شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی موتور جستجوی کالای اژدر کالا
    14 اسفند 1401 - 11:17
    شناسه : 238816
    0

    اژدر کالا، یک موتور جستجوی کالا و سایت مقایسه قیمت است که در یک سال اخیر توانسته است جای خود را در بین رقبای بزرگی همچون ایمالز و ترب باز کند. کاربران می توانند در موتور جستجوی اژدر کالا محصولات مورد نظر خود را با بهترین قیمت و خدمات از ارزانترین فروشگاه اینترنتی پیدا کنند و سپس اقدام به خرید نمایند.

    پ
    پ

    search engine 300x191 1 - معرفی موتور جستجوی کالای اژدر کالا -

    با پیشرفت تکنولوژی و خصوصا پس از شرایط بحرانی که در دوران بیماری کرونا برای دنیا بوجود آورد خیلی از مردم تصمیم گرفتند خریدهای خود را از اینترنت انجام دهند. همین امر موجب شد فروشگاه های اینترنتی زیادی کشورمان ایجاد شوند. اما همین تعدد فروشگاه های اینترنتی جدا از مزیت‌های رقابتی که دارد باعث سردرگمی خیلی از افراد می شود. این مساله باعث شد سایت هایی تحت عنوان موتور جستجوی کالا ایجاد شوند که کار آنها معرفی یک محصول در فروشگاه های مختلف اینترنتی بود.

    موتور جستجوی کالا چیست ؟

    حتما تاکنون خرید اینترنتی انجام داده‌اید که پس از تکمیل سفارشتان متوجه شده‌اید همان محصول در سایتی دیگر با قیمت مناسب‌تر و یا خدمات بهتری وجود داشته است. اینجاست که سایت های جستجوی کالا به کمک خریداران می‌آیند.

    همانطور که از نام آنها پیداست، موتورهای جستجوی کالا دقیقا شبیه همان موتور جستجوی گوگل عمل می‌کنند اما با این تفاوت که در اینجا شما فقط محصولات و خدمات را جستجو می‌کنید. در واقع وظیفه اصلی سایت‌های مقایسه قیمت یا همان موتور جستجوی کالا، نمایش یک محصول در دسترس، در چندین فروشگاه آنلاین مختلف با قیمت‌ها و شرایط متنوع است.

    البته به این نکته باید توجه داشت که سایت های مقایسه قیمت اصولا خودشان فروشنده نیستند و دخالتی در فروش محصولات ندارند. بلکه آنها فروشگاه‌های اینترنتی مختلف را در کنار هم مقایسه می‌کنند.

    موتور جستجو کالا اژدر کالا

    اژدر کالا، یک موتور جستجوی کالا و سایت مقایسه قیمت است که در یک سال اخیر توانسته است جای خود را در بین رقبای بزرگی همچون ایمالز و ترب باز کند. کاربران می توانند در موتور جستجوی اژدر کالا محصولات مورد نظر خود را با بهترین قیمت و خدمات از ارزانترین فروشگاه اینترنتی پیدا کنند و سپس اقدام به خرید نمایند.

    در این سایت می‌توانید برای هر محصول چندین فروشگاه اینترنتی ارایه کننده پیدا کنید و از بین آنها مناسب‌ترین قیمت را انتخاب کنید.

    ویژگی‌های سایت مقایسه قیمت اژدر کالا

    یک موتور جستجوی کالا خوب باید ویژگی‌های

    1. رابط کاربری ساده و سریع

    با داشتن اینترنت‌های قوی امروزی دیگر هیچکس سرعت پایین سایت و یا رابط کاربری پیچیده را دوست ندارد. یکی از مزیت‌های AjdarKalal سرعت بالای جستجو در بین محصولات و دسته بندیها است و با رابط کاربری ساده‌ای که دارد براحتی می توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

    2. تنوع بالای محصولات

    در سایت مقایسه قیمت اژدر کالا بیش از 3 میلیون محصول مختلف در 2000 دسته بندی وجود دارد و این تنوع بسیار زیاد به شما این اطمینان را می‌دهد، می توانید محصول مورد نظرتان را از ارزانترین فروشگاه خریداری کنید.

