×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

۷ نقاط بدن برای اسپری کردن عطر ادکلن

word image 235699 1 - 7 نقاط بدن برای اسپری کردن عطر ادکلن -

وقتی که قصد خرید عطر ادکلنی را دارید باید به اورجینال بودن رایحه توجه زیادی داشت و همچنین نحوه اسپری کردن عطر ادکلن را بدانیم تا بو استشمام بالایی را داشته باشند. لباس و بدن هر یک از ما طبع و بوی مخصوصی را دارد. باید بدانیم وقتی ادکلنی را به بدن یا لباس خود اسپری می کنم رایحه باید ماندگاری و پراکندگی بالایی را داشته باشد. ۸ نقاط مهم در بدن که در عطر ادکلن ها تاثیر فراوانی را دارند و کمک می کنند طبع رایحه از بین نرود.

۱ عطر را روی قسمت بالایی گوش اسپری کنید

یکی از بهترین نقاط برای اسپری کردن ادکلن قسمت بالایی گوش ها می باشند. دلیل این این کار بخاطر چربی می باشد قسمت بالایی گوش نسبت به قسمت های دیگر گوش حتی پشت لاله چرب تر می باشد و اگر هرچه نقاط چرب تر باشد ماندگاری فراوانی را دارد.

۲ عطر یا ادکلن را مستقیم به لباس های خود اسپری کنید

افشانه های عطر بر روی لباس ها تاثیر مستقیم را دارند و الیاف لباس می توانند ذرات عطر را به خود جذب کرده و تا مدت طولانی زیادی در لباس ها بمانند و حتی بعد از شستن لباس رایحه اثرات خودش به جا می گذارد.

۳ وازلین

شاید برایتان سوال باشد که وازلین چه کمکی می تواند به عطر یا ادکلن کند. وازلین با ساختار و ترکیبات چربی که دارد می تواند در ماندگاری رایحه کمک کند پس قبل از اسپری کردن باید آنرا به پوست بدن زد تا ماندگاری زیادی را داشته باشد.

۴ عطر روی نقاط نبض اسپری کنید.

word image 235699 2 - 7 نقاط بدن برای اسپری کردن عطر ادکلن -

گردن،آرنج،مچ دست ها، ساق پا، زانو ها،قسمت پایین سینه این موارد بخاطر گرمی که خون در آنها جریان دارد می توانند به عطر ادکلن ها کمک کنند تا طبع زیادی را داشته باشند. اکثر ما وقتی عطر را به نبض دست ها اسپر می کنیم با یکدیگر آنرا ماساژ می دهیم این کار باعث می شود که اثرات افشانه از بین برود و ماندگاری ضعیفی را به همراه داشته پس سعی کنید که این کار انجام ندهید.

۵ بعد از دوش گرفتن از عطر استفاده کنید

پس از دوش گرفتن سعی کنید پوست نیمه خشک بماند و بعد عطر را به خود اسپری کنید این کار باعث می شود که افشانه ها و ذرات عطر حفظ شود و پراکندگی زیادی را داشته باشد.

۶ عطر را مستقیم اسپری کنید

word image 235699 3 - 7 نقاط بدن برای اسپری کردن عطر ادکلن -

بعضی از افراد تمایل دارند که عطر ادکلن را مستقیم روی هوا اسپری کنند و از آن رد شوند این کار اشتباه می باشد و می تواند اثرات افشان عطر را از بین ببرد و هیچ بویی و طبع را نمی توان حس کرد. برای اسپری کردن عطر باید مستقیم بر روی پوست برهنه یا لباس باشد با این کار طبع زیادی را می توان حس کرد.

۷ از عطر مو استفاده کنید

اگر نگران خشک شدن مو سر خود می باشد باید عطر ادکلن بسیار باکیفیت را خریداری کنید تا رطوبت خوبی به مو های شما بدهد. هر عطر موی می تواند به موی شما آسیب برساند بس توجه زیادی به این نکته داشته باشید.

این مواردی می توانند در ماندگاری و پراکندگی رایحه ها کمک کنند اما شناخت همه باید نت های رایحه باشد چون نت یکی از اساسی ترین ویژگی در عطر ادکلن های می باشد.

  • نت اولیه (سرآغاز عطر می باشد که بعد از اسپری کردن سریعا طبع و بو محو می شود)
  • نت میانی(طبع و بویی که پس از نت اولیه نمایان می شود که می تواند بروی نت پایه تاثیر بگذارد)
  • نت پایه ( بوی است که بعد از نت های اولیه و میانی می باشد و باعث استشمام بالایی می شود.
  • به تقل از ادکلند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.