جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونگی ارائه درگاه پرداخت بین المللی و دریافت شماره حساب‌ بانکی خارجی در ایران
    01 اسفند 1401 - 3:18
    شناسه : 236630
    0

    اگر به دنبال یک سرویس امن و مطمئن و البته کم‌ کارمزد برای مبادلات ارزی بین‌المللی خود هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس «ایران‌پی» است. این سرویس به شما کمک می‌کند تا بتوانید با داشتن یک حساب اشتراکی امن – درآمد دلاری خود را بدون دغدغه در ایران دریافت کنید.

    پ
    پ

    خارجی - چگونگی ارائه درگاه پرداخت بین المللی و دریافت شماره حساب‌ بانکی خارجی در ایران -

    چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟
    شاید با این سؤال بارها در شبکه‌های اجتماعی و یا وب‌سایت‌های مختلف مواجه شده باشید که با یک پیشنهاد وسوسه‌کننده شما را دعوت می‌کنند تا هر چه سریع‌تر کسب‌وکار خود را گسترش داده و بین‌المللی کنید! واقعیت ماجرا هم همین است؛ یوتیوبرها، فریلنسرها، فروشندگان کالا و خدمات و… همگی با اتصال به بازارهای جهانی، درآمدی به‌مراتب بیشتر کسب می‌کنند. اما قبل از شروع لازم است تا یک حساب بین‌المللی معتبر و قوی داشته باشیم.

    اما چگونه یک حساب بانکی بین‌المللی داشته باشیم؟ آیا لازم است که مدارک خاصی را ارائه دهیم یا باید سفر به یک کشور خارجی را در برنامه‌های خود بگنجانیم؟ اصلاً کدام حساب بین‌المللی برای ما و کسب‌وکارهایمان بهتر است؟

    جای دوری نروید، ما برای شما یک فوت کوزه‌گری ساده و سرراست برای این منظور داریم درگاه پرداخت بین المللی!
    فواید و کاربردهای حساب‌های بانکی بین‌المللی

    اصلی‌ترین کاربردهای شماره حساب‌ بانکی خارجی را همچون پی‌پال، ویزا کارت، مستر کارت و … را می‌توان موارد زیر عنوان کرد:

    امنیت بالای حساب از نظر خطر بلوکه شدن

    کنترل تمام امور بانکی در ایران بدون دخالت شخص ثالث

    امکان انتقال و واریز ارز به حساب‌‌های بین‌‌المللی در تمام جهان

    محرمانه بودن تمام اطلاعات حساب

    امکان دریافت و به اشتراک گذاری گزارش حساب به انگلیسی

    شارژ موجودی و انتقال ارز بدون محدودیت

    کسب درآمد از پروژه‌های فریلنسری خارجی

    امکان خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی همچون آمازون یا ای‌بی

    ایجاد وبسایت و فعالیت در حوزه‌ی خرید و فروش ارز دیجیتال

    پرداخت اشتراک برای وب‌سایت‌هایی چون اسپاتیفای یا ادوردز

    امکان خرید اپلیکیشن‌های اورجینال

    چرا همه به دنبال حساب بین‌المللی هستند؟

    معلمی ریاضی داشتیم که همیشه به ما می‌گفت:«چرا لقمه رو دور سرتان می‌چرخونید و می‌خورید؟»؛ آن موقع جواب درست را نمی‌دانستم اما حالا متوجه شدم که در کشور ما غیر از این جواب نمی‌دهد!

    متاسفانه در کشورمان ایران ! درگاه‌های پرداخت بین‌المللی به دلیل تحریم سیستم بانکی ایران فعالیت ندارند ؛ از طرفی افتتاح حساب بانکی بین المللی در ایران غیرممکن است و انجام آن برای هرکسی ممکن نیست. به‌طور مثال اغلب کشورها تنها به شرطی به شما اجازه‌‌ افتتاح حساب در سیستم بانکی کشورشان را می‌‌دهند که ابتدا اقامت آنجا را دریافت کرده باشید در غیر این صورت شاید امکان افتتاح حساب را دارای محدودیت های بسیار خواهد بود و شکی نیست در کمترین زمان ممکن نیز آنرا از سوی دولت خود مسدود خواهند کرد !
    بسیاری از ایرانیان برای آنکه تراکنش‌های مالی خود را راحت‌تر انجام دهند و فعالیت شرکت خود را گسترش بدهند تا درآمد خود را بالا ببرند به دنبال حساب بانکی بین‌المللی هستند اما به نظر شما بهترین سرویس ارائه‌دهنده این خدمت را از کجا پیدا کنیم؟

    بین المللی - چگونگی ارائه درگاه پرداخت بین المللی و دریافت شماره حساب‌ بانکی خارجی در ایران -

    چند نوع افتتاح حساب بین‌المللی داریم؟

    افتتاح یک حساب بانکی برای دو گروه امکان پذیر است :
    گروه اول افراد شخصی یا حقیقی و گروه دوم شرکت ها و سازمان ها یا به عبارتی شرکت های حقوقی ! که البته شرایط هرکدام از این دو تفاوت دارد.
    دشواری‌های افتتاح حساب شخصی نسبت به افتتاح حساب شرکتی یا حقوقی کمتر است. برای افتتاح حساب شخصی در بسیاری از کشورها ابتدا باید اقامت آن کشور را داشته باشید. درصورتی‌که برای افتتاح حساب بانکی شرکتی، در کنار برخورداری از اقامت، باید ابتدا به‌صورت قانونی شرکتی را نیز در آن کشور ثبت کنید. در نهایت با ارائه اسناد لازم به بانک، به شما اجازه ایجاد حساب داده شود.

