پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • املش رتبه اول در سرشماری نفوس و مسکن گیلان
    01 آذر 1395 - 11:06
    شناسه : 23650
    0

    رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه گیلان بالاترین رتبه سرشماری نفوس و مسکن را تاکنون در گیلان،شهرستان املش به خود اختصاص داده است. به گزارش «بامردم»، محمدعلی محمدی درحاشیه بازدید از ستاد و اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن شهرستان املش گفت:900 پرسشگر با لباس فرم مخصوص و کارت شناسایی در مناطق مختلف شهری و […]

    پ
    پ

    کیوان محمدی

    رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه گیلان بالاترین رتبه سرشماری نفوس و مسکن را تاکنون در گیلان،شهرستان املش به خود اختصاص داده است.

    به گزارش «بامردم»، محمدعلی محمدی درحاشیه بازدید از ستاد و اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن شهرستان املش گفت:900 پرسشگر با لباس فرم مخصوص و کارت شناسایی در مناطق مختلف شهری و روستایی این استان با حضور دم درب منازل،مشغول جمع آوری آمار و اطلاعات نفوس و مسکن از خانوار های گیلانی هستند که در صورت عدم حضور خانوارها برای بار دوم هم مراجعه می کنند.

    وی با اشاره به این که گیلان در سرشماری اینترنتی 3 درصد از میانگین کشوری بالاتر است،تصریح کرد: از آغاز اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن اویل مهر تاکنون از مجموع 914 هزار خانوارهای گیلانی ساکن مناطق مختلف شهری و روستایی 750 هزار خانوار به دو شیوه اینترنتی و حضوری،ثبت نام و رصد شده اند.

    محمدی بیان کرد:میانگین عملیات اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن در گیلان 83 درصد است که شهرستان املش با اجرای 93 و 33 صدم درصد، بالاترین و بهترین عملکرد را دارد و کمترین عملکرد شهرستان های گیلان هم تاکنون 80 درصد است که پیش بینی می شود در روزهای باقیمانده به صد در صد برسد.

    مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن گیلان با اشاره به این که گیلان در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن جزء شش استان برتر است،خاطرنشان کرد:خانواده های گیلانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده و هنگام مراجعه ی پرسشگر و مأمور آمار در منزل حضور نداشتند با در دست داشتن کد 12 رقمی از طریق اینترنت و یا با حضور در ستاد سرشماری مستقر در فرمانداری اقدام به ثبت نام کنند.


    منبع: روابط عمومی/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.