×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

images 1676197122 63e8bd023b9ca - نکاتی که در آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت نمی‌دانید! - زبان انگلیسی

تبریک! اگر قصد مهاجرت دارید، یک زندگی جدید و هیجان‌انگیز در انتظار شماست! زبان هر کشور، پلی برای ورود به یک فرهنگ تازه است. انگلیسی، از آن زبان‌هایی است که با یادگیری آن، مسیر مهاجرت به کشورهای بسیاری هموار خواهد شد. اگرچه سالانه هزاران نفر به کشورهای مختلف دنیا مهاجرت می‌کنند، اما همچنان نکاتی درباره آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت وجود دارد که کمتر کسی به آن‌ها توجه می‌کند. اگر یک موقعیت عالی برای مهاجرت برایتان فراهم شود، باید چطور به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید؟ چه مدت طول می‌کشد که این زبان را یاد بگیرید؟ آیا روشی وجود دارد که سریع‌تر شما را به نتیجه برساند؟

آموزش سریع زبان انگلیسی برای مهاجرت

شاید افراد زیادی پیش از ایجاد موقعیت مهاجرت، بر حسب علاقه یا شرایط خاصی که دارند، به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند. مخاطب حرف ما این گروه نیستند! مخاطب، شمایی هستید که می‌خواهید در یک فرصت محدود، به آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت بپردازید و بهترین نتیجه را بگیرید.
این مسیر، از ابعاد مختلفی قابل بررسی است؛ اما پیش از هر قدمی، باید بدانید که الان کجای راه هستید؟ برای این کار، باید تعیین سطح شوید. آزمون‌های حضوری و آنلاین زیادی وجود دارند که می‌توانند سطح کنونی شما در زبان انگلیسی را مشخص کنند. از آن‌جایی که روش آنلاین، عموما وقت کمتری از افراد می‌گیرد، محبوبیت بیشتری هم دارد. بهترین سایت تعیین سطح زبان انگلیسی، سایتی است که تمام ابعاد مهارتی شما در این زبان را بسنجد و بهترین موارد آموزشی را به شما پیشنهاد دهد.
پس از تعیین سطح، باید روش یادگیری خود را مشخص کنید. بسته به شرایط شغلی، تحصیلی یا شخصی، افراد راه‌های مختلفی را برای آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال ممکن است دوست شما، وقت آزادتری برای شرکت در کلاس‌های حضوری داشته باشد اما شما یادگیری زبان انگلیسی در خانه را ترجیح دهید.
هنگام انتخاب روش، رده سنی زبان‌آموز را در نظر داشته باشید. مسیر و روش‌های یادگیری برای شما که بزرگسال هستید ممکن است شرایط خاص خود را داشته باشد؛ اما اگر قصد دارید فرزندتان را برای مهاجرت آماده کنید، باید بدانید که روش آموزش زبان انگلیسی برای کودکان کاملا متفاوت است و باید طبق شرایط خاص‌تری تعیین شود که تنها از عهده متخصصان این رشته برمی‌آید. پس از بررسی شرایط اولیه، نوبت به یادگیری روش‌های سریع آموزش می‌رسد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

سوالات رایج زبان آموزان برای مهاجرت

مهاجرت با تمام مزایایی که دارد، اصلا فرآیند ساده‌ای نیست. از همان لحظه که قصد می‌کنید برای مدت طولانی، در کشور دیگری ساکن شوید هزاران سوال ممکن است ذهنتان را درگیر کند. ما در اینجا، سوالاتی که عموما برای آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت مطرح می‌شوند را پاسخ خواهیم داد. این سوالات، شامل نکاتی که در آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت نمی‌دانید هستند.