    همچنین مدارکی از جمله اصل و کپی پاسپورت، کارت اقامت، معرفی‌نامه بانکی، اسناد شرکت، مدارک شغلی و میزان مشخصی پول برای واریز به‌حساب نیز در ابتدای کار از شما دریافت می‌شود که همین عامل داشتن درگاه بانکی دلاری را بسیار سخت می‌کند.

    بهترین سرویس دریافت و پرداخت مبادلات بانکی بین‌المللی

    اگر به دنبال یک سرویس امن و مطمئن و البته کم‌ کارمزد برای مبادلات ارزی بین‌المللی خود هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس «ایران‌پی» است. این سرویس به شما کمک می‌کند تا بتوانید با داشتن یک حساب اشتراکی امن – درآمد دلاری خود را بدون دغدغه در ایران دریافت کنید.

    همچنین در عرض ۱ الی ۲ روز کاری، درآمد ارزی خود را با مناسب‌ترین نرخ به نقد تبدیل کرده و دریافت کنید. این سرویس هیچ محدودیتی برای نقد کردن حجم درآمد دلاری شما ندارد و علاوه بر این، بهترین پشتیبانی را در اختیارتان می‌گذارد. شما می‌توانید پیش از هر کاری سؤال و مشکلات خود را با تیم پشتیبانی iranpay.info درمیان بگذارید و از مشاوره دقیق ۲۴ ساعته برخوردار شوید.

    همچنین شما میتوانید درگاه پرداخت بانکی بین‌المللی مخصوص به خود را داشته باشید و تهیه کنید، به سایت خود متصل کرده و از درآمد دلاری برخوردار شوید. ایران پی این درگاه پرداخت بین المللی و همچنین درگاه ارزهای کریپتو را با بالاترین سطح امنیتی در دسترس شما قرار می‌دهد و به این ترتیب شما می‌توانید کالا و خدمات خود را به مشتریان بین المللی خود ارائه دهید، فروش داشته باشید و درآمد خود را به دلار آنهم در ایران دریافت کنید.

    چرا ایران پی؟

    فعالیت در تمامی سایت‌های فریلنسری خارجی با هویت ایرانی امکان‌پذیر است. با این‌حال کشور انتخابی شما برای محل زندگی نمی‌تواند «ایران» باشد و شما باید دست به انتخاب نام و آی‌پی کشور دیگری بزنید تا بتوانید عضویت خود را در این سایت‌ها تکمیل کنید. برای دور زدن هر آنچه که به آن تحریم اقتصادی می گویند میتوانید از این سرویس جدید و بی‌نظیر استفاده کنید. ایران‌پی ابزاری مناسب و بسیار کاربردی برای مبادلات بانکی بین‌المللی به شمار می‌رود که می‌تواند فروشها و فعالیت‌های اینترنتی شما را در سطح جهانی از همیشه راحت تر کند.

    فرقی نمی‌کند این حساب را برای چه‌کاری می‌خواهید، ایران پی انواع حساب حقیقی و حقوقی را در اختیار شما قرار خواهد داد. امکانات این سرویس کاربردی به شرح زیر است:

    نقد کردن درآمد ارزی

    درآمد ارزی خود را با استفاده از سرویس نقد کردن ایران‌پی، به‌سادگی می‌توانید در ایران به ریال تبدیل کنید و در حساب بانکی خود آنرا به راحتی دریافت کنید. با دریافت حساب یورویی، دلاری و… از ایران پی و ارائه آن به کارفرمایان خود، آن‌ها را با خیال راحت در ایران دریافت کنید. البته توجه کنید که معادل ریالی مبلغ در اختیار شما قرار می‌گیرد. در کنار دلار و یورو، حساب‌های بانکی مرتبط با پوند، روبل، یوآن، ین و لیر نیز در این سرویس برایتان در دسترس هستند که میتوانید بر اساس درخواست خود و نیازتان هر حسابی را که خواستید فعال و در اختیار کارفرما یا مشتری خارجی خود بگذارید تا هر مقدار ارز که خواست به حساب تان انتقال و سپس در اختیار شما قرار گیرد.

