×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مقدمه

در دنیای خودرو ها می توان قطعات و لوازم یدکی های بسیار متنوعی را مشاهده کرد. این تجهیزات با توجه به کاربرد های بسیار متنوعی که دارند مورد استفاده افراد قرار می گیرند. می توانید به راحتی از این تجهیزات در حالت های مختلف و برای بالا بردن کارایی خودرو ها استفاده کنید. یکی از مهم ترین تجهیزات موجود که باید از آن ها به خوبی استفاده کنید کمک فنر ها می باشند. این تجهیزات در حالت های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. نصب این محصولات در خودرو های مختلف بسیار با اهمیت می باشد.

C:\Users\H-K\Pictures\Modern-car-rear-suspension.jpeg

این قطعات با توجه به مدل و برند های متنوعی که دارند در اختیار افراد هستند. می توان از این تجهیزات به شکل های گوناگون استفاده کرده و بهترین بازدهی را نیز مشاهده کرد. کمک فنر کیا و هیوندای را می توان به عنوان محصولاتی بسیار مهم در نظر داشت. این تجهیزات با توجه به قابلیت های بسیار زیادی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. می توانید از این تجهیزات به خوبی و در حالت های متنوعی استفاده کنید. در دو مدل کیا و هیوندای این تجهیزات بسیار با اهمیت می باشند. تنوع بالا در این دو برند باعث شده است تا شناسایی محصولات با کیفیت مقداری سخت باشد. کمک فنر ها در جلو و عقب مورد استفاده قرار می گیرند.

می توان از این تجهیزات به شکل های مختلف استفاده کرد. به صورت کلی این محصولات برای کمک کردن به فنر های اصلی به کار می روند. باید توجه داشته باشید که طول عمر کمک فنر ها تقریبا بالا می باشد. در صورتی که این کمک ها آسیب ببینند باید در زمانی کم تعویض شوند. باید توجه داشته باشید که این تجهیزات در زمینه های مختلف و متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. کمک فنر کیا و هیوندای را می توان به عنوان یکی از قطعات اصلی موجود در سیستم تعلیق در نظر داشت. اهمیت بالا در کمک فنر ها باعث شده است تا از آن ها در تمامی مدل ها استفاده کنند.

مشخصات، قیمت و خرید کمک فنر جلو راست مدل 546602b200 مناسب برای سانتافه |  دیجی‌کالا

کمک فنر کیا و هیوندای

انواع کمک فنر کیا و هیوندای

تنوع بالا در کمک فنر کیا و هیوندای باعث شده است تا این محصولات دارای ویژگی های بسیار متنوعی نیز باشند. برند های بسیار زیادی این محصولات را تولید می کنند. برای خرید این محصولات باید به مراکز و مجموعه های معتبر مراجعه کنید. استفاده از مجموعه های معتبر قطعا بهترین کیفیت را برای شما به همراه خواهد داشت. باید توجه داشته باشید که کمک های جلو و عقب بایکدیگر متفاوت می باشند. در مدل های مختلف موجود در این دو برند باید به سایز های متنوع موجود توجه داشته باشید. به عنوان مثال کمک جلو سراتو سایپا با مدل های دیگر متفاوت می باشد.

در هنگام خرید این محصولات باید به اصالت کالا ها توجه داشته باشید. این تنوع در این محصولات باعث شده است تا بتوان به راحتی از آن ها استفاده کرد. کمک فنر کیا و هیوندای به صورت کلی از دو طرف به خودرو متصل می شود. قسمت بالای این کمک ها به بدنه وصل می شوند. قسمت دیگر کمک فنر ها به سیستم جلوبندی و تعلیق متصل می شوند. استفاده از کمک فنر ها باعث می شود تا نوسانات منتقل شده از جاده به حداقل مقدار خود رسیده و دفع شوند. این محصولات سواری راحت و نرمی را برای سرنشینان به وجود می آورند.

می توان در دسته بندی های مختلف و متنوعی انواع کمک فنر ها را قرار داده و به خوبی از آن ها استفاده کرد. از مهم ترین نمونه های موجود می توان به کمک های هیدرولیکی، هیدرواستاتیکی، تلسکوپی، بادی، اهرمی و قابل تنظیم اشاره کرد. در تمامی این مدل ها باید به کیفیت توجه داشته باشید. برای هر مدل از محصولات کیا و هیوندای می توان نمونه های بسیار جذابی را مشاهده کرده و به راحتی از آن ها استفاده کرد. هرچه کیفیت در این محصولات بالاتر باشد می توان راحت تر و دقیق تر برخی از اقدامات را انجام داد.

مشخصات، قیمت و خرید کمک فنر جلو راست مدل 546602b200 مناسب برای سانتافه |  دیجی‌کالا

تنوع بالا

زمان تعویض کمک فنر کیا و هیوندای

برای تعویض کمک فنر هیوندای و کیا می توان ویژگی های بسیار متنوعی را شرح داده و به خوبی از آن ها استفاده کرد. زمان تعویض را می توان به شکل های مختلف شناسایی کرده و در زمانی کم این کار را انجام داد. با توجه به اینکه این محصولات در حالت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند باید با انواع خرابی های موجود نیز آشنا باشید. در نظر داشته باشید که خرابی در کمک فنر کیا و هیوندای می تواند به دیگر قسمت های موجود نیز آسیب های جدی را وارد کند. خرابی های موجود در کمک فنر را می توان در دسته بندی های مختلف قرار داد.

  • سر و صدای زیاد خودرو و ایجاد تکان های شدید و غیر معمول در اتاق
  • انحراف از جاده در مسیرهای مستقیم به صورت خودکار
  • سابیدگی در تایر ها که نشان از خرابی کمک فنر دارد
  • تاب برداشتن لاستیک ها در هنگام حرکت که به راحتی قابل تشخیص است
  • نشت روغن از کمک فنر ها

کمک جلو هیوندای و کیا سمت راست 546612T230 – فروشگاه لاستیک

اهمیت تعویض

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.