    برخی از دسته‌بندی‌های پربازدید و مهم سایت ajdarkala را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

    خرید آنلاین لوازم تحریر

    در این دسته بندی می توانید انواع لوازم تحریر از کتاب و دفتر گرفته تا وسایل مرتبط با مطالعه مانند میز تحریر های تاشو و پایه‌دار مناسب برای مطالعه را پیدا کنید. تنوع محصولات دسته لوازم تحریر به شما کمک می کند خریدی مناسب و شایسته را انجام دهید.

    خرید لوازم یدکی خودرو

    بله درست متوجه شدید یکی از دسته بندی های سایت، لوازم یدکی خودروهای مختلف است. در این دسته بندی می توانید هر وسیله مرتبط با لوازم جانبی و یدکی خودرو را با قیمت مناسب از معتبرترین فروشگاه‌ها سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

    لوازم آرایشی

    در دسته‌بندی لوازم آرایشی نیز با تنوع بسیار زیادی از محصولات با برندهای مختلف مواجه هستید و براحتی می‌توانید محصول موردنیازتان را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید.

    جمع بندی

    با وجود سایت های مختلفی برای مقایسه قیمت محصولات، دیگر فقط یک انتخاب برای خریدتان ندارید و با انبوهی از فروشگاه‌های اینترنتی برای هر محصول مواجه هستید که به شما کمک می‌کنند خرید بهتری را تجربه کنید. موتور جستجوی اژدر کالا نیز در این بین توانسته با ایجاد فضایی ساده و سریع برای خرید محصولات مختلف به کاربران کمک کند از بین 3 میلیون محصول موجود خرید خود را از ارزانترین‌های فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهند.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “معرفی موتور جستجوی کالای اژدر کالا”
    1. سلام این سایت های مقایسه قیمت اگه نبودند واقعا چطور باید خرید میکردیم. من خودم معمولا از ترب و اژدر کالا استفاده میکنم

      پاسخ
    2. من میخام تجربه شخصی خود را در استفاده از سایت های مختلف مقایسه قیمت براتون بنویسم. اولا خیلی خوبه که این سایت ها در ایران بوجود اومدن و باعث میشن شما در هنگام خرید یک انتخاب دقیق تر و با اطمینان بیشتر و همچنین با قیمت مناسب تر داشته باشید. چون موقع خرید میتونید قیمت محصول و کالا رو در فروشگاه های اینترنتی مختلف با هم مقایسه کنید.
      وبسایت ترب چند ساله که ازش استفاده میکنم و واقعا تجربه خوبی باهاش داشتم و معمولا سعی میکنم از داخل ترب محصولم رو انتخاب کنم. دلیلش هم اینه که اپلیکیشن اندروید داره و خیلی راحت میشه باهاش کار کرد.
      ایمالز رو معمولا برای سرچ در گوگل ازش استفاده میکنم و کار باهاش تقریبا راحته ولی سایت اصلا قشنگ نبود که فکر کنم در سال 1402 قالب سایت رو تغییر دادند و تازیگا نگاه کردم خیلی خوب شده.
      در مورد سایت های دیگه مثله اژدر کالا و غیره من تازه باهاشون آشنا شدم و بطور مثال همین سایت اژدر کالا رو باهاش کار کردم. سرعت خیلی خوبه و امکان جستجو در سایت هست. اما اصلا از ظاهرش خوشم نیومد و زیاد باهاش ارتباط برقرار نکردم. ولی در کل خوبه که این سایتها راه اندازی شدند. البته سعی کنید حواستون به فروشگاهی که ازش خرید می کنید باشه چون ترب و ایمالز با پرداخت هزینه سایت ها رو تایید می کنند و زیاد روی اعتبار سایت ها نظارتی ندارند. بنابراین مواظب باشید

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.