    بانکی خارجی - چگونگی ارائه درگاه پرداخت بین المللی و دریافت شماره حساب‌ بانکی خارجی در ایران -

    برخورداری از درگاه بین‌المللی مختص به خود

    با توجه به تحریم‌های موجود، مطمئنا می‌دانید که ما به عنوان یک ایرانی نمی‌توانیم درگاه پرداخت ارزی یا حتی درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال مخصوص خود را داشته باشیم و درآمد ارزی از آن دریافت کنیم. با دسترسی به سیستم‌های پرداخت جهانی، می‌توانیم به سادگی درگاه پرداخت بین المللی برای سایت مثل درگاه مسترکارت یا ویزا کارت و ارزهای دیجیتال را روی سایت‌های خود داشته باشیم و از میلیون‌ها کاربر اینترنتی از سراسر جهان کسب درآمد کنیم.

    شرکت ایران پی این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا بتوانید درگاه پرداخت بین المللی یا درگاه پرداخت کریپتو کارنسی مختص خود را داشته باشید و درآمد ارزی را نیز ساده‌تر از همیشه نقد کنید. در حال حاضر درگاه پرداخت ویزا کارت، مستر کارت و درگاه پرداخت ارز دیجیتال یا همان درگاه پرداخت کریپتوکارنسی در ایران پی، قابل دریافت می باشد.

    دریافت شماره حساب خارجی بدون خروج از ایران

    بدون دریافت اقامت کشوری ثالث، بدون دادن اطلاعات شخصی و شرکتی، بدون ارائه هیچ نوع مدرکی، به سادگی در داخل کشور می‌توانید حساب خارجی خود را داشته باشید. در هر سایت خارجی که فعالیت داشته‌اید و حالا به درآمد رسیده‌اید، می‌توانید از طریق ایران پی یک شماره حساب دریافت و در سایت مورد نظر خود ثبت کنید. در نهایت مبلغ مورد نیاز خود را در پروفایل مشاهده و آن را به ریال ایران دریافت کنید یا حتی می توانید برای دریافت حقوق خود از کارفرمایان خارجی تان از این حساب ها استفاده کنید.

    فعالیت حقوقی در سطح بین‌المللی

    فعالیت در بازار جهانی یکی از مهم‌ترین اهداف هر شرکت و سازمانی به شمار می‌رود. چراکه هم مشتریان جدیدی را با خود به همراه می‌آورد و هم نرخ بازگشت سرمایه و بهره‌مندی از سود در این بازار بیشتر است. با استفاده از ایران پی، هم شماره حساب حقوقی و هم درگاه پرداخت آنلاین را به صورت بین‌المللی داشته باشید، مبالغ ارزی خود را از تمامی درگاه‌های دنیا همچون اسکریل، نتلر، وبمانی، پرفکت مانی، کیوی، پیمنت … به‌سادگی دریافت کنید و کسب‌وکار خود را بیش از هر زمان دیگری گسترش دهید.

    امکان دریافت کارنسی‌های مختلف

    در رابطه با شماره‌حساب‌های موجود در ایران پی هم در حال حاضر حدود ۱۰ نوع کارنسی مختلف در این سایت فراهم شده و پشتیبانی می‌شود که شما می‌توانید متناسب با نیاز خود آن‌ها را دریافت کنید. ایران پی امکان ارائه شماره‌حساب در کشورهای آمریکا، آلمان، ژاپن، نروژ، روسیه و استرالیا را نیز برای انتقال درآمد به حساب‌های بانکی در خارج ایران برایتان فراهم کرده است.

    همچنین شما به راحتی می توانید درآمدهای خود را از سایت های freelancer – upwork – Youtube – aliexpress – clickbank یا هر سایتی که نیاز به شماره حساب خارجی دارد را دریافت و بدون استرس از طریق ایران پی آنرا دریافت کنید.

    نتیجه‌گیری

    سرویس‌ها و مراکز مختلفی امکان انتقال درآمد ارزی را برایمان ممکن می‌کنند، با این‌وجود بسیاری از آن‌ها درصد کارمزد بالایی دارند یا حتی برخی برای استفاده از خدماتی مانند درگاه – هزینه های اشتراک ماهانه از شما اخذ میکنند و یا حتی زمان استفاده از درگاه شما لیمیت خاصی دارد ! همچنین امکان افتتاح حساب حقیقی یا حقوقی نیز توسط هر سرویس ایرانی ممکن نیست؛ چرا که بسیار سخت انجام می‌شود و مدارک زیادی نیاز دارد. همچنین بسیاری از شرکت ها – فریلنسرها و فعالین وب نیز تمایل به استفاده از درگاه ارزی و درگاه پرداخت بین المللی یا حتی درگاه پرداخت ارز دیجیتال دارند که بنا بر تحریم ها امکان تهیه آن فراهم نیست و بر همین اساس فعالیت این مجموعه ها محدود به ایران می شود و پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس ایران پی است که یکی از معتبرترین‌ها در این حوزه شناخته می‌شود که میتوانید از خدمات آن به راحتی در ایران استفاده کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.