سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41415 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اجرای 90 برنامه در هفته بسیج در شهرستان لاهیجان
    01 آذر 1395 - 11:19
    شناسه : 23653
    0

    جانشین فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان لاهیجان گفت: در هفته بسیج 90 برنامه مختلف در سطح شهرستان لاهیجان با شعار بسیج انقلابی و خدمتگزار انجام می شود. به گزارش «بامردم»، سرهنگ دوم پاسدار احمد نقدپور روز افزود: برنامه های هفته بسیج در شهرستان لاهیجان از روز یکشنبه سی ام آبان تا شنبه ششم آذر ادامه دارد که […]

    پ
    پ

    جانشین فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان لاهیجان گفت: در هفته بسیج 90 برنامه مختلف در سطح شهرستان لاهیجان با شعار بسیج انقلابی و خدمتگزار انجام می شود.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ دوم پاسدار احمد نقدپور روز افزود: برنامه های هفته بسیج در شهرستان لاهیجان از روز یکشنبه سی ام آبان تا شنبه ششم آذر ادامه دارد که برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی ، تجلیل از مسئولان گروههای جهادی و فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی ، خطبه خوانی حضرت زینب (س) ،محفل انس با قرآن،همایشی با عنوانهای ما زنده ایم ، روشنگری سیاسی و همایش بانوی آب و نمایشگاه محیط زیست و اقتصاد مقاومتی ، چند یادواره شهدا ، ویزیت رایگان از مردم ،برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل ، نشست های صالحین تحت عنوان میقات صالحین و هیات های منتظران موعود و نشست روشنگری آسیب شناسی رسانه برخی از برنامه های این هفته بشمار می روند.

    وی خاطرنشان کرد: در اولین روز از هفته بسیج راهپیمایی و عزاداری اربعین حسینی تحت عنوان جاماندگان اربعین امام حسین (ع) روز یکشنبه از مصلی تا گلزار شهدای شهر لاهیجان در قالب بسیج پژواک ندایی زینب (س) انجام شد.
    وی برخی از برنامه مهمی که در طی این هفته در شهرستان لاهیجان اجرا می شوند را شامل برنامه ملی واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل 85 هزار قطعه طیور سنتی و بومی در سوم آذر با همکاری اداره دامپزشکی در روستاهای این شهرستان ، عطرافشانی گلزار شهدا همراه با زیارت عاشورا روز پنجشنبه و یادواره شهدا درسطح روستاهای این شهرستان ذکرکرد.
    سرهنگ نقدپور اظهارداشت: روز جمعه هم همایش بزرگ بسیجیان (مدافعان حرم ) در مقابل فرمانداری با حضور بیش از پنج هزار بسیجی برگزار می شود و سپس این بسیجیان در نماز جمعه در مصلی این شهر شرکت می کنند.
    وی گفت: همچنین در روز شنبه آینده در آخرین روز هفته بسیج 10واحد مسکن برای محرومین و دو ساختمان پایگاه مقاومت در این شهرستان توسط بسیج افتتاح و به بهره برداری می رسند.


    منبع: ایرنا/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.