شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تعطیلی مدارس برخی از شهرهای گیلان به دلیل یخبندان
    05 آذر 1395 - 21:24
    شناسه : 23815
    0

    مدارس برخی از شهرهای گیلان فردا (شنبه) به دلیل مشکل تردد و یخبندان تعطیل اعلام شده و دانش آموزان تعدادی از واحدهای آموزشی در استان نیز با یک ساعت تاخیر به مدرسه خواهند رفت. به گزارش «بامردم»، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: مدارس ابتدایی شیفت صبح شهرهای صومعه سرا، تولمات، عمارلو، رحمت آباد […]

    پ
    پ

    مدارس برخی از شهرهای گیلان فردا (شنبه) به دلیل مشکل تردد و یخبندان تعطیل اعلام شده و دانش آموزان تعدادی از واحدهای آموزشی در استان نیز با یک ساعت تاخیر به مدرسه خواهند رفت.

    به گزارش «بامردم»، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: مدارس ابتدایی شیفت صبح شهرهای صومعه سرا، تولمات، عمارلو، رحمت آباد و بلوکات، شفت، فومن ، رودبار و دیلمان فردا (شنبه) به دلیل مشکل تردد و یخبندان تعطیل است.
    مهدی حاجتی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: فعالیت آموزشی مقاطع اول و دوم متوسطه این مناطق نیز به دلیل یخبندان با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.
    وی اظهار داشت: همچنین فعالیت آموزشی مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نواحی یک و دو رشت، رستم آباد، لوشان، منجیل ، خمام، کوچصفهان و سنگر با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.
    مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: فعالیت آموزشی سایر مناطق و شهرستان های استان به صورت عادی است.
    وی با تاکید بر اینکه مدیران و عوامل اجرایی مدرسه باید طبق ساعت موظف آموزشی در محل کار حاضر باشند، تصریح کرد: اگر مدارسی به شکل موردی دچار مشکل هستند به روسای ادارات تفویض اختیار داده می شود تا با هماهنگی فرمانداری ها برای تعطیلی اقدام کنند.
    مدارس بیشتر شهرهای استان گیلان از سه شنبه گذشته به دلیل بارش برف تعطیل بود.
    بیش از 370 هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل می کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.