شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همه چیز در مورد بازی بیلیارد و خرید سکه در پلاتو
    10 اسفند 1401 - 11:36
    شناسه : 238087
    0

    یکی دیگر از روش‌هایی که شما می‌توانید آیتم‌های پلاتو را خریداری کنید این است که برای خرید آیتم مورد نظر خود ابتدا از سایت تاپ جم شاپ سکه خریداری کنید و بعد از شارژ شدن اکانت خود اقدام به خرید آیتم مورد نظر خود با روش اول در بازی کنید.

    پ
    پ

    Frame 72 - همه چیز در مورد بازی بیلیارد و خرید سکه در پلاتو -

    اپ بازی پلاتو یکی از برنامه‌های موبایلی پرطرفدار در سراسر جهان است که با ابتکارهای خاصی که داشته توانست افراد زیادی را در ایام کرونا در خانه نگهدارد. این اپلیکیشن دارای یک طراحی حرفه‌ای در عین حال با سرعت است که شما می‌توانید در حین اجرای انواع بازی از چت با دوستان و رقبای خود لذت ببرید.
    این اپ دارای تنوع بازی بالایی است که شما به راحتی می‌توانید خر بازی را مناسب با سلیقه خود شروع کنید و با افراد مختلف به رقابت بپردازید.
    یکی از محبوب‌ترین و در عین حال راحت‌ترین بازی‌های که در اپ پلاتو موجود است بازی بیلیارد است که شما می‌توانید به راحتی دست به شخصی سازی محیط و وسیله های بازی بزنید، برای اینکار شما باید از آیتم های پلاتو استفاده کنید و این آیتم‌ها را می‌توانید از چند روش متفاوت به دست آورید.

    جمع کردن امتیاز

    به ازای هر بازی که یکی از رقبای خود را شکست دهید، اپ پلاتو به شما سکه هایی را به عنوان جایزه می‌دهد که شما با جمع کردن این سکه‌ها می‌توانید به راحتی اقدام به خرید آیتم‌های مختلف بازی بیلیارد و دیگر بازی ها کنید.

    خرید آیتم از سایت تاپ جم شاپ

    یکی از راه‌های که شما می‌توانید دست به خرید آیتم‌های پلاتو بزنید  این است که سایت تاپ جم شاپ را در گوگل سرچ کنید و آیتم‌های مورد نیاز خود را با قیمت‌های خیلی خوب تهیه کنید.

    خرید سکه از سایت تاپ جم شاپ

    یکی دیگر از روش‌هایی که شما می‌توانید آیتم‌های پلاتو را خریداری کنید این است که برای خرید آیتم مورد نظر خود ابتدا از سایت تاپ جم شاپ سکه خریداری کنید و بعد از شارژ شدن اکانت خود اقدام به خرید آیتم مورد نظر خود با روش اول در بازی کنید.
    توجه: خرید آیتم مستقیم از فروشگاه تاپ جم شاپ به صرفه‌تر از خرید سکه و سپس خرید آیتم با این سکه‌ها است. به این دلیل که اکثر آیتم‌های بازی روی این سایت موجود بوده و نسبت به فروشگاه خود بازی پلاتو ارزان‌تر تمام می‌شود.

    topgem shop 1 - همه چیز در مورد بازی بیلیارد و خرید سکه در پلاتو -

    چرا پلاتو گزینه مناسب‌تری برای بازی بیلیارد است؟

    در اپ استورهای مختلف اپ های مختلفی برای بازی بیلیارد معرفی شده است که شما به راحتی می‌توانید این اپ‌ها را دانلود و با رقبای خود بازی کنید.
    اما نکته‌ای که بازی بیلیارد را در پلاتو جذاب‌تر می‌کند این نکته است که شما می‌توانید با رقیب مستقیم خود در بازی صحبت کنید و با او کری بخوانید یا رفیق پایه‌ای برای بیلیارد پیدا کنید و این چت و کری می‌تواند تا ۴ نفر نیز افزایش پیدا کند.

    چند مسابقه بیلیارد هم‌زمان

    اگه از بازیکنان علاقمند به بازی بیلیارد باشید حتما در بازی‌های آنلاین مختلف این تجربه را داشته‌اید که رقیب مستقیم  شما به کندی بازی می‌کند و باعث سر رفتن حوصله شما می‌شود.
    یکی از نکات مثبت در بازی پلاتو این است که شما به راحتی می‌توانید چند بازی را همزمان انجام دهید و بین این بازی‌ها برای زدن نوبت خود جابجا شوید.
    یا اگر قصد دارید فقط یک بازی را انجام دهید بازی پلاتو این امکان را می‌دهد تا بازی با تایم محدود را انتخاب کنید تا رقبای شما وقت کمتری برای فکر کردن داشته باشند و بازی به سرعت پیش برود.

