×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

قطعاً برای تمام افراد زیبایی صورت و ظاهرشان از نکات مهم و حائز اهمیت است که برای آن مقدار زیادی ارزش قائل بوده و همیشه در صدد انجام کارهای مربوط به حفظ این زیبایی هستند. از بخش های ظاهری افراد می توان به لب اشاره نمود؛ که گاهاً ممکن است بر اساس افزایش سن دچار کاهش ارتفاع، کاهش حجم، کاهش برجستگی و… شود. در این مواقع اکثر افراد به دنبال انجام تزریق ژل لب در مرکز زیبایی معتبر هستند. قطعاً یکی از نکات مهم حین انجام امور زیبایی، انتخاب مرکز معتبر و شناخته شده جهت انجام آن کار است که شما می توانید با انتخاب تزریق ژل در تهران این موضوع را محقق سازید.

word image 236502 1 scaled - نامتقارن بودن لب بعد از تزریق ژل -

نحوه انجام تزریق ژل لب

از آنجا که مدل های تزریق ژل لب انواع متعددی دارند، نحوه تزریق آن ها نیز با هم تفاوت خواهد داشت اما موضوعی که میان تمام آن ها صدق می کند، نحوه انجام صحیح و اصولی آن توسط پزشکی متخصص است. به منظور دریافت نتیجه بهتر، پزشک باید با ساختار صورت و پوست شما آشنایی داشته باشد. همچنین مقدار ژل تزریقی و سطح قرارگیری آن در بافت لب به شما و مدل تزریق ژل بستگی دارد. بدین منظور پیش از شروع کار محدوده مورد نظر را با الکل میکروب زدایی نموده و تحت بی حسی موضعی قرار می دهد. در ادامه به کمک سوزن های ظریف و سرنگ های مخصوص، با توجه به شکل ظاهری مورد نظر شما ژل را به درون بافت پوستی و زیرپوستی تزریق می کنند.

word image 236502 2 - نامتقارن بودن لب بعد از تزریق ژل -

مدل های تزریق ژل لب

شما هنگام انجام تزریق ژل لب می توانید فرم ایده آل خود را انتخاب کنید و از پزشک مربوطه درخواست کنید که تزریق ژل را باب میل شما انجام دهد. مدل های تزریق ژل لب متعدد بوده و دارای انواع مختلفی چون تزریق ژل لب روسی، مدل لب نچرال، مدل لب عروسکی، مدل لب قلبی، مدل لب کمانی، مدل لب صدفی، مدل لب هالیوودی و… است. در واقع این امکان برای شما وجود دارد تا مدل دلخواه خود را بر اساس تناسب صورتتان بررسی کنید و سپس به انجام این کار اقدام نمایید.

امروزه بسیاری از بانوان قصد دارند علاوه بر ایجاد تنوع در چهره شان، ظاهر خود را به سمت مصنوعی بودن هدایت نکنند. برای تحقق این موضوع انتخاب مدل ژل لب روسی می تواند برای شما بسیار مناسب باشد؛ چرا که این مدل فرم لب های شما را حفظ کرده و فقط مقدار کمی از ژل اسید هیالورونیک را جهت اصلاح فرم لب های شما تزریق خواهند نمود.

word image 236502 3 - نامتقارن بودن لب بعد از تزریق ژل -

عوارض تزریق ژل لب

قطعاً تمام درمان ها یا عمل های زیبایی که به وسیله تزریق یا سوزن انجام می شوند، نیاز به مراقب ها و مراعات های پزشکی بیشتری دارند. با توجه به نظر متخصصان این حیطه و بیان نظرات نفرات متعدد، این عمل زیبایی دارای عوارض های کوتاه مدت و احتناب ناپذیر بوده که در صورت رعایت و انجام نکات مربوطه، فوراً رفع خواهند شد. از آنجا که علم در خصوص انجام عمل های زیبایی نیز پیشرفت چشمگیری داشته است، برای تزریق ژل در تهران از مواد موردی نیازی که بر پایه هیالورونیک اسید است، استفاده می شود.

در واقع این ماده به طور طبیعی در بدن افراد قرار داشته و می توان آن را از جنس بافت بدن انسان ها دانست. به این نکته نیز توجه داشته باشید که عوارض مذکور به پزشک معالج، نحوه مراقبت پس از تزریق ژل لب و… بستگی دارد. از عوارض تزریق ژل لب می توان به درد، عدم تقارن لب، کبودی، قرمزی، عفونت، التهاب پوستی و جا به جا شدن ژل اشاره نمود.

از مهم ترین عوارض پس از انجام تزریق ژل لب می توان به عدم تقارن لب ها اشاره کرد. بقیه موارد گذرا بوده و پس از طی زمانی کوتاه برطرف می شود؛ اما عدم تقران لب می بایست تحت مراقبت های مخصوص قرار گیرد تا روند درمانی آن کامل شود. جالب است بدانید اگر عملیات تزریق ژل در تهران را در مراکز معتبر و زیر نظر پزشکی حاذق به سرانجام نرسانید، ممکن است این اتفاق برای شما نیز رخ دهد. همچنین لازم به ذکر است به علت تورم لب، روزهای اول این امر کاملاً طبیعی است. اگر پس از گذشت چندین روز همچنان این عدم تقارن لب ها وجود داشت، باید به مرکز زیبایی معتبر و همین طور پزشکی حاذق و مجرب مراجعه کنید.

word image 236502 4 - نامتقارن بودن لب بعد از تزریق ژل -

سخن پایانی

قطعاً انجام امور زیبایی در مراکز معتبر و شناخته شده، می تواند خاطره خوشی را برای شما رقم بزند. به منظور دست یابی به این موضوع، شما می توانید با آگاهی نسبت به مرکز ارائه دهنده خدمات، عوارض، رعایت نکات پیش از تزریق ژل و… این کار را تا حد زیادی برای خود ساده سازید و از نتیجه حاصل لذت ببرید. قطعاً لب یکی از اندام های مهم در صورت افراد است که عدم توجه به زیبایی و تقارن آن، می تواند در روحیه شما تاثیرگذار باشد. با انجام تزریق ژل در تهران و حالتی که به حاشیه لب داده می شود، قطعاً به زیبایی ظاهری فرم لب افزوده خواهد شد.

تزریق ژل لب یکی از کارهایی است که برای انجام آن باید حتما به پزشک با تجربه مراجعه نمایید. دکتر عاطفه پیشگاهی یکی از پزشکانی است که در زمینه پوست، مو و زیبایی در تهران فعالیت می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از هزینه تزریق ژل و سایر خدمات مطب دکتر پیشگاهی با شماره تماس های ۰۲۱۲۲۶۵۰۲۳۰ – ۰۲۱۲۲۶۵۰۶۳۰ و ۰۹۱۲۵۲۱۶۱۲۲ تماس بگیرید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.