×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

آیا سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه دارید؟ اگر می خواهید کسب و کار خود را به صورت حرفه ای تبلیغ کنید نیاز به طرح لایه باز جذاب و زیبا دارید. امروزه تبلیغ یکی از مهم ترین امور برای رشد کسب و کار شماست و برای اینکه تبلیغ شما اثرگذار باشد که بیننده را ترغیب کند باید از یک طراحی و دیزاین مناسب برخوردار باشد.

برای اینکه سالن و آرایشگاه خود را به مشتریان خود معرفی کنید بهترین راه ها چاپ کارت ویزیت، تراکت و یا تبلیغ در شبکه های مجازی و اینستاگرام می باشد به همین خاطر در زیر چند طرح فتوشاپ را به شما نشان خواهیم داد که به شما کمک می کند سالن زیبایی خودتان را به شکلی زیبا و مناسب پروموت کنید تا بتوانید مشتریان بیشتری را جذب خود کنید.

دانلود طرح لایه باز سالن زیبایی

شما این قالب های PSD را کافیست دانلود کرده و پس از شخصی سازی با نام و عکس خود از آن ها استفاده کنید.

طرح لایه باز تراکت سالن زیبایی

طرح لایه باز تراکت آرایشگاه زنانه

تراکت یکی از مرسوم ترین روش ها برای پیدا کردن مشتری های جدید می باشد. این طرح لایه باز تراکت آرایشگاه زنانه به شما کمک می کند تا به زیبایی هر چه تمام خدمات و ویژگی های سالن خود را به بیننده منتقل کنید. این تراکت با طراحی صورتی و کرم رنگ که با یک عکس زیبا مزین شده کمک می کند تا آرایشگاه و خدمت بی نظیرتان را به مخاطب نشان دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پس از دانلود اسم و اطلاعات تماس خودتان را جایگزین کنید و با چاپ و پخش این تراکت به مشتریان جدید خود دسترسی پیدا کنید.

ویژگی های تراکت آرایشگاه زنانه

  • بهینه شده شده برای چاپ تراکت / ۳۰۰ dpi
  • سایز ۲۱ در ۲۹.۷ سانتی متر = A4
  • قابل ویرایش در فتوشاپ
  • فرمت PSD

دانلود تراکت سالن زیبایی

طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه صورتی

طرح لایه باز کارت ویزیت سالن زیبایی

شاید بارها شده در ملاقات و روابط خود در شرایطی قرار گرفته باشید که بتوانید کسب و کار خود را به طرف مقابل معرفی کنید اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید که از پرستیژ خوبی برخودار باشد، در این مواقع کارت ویزیت آرایشگاه زنانه به داد شما خواهد رسید. این طرح لایه باز کارت ویزیت با رنگ و طرح خاصی که دارد باعث می شود سالن شما در خاطر مخاطب بماند. این کارت ویزیت در فتوشاپ قابل ویرایش می باشد و به راحتی می توانید آن را شخصی سازی و چاپ کرده و آن را به مخاطبین خود بدهید.

ویژگی های کارت ویزیت سالن زیبایی

  • طراحی افقی
  • فرمت PSD قابل ویرایش در فتوشاپ
  • بهینه سازی شده برای چاپ کارت ویزیت / ۳۰۰ dpi
  • سایز ۹ در ۶
  • رعایت خط برش
  • قابل چاپ به صورت لب گرد و لب تیز
  • شامل فایل پشت و رو کارت ویزیت

دانلود کارت ویزیت سالن زیبایی

طرح لایه باز پست اینستاگرام آرایشگاه و سالن فیبروز ابرو

طرح قالب پست اینستاگرام فیبروز ابرو

در این روز ها که اکثر مردم وقت خود را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام می گذرانند بهترین روش تبلیغ استفاده از اینگونه پلتفرم ها می باشد. اما برای اینکه تبلیغ شما در میان هزاران محتوای اینستاگرام به چشم بیاید نیاز به یک طرح خاص و متفاوت دارید. این طرح لایه باز پست اینستاگرام آرایشگاه و مرکز فیبروز ابرو با رنگ مشکی طلایی که دارد علاوه بر حس لاکچری بودنی که به بیننده ها القا می کند کاملا با جزئیات و لایه باز طراحی شده تا بتوانید هر طور که بخواهید از آن استفاده کنید.

ویژگی های پست اینستاگرام سالن زیبایی

  • طراحی با کیفیت و رزولوشن بالا
  • فایل PSD لایه باز فتوشاپ
  • استفاده از قابلیت smart object

دانلود قالب اینستاگرام فیبروز ابرو

چرا باید از طرح لایه باز سالن زیبایی استفاده کنیم؟

اگر صاحب مشاغلی مانند آرایشگاه زنانه، سالن زیبایی، مرکز فیبروز و میکروبلدینگ، ناخنکار، کراتین و رنگ مو هستید باید با چنین طراحی هایی کسب و کارتان را تبلیغ کنید تا به مشتری و مخاطبین بیشتر و جدید دسترسی پیدا کنید.

این طرح ها به مشترین شما این اجازه می دهد که اطلاعاتی مانند شماره تماس، آدرس، زمان فعالیت و باز و بسته بودن آرایشگاه شما در اختیار داشته باشند که به آن ها کمک خواهد کرد با راحتی هر چه تمام به شما مراجعه و از خدمتتان استفاده کنند.

آیا این طرح ها فقط برای صاحبان مشاغل مناسب می باشد؟

خیر این طرح های لایه باز علاوه بر صاحبین مشاغل و کسب و کار زیبایی برای افرادی همچون گرافیست و طراحان، ادمین های اینستاگرام، چاپخانه ها و تمام کسانی که در حوزه چاپ، تبلیغات، مارکتینگ و بازاریابی فعالیت می کند مناسب می باشد تا با کمک این طرح ها به مشتریان خود کمک کنند که کسب و کارشان را پرورش دهند و از این قالب ها استفاده تبلیغاتی کنند. برای دانلود چنین طرح هایی می توانید به وبسایت طرح اینستا مراجعه کنید و به منبعی گسترده برای دانلود طرح لایه باز، وکتور و عکس دسترسی داشته باشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.