جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دیوار سبز چیست؟
    10 اسفند 1401 - 10:45
    شناسه : 238051
    0

    اگر به مسائل مربوط به دکوراسیون منزل یا حیاط و… ورود کرده باشید باید نام گرین وال یا دیوار سبز به گوشتان خورده باشد. دیوار سبز در اصل پوشش های طبیعی یا مصنوعی از گیاهان میباشد که باعث جذابیت محیط و همچنین استفاده های دیگر از ان میباشد.

    پ
    پ

    اگر به مسائل مربوط به دکوراسیون منزل یا حیاط و… ورود کرده باشید باید نام گرین وال یا دیوار سبز به گوشتان خورده باشد. دیوار سبز در اصل پوشش های طبیعی یا مصنوعی از گیاهان میباشد که باعث جذابیت محیط و همچنین استفاده های دیگر از ان میباشد.

    word image 238051 1 - دیوار سبز چیست؟ -

    این پوشش ها میتواند در حیاط منازل، پوشش روی دیوارهای مختلف در ادارات، هتل ها و…، لابی و… استفاده شود.

    بنابراین میتوان دیوارسبز را به دو دسته اصلی تقسم کرد:

    گرین وال مصنوعی

    گرین وال مصنوعی دارای مزایایی می باشد. به این علت که از گیاهان مصنوعی در این پوشش استفاده می شود طبیعتا نگهداری گرین وال و قیمت آن می تواند متفاوت از حالت طبیعی باشد.

    همچنین شستشو راحت تری به نسبت دیوار سبز طبیعی دارند.

    گرین وال طبیعی

    دیوار سبز طبیعی میتواند بسیار جذاب تر، زیباتر و ایجاد فضای بانشاط تری در محیط داشته باشد. البته که میزان نور محیط، نحوه نگهداری و ابیاری و… در این گرین وال طبیعی حائز اهمیت است.

    همچنین خود گرین وال نیز به مدل های مختلف مانند دیوار سبز مدولار، کابلی و… ارائه میشود که هرکدام باهم تفاوت هایی دارند.

    چمن مصنوعی

    یکی دیگر از خدمات جالب دکوراسیون چمن مصنوعی می باشد. چمن های مصنوعی فقط در زمین های بازی نصب نمیشوند بلکه در بالکن منازل، کف اتاق کودکان، حیاط و… نیز قابل استفاده می باشد. در نوع دیگر استفاده از چمن مصنوعی می توان به فنس چمنی اشاره کرد.

    فنس چمنی در واقع همان فنس های دیواری میباشند که پوشش جمن مصنوعی را در خود دارند و همین باعث میشود زیبایی محیط حفظ شود.

    word image 238051 2 scaled - دیوار سبز چیست؟ -

    شما میتوانید انواع خدمات دکوراسیون که به زیبایی و نحوه کاربرد محیط مورد نظرتان کمک میکند را در ادرس سایت سبزدکور به نشانی https://greenwall.pw/ مشاهده نمایید.

    فلاور باکس

    تاکنون شده بخواهید دز بالکن منزل خود و یا حیاط خانه تان و حتی جلوی درب هتل ها یا رستوران و… گل های زیبایی را در باکس های شیک قراردهید؟ فلاور باکس این کار را به راحتی برایتان انجام میدهد.

    فلاورباکس در مدل های مختلف سنگی، شیشه ای و… ارائه می شود. بسته به محیط استفاده استفاده از مدلهای مختلف پیشنهاد می گردد. در این بخش چند نمونه از فلاور باکس هارا مشاهده مینمایید.

    وب سایت greenwall.pw شما را با انواع سازه ها، خدمات و اموزش های کاربردی در حوزه دکوراسیون داخلی و خارجی اشنا میکند و همچنین میتوانید از طریق این سایت به شرکت های ارائه دهنده این خدمات متصل شده و از خدمات عالیشان استفاده نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.