شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41367 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید باغ ویلا در شهریار ، نقد و بررسی شهرک های ویلایی
    26 بهمن 1401 - 10:40
    شناسه : 235761
    0

    نقد و بررسی خرید باغ ویلا در شهریار و شهرک های ویلایی شهریار و ملارد

    پ
    پ

    در منطقه شهریار و ملارد  علاوه بر وجود انبوهی از باغ ویلا های لاکچری و لوکس شخصی ساز ، شهرک های ویلایی نیز وجود دارند که یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد ، محسوب میشوند البته که شهرکی بودن باغ ویلا در این مناطق جز ویژگی های مثبت آن طلقی شده و موجب پرفروش شدن و ترجیح خریداربه خرید اینگونه باغ ویلا ها نسبت سایر باغ ویلا ها میشود. از شهرک های ویلایی که درمنطقه شهریار و ملارد واقع شده اند میتوان به  : شهرک ویلایی تیسفون ، والفجر ملارد ویلای شمالی ، ملارد ویلای جنوبی و در منطقه شهریار و ملارد اشاره داشت.

    مزایای خرید باغ ویلا های شهرکی :

    • باغ ویلاهای شهرکی معمولا دارای سبک مشابه در ساخت هستند که همین امر جذابیت شهرک را در رجه اول بیشتر میکند .
    •  در شهرک های ویلایی خیابان بندی اصولی ، نورپردازی محوطه شهرک ، فضاسازی با درختان سرسبز و گیاهان زینتی صورت گرفته که زیبایی بصری شهرک را افزوده است.
    •  وجود مدیریت یکپارچه برای ساماندهی مسائل و مشکلات احتمالی در شهرک
    • فرآیند خرید و فروش ویلاهای شهرکی نسبت به باغ ویلای مستقل با سرعت بیشتری انجام میگیرد و همچنین قیمت مناسب تری هم نسبت به باغ ویلا های مستقل دارند .
    • به دلیل ساخت این باغ ویلا ها داخل شهرک و منطقه ای مشترک ، همه افراد ملزم به رعایت تمامی نکات استاندارد وقوانین شهرک ویلایی هستند.
    • در ابتدای هر شهرک ویلایی نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی وجود دارد که علاوه بر امنیت فوق العاده بالا باغ یلای شما ، عبور و مرور افراد به داخل شهرک مورد نظارت قرارمیگیرد که این ویژگی بسیار مهمی است برای افرادی که تنها برای گذران اوقات فراغت و تعطیلات ساکن باغ ویلای خود هستند .
    • باغ ویلا های شهرکی دارای مدارک و اسناد کاملا معتبر و قانونی هستند که این امکان را به شما خریدار محترم میدهد تا با خیال راحت باغ ویلای مورد خود را خریداری کنید .
    • باغ ویلا های ساخته شده در یک شهرک ویلایی تمامی انشعابات و امتیازات آب ، برق  و گاز را به صورت کنتور و کاملا قانونی داراست.
    • 4408cfe2 d5cd 4a31 99f3 c7ff50393c9e - خرید باغ ویلا در شهریار ، نقد و بررسی شهرک های ویلایی -

    معایب خرید باغ ویلا های شهرکی :

    ادامه این مقاله به مواردی اشاره خواهیم داشت که با توجه با سلیقه متفاوت افراد ممکن است برای آن ها جز معایب این مناطق شهرکی بشمار رود.

    • در قسمت مزایا به این نکته اشاره کردیم که معمولا ویلاهای شهرکی دارای سبک ساخت تقریبا مشابهی هستند ، افرادی وجود دارند که تنوع و تکراری بودن ساخت باغ ویلا ها را نمی پسندند.
    • در ایام تعطیلات به دلیل فاصله کم باغ ویلا به یکدیگر ، ممکن است رفت و آمد زیاد ، سروصدا و شلوغی عده ای را آزرده خاطر کند و همین امر سبب دوری این افراد از باغ ویلا های شهرکی میشود.
    • وجود هزینه های جانبی ماهانه و سالانه  برای شهرک مثل : نظافت شهرک ، حفظ و نگهداری فضای سبز ، نظافت شهرک ، حقوق پرسنل نگهبانی و … که تمامی مالکین باغ ویلا های شهرک باید آن را متقبل شوند و ممکن است بعضی از افراد با این موارد موافق نباشند.

     قطعا یکی از پر بازده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در تهران خرید باغ ویلا در شهریار خواهید یافت. خرید ویلا در شهریاراز روش‌های تضمین شده سرمایه‌گذاری در تهران  است، اگر انتخابی دقیق داشته‌باشید؛ و این انتخاب دقیق در گرو بررسی بسیاری از نکات کلیدی است در ادامه به بررسی این نکات می پردازیم .

