داشته باشند، خنثی می‌کنند.» دریابید که چگونه رژیم غذایی شما می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه کمک کند.

word image 234839 2 - با توت فرنگی بینایی خود را تقویت کنید -

کاهش کلسترول بدن با مصرف توت فرنگی

بر اساس گزارش بنیاد قلب و سکته مغزی، بیماری قلبی یکی از علل اصلی مرگ و میر در میان زنان کانادایی است. خوشبختانه، فواید توت فرنگی شامل تقویت کننده های قدرتمند سلامت قلب است. باید بدانید در لیست قیمت میوه و تره بار امروز شیراز، توت فرنگی نرخ متوسطی داشته است.

ادواردز توضیح می دهد: “اسید الاژیک و فلاونوئیدها یا فیتوشیمیایی می توانند یک اثر آنتی اکسیدانی ایجاد کنند که می تواند به طرق مختلف برای سلامت قلب مفید باشد.” یک راه شامل خنثی کردن اثر لیپوپروتئین با چگالی کم یا LDL است کلسترول بد در خون، که باعث ایجاد پلاک در شریان ها می شود. راه دوم این است که آنها یک اثر ضد التهابی ایجاد می کنند که برای قلب نیز مفید است.

محققان در مرکز تغذیه بالینی و اصلاح فاکتورهای خطر در تورنتو مزایای توت فرنگی را در رژیم غذایی کاهش دهنده کلسترول مطالعه کردند و به این نتیجه رسیدند که افزودن آن به رژیم غذایی باعث کاهش آسیب اکسیداتیو و همچنین چربی خون می شود که هر دو در بیماری قلبی نقش دارند و دیابت سعی کنید بیشتر از این غذاهای کاهش دهنده کلسترول را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

word image 234839 3 - با توت فرنگی بینایی خود را تقویت کنید -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.