شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگرداندن کیف پول به صاحبش توسط کارگر شهرداری/ کارگر از پذیرفتن مبلغ مژدگانی نیز سر باز زد/ واکنش شهردار رودسر
    30 آبان 1395 - 18:39
    شناسه : 23625
    0

    اختصاصی/در اقدامی شایسته یکی از کارگران شریف شهرداری رودسر کیف پولی را که حاوی مقادیر قابل توجهی وجه نقد بود به صاحبش برگرداند. به گزارش «بامردم»، در روزهایی که تمامی سایت‌های خبری از اشتباه فاحش کارگر سد معبر یکی از شهرداری های استان گیلان صحبت می‌کنند این اتفاق یا همان خدمت صادقانه در گوشه دیگری […]

    پ
    پ

    اختصاصی/در اقدامی شایسته یکی از کارگران شریف شهرداری رودسر کیف پولی را که حاوی مقادیر قابل توجهی وجه نقد بود به صاحبش برگرداند.

    به گزارش «بامردم»، در روزهایی که تمامی سایت‌های خبری از اشتباه فاحش کارگر سد معبر یکی از شهرداری های استان گیلان صحبت می‌کنند این اتفاق یا همان خدمت صادقانه در گوشه دیگری از استان رقم خورد.

    این موضوع در حالی اتفاق افتاد که این کارگر حاضر به عنوان کردن نامش نبود و حتی از پذیرفتن مبلغ مژدگانی نیز سر باز زد و شهروند قدرشناس بواسطه این اقدام ارزشمند با مراجعه به شهرداری رودسر مراتب قدردانی خود را اعلام کرد.

    اما نکته حائز اهمیت اینکه آیا به دیگر کارهای ارزشمند کارگران شهرداری ها هم اینقدر توجه می‌کنیم؟!

    و یا برای فرهنگ سازی و دلجوئی از این قشر نجیب و قانع که همه روزه در کوچه و خیابان محلی زندگی خود با آنها روبرو هستیم، اندیشه ای در سر داریم…

    یقینا ستون سعادت هر جامعه و کشوری، کار است و رکن اصلی آن نیز کارگران هستند؛ از این جهت نقش کارگر بسیار برجسته و مهم است تا جائیکه نبی مکرم اسلام (ص) بر دست او بوسه میزنند و از این منظر عزت و استقلال هر کشوری در گرو کار و کارگر است و تبلور عینی این تلاش خالصانه و جهاد صادقانه اینبار در مجموعه شهرداری رودسر توسط یکی از کارگران زحمتکش آن بدرستی نقش بست.

    *واکنش شهردار رودسر

    حسن پورقربان (7)

    مهندس حسن پور قربان شهردار رودسر نیز پس از اطلاع از این خدمت صادقانه، در پیامی عنوان کرد:

    بنده افتخار می‌کنم که بتوانم برای چنین قشری که بدنبال کسب روزی حلال هستند کاری انجام دهم و از آنجائیکه همواره مهمترین دغدغه بنده در حوزه منابع نیروی انسانی است بنابراین خداوند را شاکرم که توانستیم در چند ماه اخیر در خصوص پرداخت حقوق و مزایای پرسنل پیش از موعد اقدام نموده و همچنین توانستیم با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر مشکل تبدیل وضعیت کارگران شهرداری را مرتفع نماییم.

    همچنین شهرداد رودسر دستور داد تا طی مراسمی ویژه با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین به نحو شایسته‌ از ایشان تقدیر بعمل آید.

    شایان ذکر است مدیریت شهری علی رغم تمامی مشکلات موجود علاوه بر پرداخت حقوق و مزایای پرسنل در قبل از موعد مقرر نسبت به مسائل رفاهی و معیشتی پرسنل اهتمام ویژه ای داشته و همچنین نگاه منطقی و عادلانه ایشان نسبت به پرداخت اضافه کاری کاملا مشهود بوده و همواره عدالت و انصاف را در خصوص این قشر نجیب و شریف که در تمامی ساعات شبانه روز و در بدترین شرایط جوی کار میکنند، اعمال می نمایند.


    منبع: روابط عمومی/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.