    قبل از هرچیز، باید نگران وضعیت زمین ویلا در شهریار  بود، این وضعیت از لحاظ اسناد و مدارک حقوقی و موقعیت مناسب باید بررسی شود. مطمئن شوید که وضعیت حقوقی زمین ویلا دارای شک و شبهه نیست و شما در صورت خرید، مالک برحق آن شناخته می‌شوید که توسط مشاورین املاک مردانی این امر یعنی ضمانت سند و مدارک معتبر خیالتان راحت خواهد بود  و از سوی دیگر، موقعیت جغرافیایی آن نیز مطلوب بوده و در وضعیتی قرار دارد که مخاطبان بسیاری دارد. در این صورت اگر قصد فروش ویلا در شهریار را داشته باشید، با مشکل خاصی رو به رو نخواهید بود و موقعیت مناسب زمین، بسیاری از افراد را پشت در ویلای شما نگه خواهد داشت

    بزرگترین مزیت خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد کم بودن فاصله زمانی و مکانی این مناطق از شهر تهران و البرز است. نهایت فاصله‌ی بین شهریار و تهران ۳۰ کیلومتر است .آب و هوای فوق العاده این شهرستان، بیشتر کسانی که در شمال کشور باغ ویلا دارند را مجاب کرده تا تفرجگاه خود را از مسافت‌های طولانی و ترافیک‌های غیر قابل تحمل به شهرستان‌های اطراف تهران تغییر دهند

    باغ ویلا‌های ساخته شده در مناطق مذکور دارای محوطه سازی‌های فوق العاده،نورپردازی‌ها شیک با ایده از اروپا ، درختان مثمر قدیمی و تزیینی و بناهای مهندسی ساز که زیبایی این باغ ویلا‌ها را چند برابر میکند..
    امنیت از مهم‌ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا بیشتر باغ ویلاها در این مناطق در روزهای عادی سال، خالی از سکنه هستند و باید به امنیت آنها توجه ویژه‌ای داشت که شهریار و ملارد در این زمینه پیشرفت فوق العاده ای داشتند که شما بدون هیچ نگرانی میتوانید در ملک خود سکونت داشته باشید..

    4e2d83fe 64c1 47c9 a176 2cdcfa537778 - خرید باغ ویلا در شهریار ، نقد و بررسی شهرک های ویلایی -
    اخیرا مردم شهر تهران روی به ساخت باغ ویلا‌های لوکس در این مناطق شهریار و ملارد پرداخته اند.زیرا مردم از نقش بسیار پر رنگ فضای سبز بر سلامت جسم و روح آگاه شده‌اند و نیاز خود نسبت به این سیستم را شناخته اند.زندگی در میان طبیعت با برخورداری از امکانات شهری و رفاهی، در مناطق اطراف تهران مانند شهریار و ملارد محبوبیت خاصی در میان پایتخت نشینان پیدا کرده است که این امر باعث شده مجموعه‌ی املاک مردانی از سال‌ها پیش روی به فعالیت در این زمینه آورده است..

    رعایت استانداردهای لازم در ساخت باغ ویلاهای واقع در شهریار و ملارد نیز در این زمینه بی‌تاثیر نیست. در سال‌های اخیر شاهد ساخت باغ ویلاهای لوکس و زیبا و قابل قیاس با باغ ویلاهای خارج از کشور بوده‌ایم که پایتخت نشینان را به شهریار و ملارد کشانده است. در نهایت باید گفت که داشتن باغ ویلا در شهرستان‌های اطراف هم به سلامت جسم و روح کمک خواهد کرد و هم شما را از ترافیک‌های وحشتناک مسیر شمال در روزهای تعطیل نجات خواهد داد.

    named8478d35 712e 44c3 9f23 964a82e745fa - خرید باغ ویلا در شهریار ، نقد و بررسی شهرک های ویلایی -

    در  خرید باغ ویلا شهریار مشاور املاک چه تاثیری دارد ؟

    اما این تمام ماجرا نیست! ممکن است پای صحبت برخی از افراد نشسته باشید و ضرر و زیان‌های ناشی از خرید ویلا در شهریار به گوشتان خورده باشد. در اغلب مواقع، این افراد قبل از اقدام به خرید از طریق افراد آگاه اقدام نکرده‌اند و یا از طریق افرادی اقدام نموده‌اند که نه تنها کاربلد نبوده‌اند، بلکه دلسوزی در قبال خریدار و فروشنده نیز ندارند! اینجاست که نقش مشاور املاک و لزوم بهره بردن از راهنمایی‌های یک مشاور املاک مجرب، کاملا روشن می‌شود. در هر کاری و برای هر اقدامی رجوع به متخصص در آن زمینه از الزامات عقلی و منطقی است. قطعا کسی که می‌خواهد سرمایه خود را در کاری قرار دهد، باید قبل از هرچیز دلسوز زحمت و تلاشی باشد که در ازای  کسب آن سرمایه انجام داده‌است و با رجوع به افراد نا آشنا به فوت و فن کار، زحمت خود را هدر ندهد

    در واقع مشاور املاک در شهریار با داشتن دانش، تجربه و مهارت کافی، یک سرمایه‌گذاری حرفه‌ای را پیش روی شما قرار می‌دهد که در کمترین زمان بتوانید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید. مشاورین املاک مردانی با آگاهی از تمام مراحل و جوانب کار، خرید ویلا در شهریار را به یکی از بهترین تجارب شما تبدیل می‌نماید. در همین راستا اگر قصد خرید ویلا در شهریار، خرید و فروش ویلا در ملارد،خوشنام  را دارید، قبل از هرچیز با تیم حاذق و مجرب املاک مردانی تماس گرفته و از مشاوره رایگان قبل از خرید ما بهره‌مند شوید. ما در تمام مراحل سرمایه‌گذاری شما، با آشنایی با تمام جوانب کار، در کنار شما خواهیم بود.کافیست املاک مردانی را در گوگل جستجو نمایید .

    برچسب ها : خرید باغ ویلا در شهریار,باغ ویلا,شهریار

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.