    پشتیبانی از چت تایپ فارسی

    شرکت سازنده بازی پلاتو (Plato Team INC) به دلیل محبوبیت این اپلیکیشن در بین فارسی زبان‌ها، این زبان را نیز یه این اپ اضافه کرده است تا شما بتوانید به راحتی با دوستان خود چت کنید و نیازی به تایپ به صورت فینگلیش نباشد.

    آموزش بازی بیلیارد در بازی پلاتو

    در این بخش از مقاله شما را با قوانین بازی بیلیارد آشنا خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.
    یکی از نسخه های پرطرفدار بازی بیلیارد نسخه Ball8 است.
    این بازی به این صورت است که در آن توپ های بازی به دو شکل تک رنگ و دو رنگ تقسیم می‌شوند.
    در این نسخه یک توپ مشکی با شماره ۸ نیز و یک توپ سفید وجود دارد.
    در ابتدا یکی از بازیکنان با توپ سفید دسته‌ای از توپ‌ها را که در یک طرف میز به شکل مثلث که نوک آن به سمت وسط میز چیده شده‌اند، ضربه می‌زند.
    در کل هریک از بازیکنان در بازی باید تصمیم بگیرند که می‌خواهند کدام یک از دو دسته توپ‌ها را در سوراخ‌ها بیاندازند.
    یعنی اگر یک بازیکن در طی بازی به جز ضربه اولی که در ابتدای بازی به توپ‌ها زده می‌شود یک توپ دو رنگ را در سبد بیاندازد باید تمام توپ‌های دو رنگ را در سوراخ بیاندازد و بازیکن دیگر باید توپ های تک رنگ را در سبد بیاندازد.

    هر بازیکن حق دارد یک ضربه بیاندازد و اگر در این یک ضربه یک توپ را داخل سوراخ بیاندازد می‌تواند ضربه دیگری بزند و اگر نتواند باید بازیکن مقابل اقدام به زدن ضربه کند.
    اگه بازیکن هنگام زدن ضربه دچار خطا شود، بازیکن مقابل می‌تواند توپ سفید را در هرجایی که دوست دارد بکارد و اقدام به زدن ضربه کند.

    person playing pool - همه چیز در مورد بازی بیلیارد و خرید سکه در پلاتو -

    Male athlete game pool billiard, Shallow dof

    در ادامه این توپ ها هرکسی که زودتر توپ‌های مربوط به خود را در داخل سوراخ‌ها بیاندازد می‌تواند اقدام به انداختن توپ مشکی کند. اما قبل از زدن ضربه باید مشخص کند که قصد دارد توپ مشکی را در کدام سوراخ بیاندازد و اگر در سوراخ اشتباهی بیاندازد بازنده بازی خواهد بود‌.
    ۱.بازیکن نباید برای انداختن توپ مشکی توپ سفید را به توپ دیگری برخورد دهد و باید توپ ابتدا به توپ مشکی برخورد کند و در غیر این صورت خطا خواهد بود.
    ۲. مورد بعدی اینکه اگه ضربه بازیکن به توپ مشکی و هیچ توپ دیگری نخورد باز خطا می‌باشد.
    ۳. اگر توپ مشکی به هیچ سوراخی وارد نشود خطا نیست و بازیکن دیگر باید به ادامی بازی بپردازد.
    ۴.اگر بازیکنی دچار خطا شود به شرط اینکه بازیکن مقابل فقط توپ مشکی را روی میز داشته باشد. جریمه این خطا این است که بازیکن دارای توپ مشکی باید توپ را در داخل قسمتی که خط سفید ان را از بقیه میز جدا کرده است قرار دهد.

    آیتم های بازی بیلیارد در پلاتو

    بازی بیلیارد نیز هانند سایر بازی‌های پلاتو شامل آیتم‌هایی است که می‌تواند باعث جذاب‌تر شدن بازی شما شود. آیتم هایی مانند چوب بیلیارد، شکل و طرح میز بیلیارد و زمینه محیط دور میز.

    سخن پایانی

    ما در این مقاله به آموزش و معرفی بازی بیلیارد در پلاتو پرداختیم و به شما توضیح دادیم که چگونه با خرید سکه پلاتو از تاپ جم شاپ می‌توانید به رشد و جذاب‌تر شدن بازی خود کمک کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.