×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

word image 237403 1 - فروش آنی ووچر پرفکت مانی - خرید پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت پر طرفدار جهانی است و این محبوبیت در میان کاربران ایرانی بیشتر می باشد ودلیل آن این است که پرفکت مانی تنها سیستمی است که امکان فعالیت و احراز هویت ایرانی ها که قصد نقل و انتقال وجه با این سیستم را دارند را امکان پذیر می کند.

سیستم پرداخت پرفکت مانی دارای دو روش می باشد که اولی پرداخت به حساب کاربری ودومی پرداخت به روش ووچر پرفکت مانی است که روشی آسان تر ولی پر ریسک تر از روش انتقال می باشد و دلیل آن هم این است که کد هایی ووچری که در این روش دریافت می کنید یک بار قابلیت خرج کردن می باشد.

بعد از ووچر پرفکت مانی روش انتقال به ولت پرفکت مانی دلاری از محبوبیت بالایی برخورداراست.

کاربرد ووچر پرفکت مانی چیست؟

خرید ووچر پرفکت مانی ازکاربرد های بسیاری برای شما به ارمغان می آورد و در حین حال استفاده از آن بسیار قابل فهم و ساده است. در ادامه به چند مورد از کاربردهای ووچر پرفکت مانی اشاره می کنیم که توسط کاربران این سیستم مورد استفاده قرار می گیرند.

  1. تبدیل سریع ووچر پرفکت مانی به تتر و بیت کوین
  2. جایگزین مناسب برای دلار نقدی در مبادلات
  3. رابط کاربری راحت و آسان برای کاربران مبتدی
  4. کارمزد پایین نسبت به رقبای خود
  5. قابل انتقال به صورت آنی حتی برای تراکنش های برون مرزی
  6. خرید از فروشگاه های آنلاینی که از درگاه های پرفکت مانی پشتیبانی می کنند.

هدف ما دراین محتوا این است که به شما آموزش دهیم که چگونه ووچر پرفکت مانی خود را به صورت آنی نقد کرده و وجه تومانی آن را بصورت آنی در حساب بانکی خود دریافت کنید.

صرافی های زیادی وجود دارند که شما می توانید در آنها اقدام به خرید و فروش ارزدیجیتال کنید ولی شما باید صرافی را انتخاب کنید که از چند مورد ویژگی مهم برخوردار باشد که از این ویژگی ها میتوان به امنیت معامله، نرخ مناسب و نقد شوندگی سریع و واریز آنی وجه اشاره کرد.

صرافی آنلاین پی ام ایکسچنج یکی از صرافی های ارزهای دیجیتال معتبر با سابقه در این زمینه می باشد. طبق برسی و اعتبار سنجی های صورت گرفته این صرافی ارز دیجیتال با سابقه چندین ساله از سال ۹۶ فعالیت خود را در این حوزه آغاز نموده و از اعتبار بالایی برخوردار می باشد. وبسایت این صرافی در سال ۹۹ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و تا به آن روز معاملات آنها بر بستر تلگرام و از طریق ربات تلگرامی هوشمند آنها انجام می پذیرفت.

در ادامه به آخرین آپدیت نحوه تسویه ریالی آن و نحوه خرید ووچر بدون احراز هویت در این صرافی می پردازیم :

  1. پرداخت از طریق سیکل پایا : در این روش بلافاصله بعد از اینکه ووچر پرفکت مانی خود را در سیستم ثبت کردید و در صورت معتبر بودن ووچر پرفکت مانی شما لینک رسید واریز وجه به صورت آنی برای شما ارسال می شود. توجه داشته باشید زمان تخمینی واریزدر لینک ارسالی درج می شود و در آن زمان به حساب شما واریز می شود. اگر حساب ارسالی شما بانک آینده باشد وجه ریالی در زمان کمتری و معمولا به صورت آنی حساب شما خواهد نشست.
  2. پرداخت از طریق کارت به کارت: دراین روش پرداخت شما میتوانید از طریق درخواست از طریق پشتیبانی این مجموعه در صورتی که مقدور بود فروش خود را انجام داده و وجه ریالی خود را بصورت کارت به کارت دریافت کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی

چگونه پرفکت مانی را به ریال تبدیل کنیم ؟

برای خرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی دو راه پیش روی شما وجود دارد:

  1. فروش از طریق وب سایت
  2. فروش از طریق تلگرام

فروش ووچر پرفکت مانی از طریق وب سایت:

در پی ام ایکس چنج برای فروش ووچرپرفکت مانی  احراز هویت نیاز نیست. در اینجا ابتدا وارد وبسایت پی ام ایکس چنج شوید، صفحه اصلی به قسمت خرید و فروش رفته و لیست ارزها را مشاهده می کنید. در این قسمت ارزمبدا را بر روی ووچر پرفکت مانی و ارزمقصد را بر روی تومان قرار داده و در ادامه مراحل را برای تکمیل فروش خود طی کنید.

فروش ووچر پرفکت مانی از طریق تلگرام:

برای ووچر پرفکت مانی و دریافت تومان نیاز به احراز هویت ندارید .

در مرحله اول وارد ربات تلگرامی ما که در وبسایت قرارداده شده است شوید ، ارزمبدا را ووچر پرفکت مانی انتخاب کرده و ارز مقصد که همان وجه دریافتی شماست را بر روی تومان قرار داده و طبق توضیحات ربات مراحل را ادامه دهید و فروش خود را کامل کنید.

خرید پرفکت مانی بدون احراز

چگونه با کارت بانکی بدون احراز هویت تتر خریداری کنیم؟

خرید تتر در ایران به دلیل احراز هویت های سخت گیرانه پروسه ای پیچیده ای دارد و در اکثر موارد شما باید با ارسال مدارک شناسایی خود به شکلی خاص احراز هویت کنید.

صرافی ارزدیجیتال پی ام ایکسچنج بهترین صرافی خرید تتر می باشد که سابقه چندین ساله در ارزهای دیجیتال دارد.

شما در این مجموعه امکان این را دارید که با ثبت مشخصات هویت خود به صورت اتوماتیک بدون ارسال مدارک شناسایی با سقفی مشخص اقدام به خرید تتر بدون احراز هویت کنید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.