×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

وام سیم کارت یا خرید اقساطی سیم کارت

وام سیم کارت از دیگر روش های دریافت وام میباشد؛ که با توجه به ارزش سیم کارت به شما وام تعلق می گیرد. همانطور که میدانید، سیم کارت همراه اول کد ۱، کد۲ و کد۳ بسیار سرمایه ارزشمندی است. شما میتوانید با استفاده ازسیم کارت خود به سرعت وام دریافت کنید.

چطور میتوانیم با سیم کارت ۹۱۲ وام بگیریم؟

فرایند گرفتن وام بسیار زمان بر و پیچیده است. یکی از راه های آسان و سریع برای گرفتن وام، گرفتن وام با سیم کارت همراه اول ۹۱۲ بوده که قانونی و زیر نظر شرکت مخابرات است. ابتدا مدارک لازم را جهت گرفتن وام تهیه میکنید، سپس به شرکت مورد نظر مراجعه کرد و اقدامات لازم را انجام دهید، شما سند مالکیت سیم کارت خود را به نام شرکت مورد نظر زده و میتوانید وام را دریافت کنید.؛ به اصطلاح سیم کارت خود را در رهن گذاشته اید. مهم ترین امکانات وام روی سیم کارت همراه اول، سرعت آن بوده شما کمتر از یک ساعت (چیزی بین نیم ساعت الی یک ساعت) میتوانید وام خود را دریافت کنید. پیشنهاد مجموعه بهبودی موبایل، قبل از خرید سیم کارت و یا گرفتن وام برای سیم کارت ابتدا با استفاده از نرم افزار قیمت گذاری آنلاین نسبت به بدست آوردن قیمت تخمینی سیم کارت اقدام کنید.

images 1676877843 63f320138a213 - وام روی سیم کارت همراه اول - خرید اقساطی سیم کارت

شرایط گرفتن وام برای خرید سیم کارت کد ۱

شرایط گرفتن وام در شرکت های مختلف میتواند متفاوت باشد؛ شما با مراجعه به بهبودی موبایل میتوانید از شرایط گرفتن وام سیم کارت آگاهی کامل را پیدا کنید و جهت گرفتن وام سیم کارت اقدام کنید. در ادامه به یک سری شرایط کلی دریافت وام پرداخته ایم. شما براحتی و تنها با گذاشتن سند خط موبایل ۹۱۲ خود بدون نیاز به ضامن و چک، بسیار سریع و در مدت زمان کوتاه وام خود را دریافت کنید. عموما وام های سیمکارت نسبت به رند بودن و کد آنها تعیین میشوند. بطور مثال وام خرید خط موبایل با کد ۱ حداقل از مبلغ ۳۰ میلیون شروع می شود. توجه داشته باشید که سیم کارتی که قرار است وام گرفته شود، نباید حداقل در بیست روز گذشته تعویض شده باشد؛ همچنین سیم کارت نباید در یک ماه گذشته تغیر مالک داشته باشه، زمان بازپرداخت وام سیم کارت حدود ۴ الی ۸ ماه میباشد.

شما جهت دریافت وام سیم کارت، به سیم کارت همراه اول کد یک، دو یا سه نیاز دارید و مالک سیم کارت همراه کارت شناسایی و خود سیم کارت باید همراهتان باشد. حضور صاحب سیم کارت در زمان گرفتن  وام الزامی است. لازم بذکر است که سیم کارت شما نباید قطع باشد و در حالت تقسیط نباشد. شما میتوانید چیزی حدود ۹۰ درصد ارزش سیم کارت خود را وام دریافت کنید.

مزایا دریافت وام سیم کارت

همان طور که پیش تر گفته شد از مهم ترین مزیت های وام روی سیم کارت، سرعت در دریافت وام است؛ چرا که بلافاصله بعد از ارائه مدارک لازم مبلغ وام به حساب شما واریز خواهد شد. بطور کلی وام گرفتن علاوه بر زمانبر بودن، بسیار فرایند پیچیده ای است که با گرفتن وام روی سیم کارت این مشکل هم حل شده زیرا شما بدون نیاز به ضامن و چک تنها با داشتن سند مالکیت سیم کارت همراه اول خود میتوانید وام خود را دریافت کنید. هیچ نگران نباشید که نتوانید پس از دریافت وام از سیم کارت خود استفاده کنید، سیم کارت شما از دسترس خارج نشده و نزد شما می ماند. بسته به شرکتی که در آن اقدام به دریافت وام سیم کارت همراه اول میکنید، شرایط بازپرداخت وام منعطف بوده و مطابق شرایط شما می تواند بین ۴ تا۱۲ ماه باشد. همچنین شما میتوانید از مزایای ارزش افزوده وام خود بهره ببرید زیرا با توجه به افزایش قیمت هادر هرروز ارزش افزوده وام هم محاسبه خواهد شد.

برخی افراد معتقدند با زدن نام سند مالکیت به شرکت هایی که وام سیم کارت ارائه می دهند، شما با مشکل مواجه میشوید. اما  اصلا جای نگرانی نیست زیرا شما تنها سند مالکیت سیم کارت خود را نزد شرکت ها به امانت گذاشته اید و وام خود را دریافت کرده اید. شرکت های معتبری وجود دارد که با داشتن مجوز های مربوطه همواره به کمک شما شتافته اند و با خیالی آسوده میتوانید به آنها اعتماد کرده و از وام سیم کارت خود استفاده کنید. سود استفاده از وام روی سیم کارت بصورت ماهانه و ۳ درصد است.

وام روی سیم کارت به چه خط هایی تعلق می گیرد؟

اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که وام سیم کارت تنها به متقاضیان دارای سیم کارت های دائمی تعلق می گیرد و همچنین دیگر سیم کارت ها مانند رایتل، ایرانسل و … تعلق نخواهد گرفت. با توجه به رند بودن سیم کارت شما و کد سیم کارت، ارزش گذاری وام شما انجام میشود. شما میتوانید برای خرید سیم کارت های گران قیمت مانند خرید سیم کارت کد ۱ در ابتدا با استفاده از نرم افزار های تخمین قیمت سیم کارت، قیمت سیم کارت مورد نظر خود را به طور تخمینی بدست آورده و در صورتیکه بتوان خرید اقساطی سیم کارت انجام داد نسبت به خرید سیم کارت اقساطی اقدام کنید.

images 1676877894 63f320464878e - وام روی سیم کارت همراه اول - خرید اقساطی سیم کارت

البته توجه کنید که قیمت های جدول بالا حدودی بوده و جهت آگاهی از قیمت های دقیق میتوانید به سایت بهبودی موبایل مراجعه کنید و با ما تماس بگیرید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.