جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دریافت قیر مازاد برای نمایندگان در حد یک کار اداری ساده است | نماینده لاهیجان هماهنگی لازم با دولت را ندارد | وظیفه نماینده تعامل و همکاری با مدیران شهر است
    09 آذر 1395 - 0:32
    شناسه : 23875
    0

    مدیریت ستادی و نظارت بر کار ادارات در شهرها از وظایف اصلی فرمانداران است؛ وظیفه نماینده تعامل و همکاری با مدیران ستادی و عملیاتی شهرهای لاهیجان و سیاهکل است تا فرصت های لازم برای دریافت امتیازات به هدر نرود.   اختصاصی «بامردم»، اخیرا در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان لاهیجان، مدیر بنیاد مسکن اعلام کرد […]

    پ
    پ

    supply

    مدیریت ستادی و نظارت بر کار ادارات در شهرها از وظایف اصلی فرمانداران است؛ وظیفه نماینده تعامل و همکاری با مدیران ستادی و عملیاتی شهرهای لاهیجان و سیاهکل است تا فرصت های لازم برای دریافت امتیازات به هدر نرود.

     

    اختصاصی «بامردم»، اخیرا در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان لاهیجان، مدیر بنیاد مسکن اعلام کرد که بیش از نیمی از راههای روستایی لاهیجان فاقد آسفالت می باشد، وی همچنین اظهار کرد که برای آسفالت این جاده ها به 25هزار تن قیر احتیاج  است در حالیکه فقط ده در صد این مقدار برای یکسال در اختیار لاهیجان قرار گرفته است

    *لاهیجان تنها شهرستان محروم از سهمیه قیر ملی

    در همان جلسه فرماندار لاهیجان اعلام کرد: لاهیجان تنها شهرستان در گیلان است که تاکنون نتوانسته از محل کمک های ملی قیر رایگان سهمیه دریافت کند.

    برای پیگیری علت این قصور و بی توجهی به بررسی دقیقی در زمینه مقدار قیر رایگان کشور و نحوه تقسیم بندی آن بین استان ها و شهر ها پرداختم و کاملا بی طرفانه بدنبال این بودم که مسئولیت این بی توجهی آشکار بعهده کدام اداره یا سازمان بوده است.

    *دریافت قیر مازاد برای نمایندگان در حد یک کار اداری ساده است

    طبق آمارهای وزارت نفت دو میلیون تن قیر بصورت رایگان در طی یکسال بین استانها تقسیم می شود و سهم استان گیلان 50 هزار تن است که پنج درصد این مقدار به شهر لاهیجان رسیده است، معمولا نمایندگان شهر ها از طریق تعاملی که با مسئولان وزارت نفت بوجود می آورند  برابر نیاز های عمرانی حوزه انتخابیه خود اقدام به دریافت قیر مازاد می کنند و این کار برای نمایندگان در حد یک کار اداری ساده می باشد.

    کافی است در قسمت جستجوی مرورگر کامپیوتر بنویسید “قیر رایگان” و اینتر را بفشارید، ده ها صفحه از سایت های خبری و روزنامه ها باز می شوند که تمامی آنها درگیری بین نمایندگان لنگرود و صومعه سرا را در صحن مجلس در این رابطه را گزارش کرده اند و این درگیری های لفظی فقط و فقط بعلت رقابت در دریافت قیر رایگان بیشتر برای آبادانی شهر هایشان بود!

    *دریافت معادل کل سهمیه یکساله قیر استان گیلان توسط نماینده صومعه سرا

    آقای دلخوش نماینده صومعه سرا به تنهایی معادل کل سهمیه یکساله قیر استان گیلان را فقط برای این شهرستان دریافت کرد و علاوه بر آسفالت تمامی جاده های روستایی، تمامی خیابان ها و معابر شهر صومعه سرا را روکشی از آسفالت حقیقی کردند و به راستی نهضت آسفالت به راه انداختند خوشا به سعادت مردم صومعه سرا و احسنت به غیرت نماینده آن شهر…

    *نماینده لاهیجان هماهنگی لازم با دولت را ندارد| لطفا حواستان به نیاز های شهرهای لاهیجان و سیاهکل باشد

    قصد انتقاد از نماینده شهرم را ندارم چون ایشان در این مدت ثابت کردند که تعامل و همآهنگی کافی را با بدنه دولت جهت بهره برداری از امتیازات مورد نیاز برای شهرهای لاهیجان و سیاهکل نداشته اند.

    جناب آقای نیکفر؛ لطفا حواستان به نیاز های شهرهای لاهیجان و سیاهکل باشد؛ در این دو شهر کارهای زیادی می‌بایست انجام شود، کمک به توسعه وعمران این شهر اولین خواست مردم است، تنها با سیاست تعامل و منطق بیان و پیگیری قادر خواهید بود که امتیازاتی را برای شهر تان بگیرید تا بتوانید جواب اعتماد مردم را بدهید.

    *وظیفه نماینده تعامل و همکاری با مدیران شهر است

    مدیریت ستادی و نظارت بر کار ادارات در شهرها از وظایف اصلی فرمانداران است؛ وظیفه شما تعامل و همکاری با مدیران ستادی و عملیاتی شهرهای لاهیجان و سیاهکل است تا فرصت های لازم برای دریافت امتیازات به هدر نرود، فراموش نکنید شما نماینده مردم هستید بی توجهی به نیاز های مردم عدول از قسم و تعهدی است که برای خدمت به مردم داده اید.

    بامردم – فریدون خوشبو


    پایگاه خبری تحلیلی با مردم :انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.