پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برخوردهای غیرقانونی با نمایندگان ، باعث بی اعتمادی مردم به روند اجرای قانون اساسی خواهد شد
    08 آذر 1395 - 14:41
    شناسه : 23858
    0

    برخوردهای غیر قانونی با نمایندگان خلاف عرف و نص صریح قانون است به گزارش «بامردم»، دکتر محمد صادق حسنی نماینده مردم شهرستان رشت در گفتگوی کوتاهی نسبت به اقدام دستگیری دکتر محمود صادقی نماینده مردم تهران، واکنش نشان داد. دکتر حسنی در بخشی از صحبتهایش با تاکید بر اینکه نمایندگان با توجه به جایگاه قانونگذاری […]

    پ
    پ

    محمدصادق حسنی

    برخوردهای غیر قانونی با نمایندگان خلاف عرف و نص صریح قانون است

    به گزارش «بامردم»، دکتر محمد صادق حسنی نماینده مردم شهرستان رشت در گفتگوی کوتاهی نسبت به اقدام دستگیری دکتر محمود صادقی نماینده مردم تهران، واکنش نشان داد.
    دکتر حسنی در بخشی از صحبتهایش با تاکید بر اینکه نمایندگان با توجه به جایگاه قانونگذاری مجلس که در اختیار دارند، در مسیر “مر قانون” حرکت میکنند و اینگونه برخوردهای غیر قانونی با نمایندگان که خلاف عرف و نص صریح قانون است، باعث افزایش شکاف بین قوا و بی اعتمادی مردم به روند اجرای قانون اساسی خواهد بود.
    عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه افزود: نمایندگان جهت حفظ شانیت مجلس و در راس امور بودن آن ، قطعا در مورد چرایی اقدام به بازداشت شبانه دکتر صادقی پیگیری های لازم را انجام خواهند داد.

    گفتنی است  انتهای شب گذشته ، محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تلاش ماموران برای جلب او در مقابل درب منزل خبر داد.

    محمود صادقی در گفت‌وگویی با اشاره به تلاش ماموران برای جلب او از مقابل درب منزل، گفت:  هنگامی که به منزل بازمی‌گشتم، ماموران با حکم جلب سعی در بازداشتم داشتند که باتوجه به این‌که این مسئله مغایر با قانون نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، با مقاومت خود را به داخل منزل رساندم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.