×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

امروزه کودکان و نوجوانان زیادی هستند که به دیدن انیمیشن و انیمه های خارجی علاقه مند هستند و ساعت ها خود را سرگرم تماشای آن میکنند. وب سایت آپ مدیا، یکی از بهترین سایت های دانلود انیمیشن است، چرا که فاقد هر گونه صحنه نامناسب و غیراخلاقی برای کودکان و نوجوانان است و شما میتوانید تمامی انیمیشن ها و جدیدترین این انیمیشن ها را میتوانید به صورت زیر نویس و دوبله فارسی دانلود و یا حتی به صورت آنلاین از UPMEDIA تماشا کنید.

انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish 2022

images 1675452127 - دانلود جدیدترین انیمیشن های خارجی در رسانه آپ مدیا -
گربه چکمه پوش ۲: آخرین آرزو ، این انیمیشن در ژانر ماجراجویی و کمدی به کارگردانی جوئل کرافورد و جانوئل مرکادو است. فیلمنامه این انیمیشن را  پل فیشر بر عهده داشته است ، انیمیشن گربه چکمه پوش محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا است. این انیمیشن امتیاز ۷.۸ را از ۸,۳۰۰ رای در سایت IMDB دریافت کرد. در این فیلم هنرمندانی چون فلورنس پیو، الیویا کلمن، آنتونیو باندراس، سلما هایک، سامسون کایو، داواین جوی راندولف و… به صداپیشگی پرداخته اند.
خلاصه داستان : گربه چکمه پوش متوجه می‌شود که به دلیل اشتیاق زیادش در ماجراجویی هشت جان از نه جان خود را از دست داده است. حال گربه چکمه پوش سفری حماسی را آغاز می‌کند تا آخرین آرزوی افسانه‌ای خود را کشف کرده و زندگی نه گانه‌اش را بار دیگر به دست آورد…
صداپیشگان : Antonio Banderas ، Salma Hayek ، Harvey Guillén

انیمیشن GuThe Amazing Maurice 2022

images 1675453043 - دانلود جدیدترین انیمیشن های خارجی در رسانه آپ مدیا -

انیمیشن موریس شگفت انگیز، به کارگردانی توبی گنکل و فلوریان وسترمن و نویسندگی رابرت چندلر، توبی گنکل و تری روسیو ، محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا ، آلمان و انگلیس است. ژانر این فیلم ماجراجویی و کمدی است و هنرمندانی از جمله : هیو لوری، امیلیا کلارک، دیوید تیولیس، جما آرترتون، هیمش پاتل، جو ساگ، راب برایدون، آریون باکاره، جولی آترتون، هیو بونویل و… به صداپیشگی پرداخته اند.
هنرمندان : Hugh Laurie ، Emilia Clarke ، David Thewlis
خلاصه داستان : درباره ی یک گربه دست و پا چلفتی به نام موریس است که همراه با گروهی از موش‌های صحرایی، از طریق کلاهبرداری پول خوبی به دست می‌آورد. اما زمانی که موریس به همراه موش‌ها به شهر آسیب دیده بدبلینتز می‌رسند، با دختری به نام مالیشیا ملاقات کرده و همه چیز تغییر می‌کند تا اینکه…

انیمیشن The Soccer Football Movie 2022

images 1675452906 - دانلود جدیدترین انیمیشن های خارجی در رسانه آپ مدیا -
قطعا علاقه مندان به فوتبال حداقل یکبار نام این انیمیشن جذاب را شنیده اند. این انیمیشن درباره ی بازیکن سرشناس فوتبال زلاتان ابراهیمویچ است. در خلاصه داستان آمده است که : پس از اینکه یک دانشمند شیطان صفت استعداد بازیکنان فوتبال را می‌دزدد، چهار هوادار جوان فوتبال با هم متحد می‌شوند تا به بازیکنان مورد علاقه خود کمک کنند که توانایی‌های خود را بار دیگر به دست آورند.
انیمیشن ساکر فوتبال  به کارگردانی Mitch Schauer و نویسندگی Deeki Deke محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا است.
هنرمندان : Zlatan Ibrahimovic ، Megan Rapinoe ، Weird Al’ Yankovic

انیمیشن Guillermo del Toro’s Pinocchio 2022

images 1675452876 - دانلود جدیدترین انیمیشن های خارجی در رسانه آپ مدیا -

پینوکیو گیرمو دل تورو، در ژانر درام ، خانوادگی و فانتزی به کارگردانی گی‌یرمو دل تورو و مارک گوستافسون است. سازنده این انیمیشن کشور آمریکا و فرانسه است. در این انیمیشن هنرمندانی چون گرگوری مان، ایوان مک‌گرگور، ران پرلمن، کریستف والتس، دیوید بردلی، تیلدا سوینتن و… به صداپیشگی پرداخته اند.
خلاصه داستان : درباره ی یک عروسک چوبی به نام پینوکیو است که زنده می‌شود و رویای تبدیل شدن به یک پسر واقعی را در سر می‌پروراند.
بازیگران : Ewan McGregor ، David Bradley ، Gregory Mann

اگر به دنبال وب سایتی هستید که بدون هیچ دردسر و مشکلی تمامی فیلم ها، سریال ها و انیمیشن های جدید و قدیمی ، (آرشیو کامل) را دانلود و تماشا کنید میتوانید به آدرس https://upmedia.movie/ مراجعه کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.