 روش‌های تقویت زبان برای مهاجرت چیست؟

اگرچه روش‌های آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت، به شرایط هر فرد بستگی دارد، اما برخی نکات برای اغلب افراد قابل اجرا هستند. در این مسیر، از روش‌های زیر استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید:
1- وقتی زبان انگلیسی را برای مهاجرت فرامی‌گیرید، یعنی قرار است با آن زندگی کنید! بنابراین باید تمام روزمرگی‌های خود را تا مدتی با این زبان درگیر کنید. به عنوان مثال اخبار انگلیسی گوش کنید، فیلم انگلیسی ببینید و حتی انگلیسی صحبت کنید.
2- یک همراه خوب برای خود پیدا کنید. کسی که بتوانید با او به صورت مکرر انگلیسی صحبت کنید، تاثیر شگفت‌انگیزی بر رشد شما خواهد داشت. این شخص می‌تواند دوست، همکار، همسر یا هر کس دیگری باشد.
3- روی حوزه تخصص خود متمرکز شوید. مثلا اگر می‌خواهید برای تحصیل یا شغلی خاصی مهاجرت کنید، روی اصطلاحات تخصصی رشته خود متمرکز شوید تا بتوانید امور حرفه‌ای خود را پیش ببرید.
4- در شبکه‌های اجتماعی به زبان انگلیسی فعالیت کنید. یافتن دوستانی که زبان مادری آن‌ها انگلیسی باشد، می‌تواند یک قدم بزرگ برای یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت باشد.

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت چقدر است؟

پاسخ این سوال کاملا بستگی به شرایط کنونی شما دارد. بهتر است حتما پیش از شروع، تعیین سطح انجام دهید. استفاده از آزمون تعیین سطح موسسه سفیر به عنوان بهترین سایت تعیین سطح زبان، می‌تواند به شما کمک کند که سطح کنونی خود را به درستی تعیین نمایید. پس از این قدم، تازه مشخص می‌شود که چقدر زمان نیاز دارید.
بر اساس سطح خود، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید؛ اما اگر عجله دارید و زمان برایتان مهم است، بهتر است سراغ بسته‌های فشرده آموزش زبان انگلیسی موسسه سفیر بروید. این بسته‌ها، بدون افت کیفیت یادگیری، شما را در کمترین زمان ممکن به سطح مطلوب می‌رسانند. همچنین اگر می‌خواهید خودتان سرعت یادگیری را تنظیم کنید، استفاده از بسته‌های خودآموز سفیر بسیار راهگشا خواهند بود.

ارزان‌ترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت کدام است؟

یکی از نکاتی که در آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت نمی‌دانید، این است که راحت‌ترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت کدام است؟ البته پاسخ این سوال، بسته به معیارهای شما متفاوت است اما بهتر است بدانید که کانادا، یکی از کشورهایی است که به دلیل مهاجرپذیری بالا، مقصد مناسبی به حساب می‌آید. همچنین اگر به دنبال کم هزینه‌ترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت ایرانیان هستید، این کشور می‌تواند در عین کیفیت زندگی مطلوب، هزینه‌های اقامت کمتری نسبت به آمریکا یا انگلیس داشته باشد.

بهترین کلاس زبان برای مهاجرت کدام است؟

اگر فرصت شرکت در کلاس را دارید، بهترین و موثرترین راه آموزش زبان برای مهاجرت همین است! با این حال، انتخاب راحت‌ترین کلاس انگلیسی زبان برای مهاجرت که هم شرایط شرکت در آن آسان باشد و هم شما را با مناسب‌ترین هزینه به هدفتان برساند آسان نیست. همچنین آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، نیاز به شرکت در کلاس‌های خاصی دارد که همه جا در دسترس نیستند.
پس از آزمون تعیین سطح، موسسه سفیر به شما کلاس‌ها و روش‌های متناسب با سطحتان را پیشنهاد می‌دهد تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. همچنین می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۴۳۴۶ تماس بگیرید یا به صورت حضوری به شعب موسسه مراجعه کنید تا شما را بهتر راهنمایی کنند. همچنین شرایط و اطلاعات کلاس‌ها برای بررسی و انتخاب به صورت کامل در سایت Goftsafir.com موجود است.

images 1676200379 63e8c9bbade19 - نکاتی که در آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت نمی‌دانید! - زبان انگلیسی

نتیجه‌گیری

آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت، کمی با یادگیری معمولی و طولانی مدت این زبان متفاوت است. اغلب افرادی که به این قصد سراغ یادگیری انگلیسی می‌روند، به دو فاکتور زمان و کیفیت بسیار اهمیت می‌دهند. در این مقاله، به سوالاتی که در این مسیر ممکن است برایتان مطرح شود پرداختیم. با کمک مشاوران موسسه سفیر، می‌توانید مسیر آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت را ساده‌تر طی کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.