×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

 word image 238847 1 - 6 تا بهترین برندهای کفش ورزشی دنیا را بشناسید -

همه ما، از ورزشکاران حرفه‌ای تا افراد عادی که هر روز مسافتی را پیاده‌روی می‌کنند، به کفش ورزشی مناسب نیاز داریم. کفش ورزشی نسبت به دیگر کفش ها راحتی و کیفیت بالاتری دارد. سلامت پاها و حفظ انرژی جسمی به ورزشکاران کمک می‌کند تا زمان طولانی‌تری برای ورزش بگذارند و دیرتر خسته شوند. به همین منظور انتخاب بهترین برندهای کفش ورزشی اهمیت بالایی دارد. تاثیر مهم کفش در سلامت پاها باعث می‌شود که برندهای کفش در سراسر جهان برای بهبود کیفیت محصولاتشان تلاش کنند. نتیجه این تلاش، رقابت بیشتر برندها و گسترش بازار است. امروز اگر برای خرید کفش ورزشی اقدام کنید لیست بلندی برند های شناخته‌شده پیش روی شما وجود دارد؛ اما بهترین برند کفش ورزشی دنیا کدام است؟

بهترین برندهای کفش ورزشی در دنیا

برترین برندهای کفش ورزشی دنیا سعی می‌کنند که محصولی مطابق استانداردها و با ظاهر زیبا به دست مصرف‌کننده برسانند. با توجه به این موضوع، هر چه برند کفش شناخته‌شده و خوش‌نام باشد خیالتان بابت کیفیت آن راحت است. امروز لیستی از بهترین برندهای کفش ورزشی مردانه و زنانه را برای شما منتشر کرده‌ایم. این لیست طبق رزومه برند و محبوبیت بین مصرف‌کنندگان آماده شده است. با ما همراه باشید.

برند نایک (Nike)

نایک یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه محصولات ورزشی است. نایکی با کیفیت و سادگی خاصی که دارد به یک سبک‌زندگی تبدیل شده؛ به طوری که نام آن برای همه ما آشنا است. این برند از سال ۱۹۶۴ فعالیت دارد و محصولات متنوعی به بازار عرضه می کند؛ از لباس‌های اسپرت تا کفش‌های ورزشی که موضوع مورد بحث ما هستند.

جالب است بدانید که موسسان این برند ابتدا نام “بعد ششم” را برای آن در نظر گرفته بودند، اما با پیشنهاد یکی از کارمندان “نایک” که نام الهه موفقیت یونان باستان است روی این برند گذاشته شد. بازیکنان فوتبال از جمله تیم پاریسن ژرمن از برند نایکی استفاده می‌کنند. اگر طرفدار این تیم هستید برای در کنار خرید لباس پاریسن ژرمن می‌توانید از محصولات نایک استفاده نمایید.

برند ریباک Reebok) )

ریباک یکی از بهترین برندهای کفش ورزشی است. برند ریباک از سال ۱۸۹۵ توسط ویلیام فوستر تاسیس شد و سابقه‌ای طولانی و درخشان دارد. در حال حاضر شرکت ریباک زیرمجوعه شرکت آدیداس محسوب می‌شود. کفش‌های برند ریباک طراحی ساده و جذابی دارند؛ این ویژگی و کیفیت بالای محصولات باعث پیشرفت روزافزون برند ریباک می‌شود. این برند آشنا، تولیدکننده پوشاک و لوازم ورزشی نیز می‌باشد. برای خرید محصولات ریباک از فروشگاه اینترنتی کاج اسپرت کلیک کنید.

برند آدیداس adidas))

آدیداس، یک شرکت آلمانی است که در زمینه تولید انواع تجهیزات، لباس‌ها و کفش ورزشی فعالیت دارد. این برند از سال ۱۹۲۴ فعالیت خود را آغاز کرد. برند آدیداس به یکی از بهترین برندهای کفش ورزشی در جهان تبدیل شده و نام آن برای دوستداران ورزش آشنا است. در حال حاضر محصولات برند آدیداس شامل کفش ورزشی، تجهیزات و پوشاک ورزشی، عینک آفتابی و ساعت می‌شود. برند آدیداس سابقه همکاری با تیم رئال مادرید را در رزومه خود دارد و در هنگام خرید لباس رئال مادرید نیز متوجه این موضوع خواهید شد.

برند اسکچرز Skechers) )

برند اسکچرز یکی از معتبرترین برندهای ارتوپدی دنیا است. رابرت گرینبرگ و پسرش مایکل که هر دو متخصص ارتوپدی هستند در سال ۱۹۹۲ تصمیم گرفتند این برند را راه‌اندازی کنند. برند اسکچرز با تولید کفش اسکیت و بوت وارد بازار شد و به سرعت پیشرفت کرد. طولی نکشید که محصولات دیگری مثل کفش مخصوص پیاده روی، کفش‌های چرم و کیف با نام این برند معرفی شدند.

قبل از آن کفش‌های ورزشی موجود در بازار کیفیت مناسبی نداشتند و در طولانی مدت به کمر و پا آسیب می‌رساندند. اسکچرز با تولید کفش ورزشی سبک توانست این مشکل را حل کند و حالا بعد از گذشت ۳۱ سال، یکی از بهترین برندهای کفش ورزشی است.

برند آندر آرمور Under Armour))

آندر آرمور یکی از کمپانی‌های معروف آمریکا است. این برند محصولات متنوعی از جمله پوشاک، لوازم و کفش ورزشی به بازار عرضه می‌کند. آندر آرمور در سال ۱۹۹۶ توسط کوین پلانک تاسیس شد. این برند نمادی از محصولات سالم و لوکس است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. آندر آرمور از سلامت جسمی محافظت می کند و ورزشکاران مطرح جهان از این برند استفاده می‌کنند. بازیکن لیورپول در فصل ۲۰۲۱ لیگ برتر انگلیس از کفش‌های این برند استفاده کرد. پیشنهاد ویژه ما برای طرفدارای این تیم، خرید لباس اول لیورپول است.

برند فندی (Fendi)

فندی یک برند ایتالیایی فعال در زمینه مد است. این برند در سال ۱۹۲۵ و توسط ادواردو و ادله فندی تاسیس شد. برند فندی بیشتر با لباس‌ها و کالاهای لوکس شناخته می‌شود؛ اما از بهترین برندهای کفش ورزشی در جهان نیز هست. این برند با طراحی‌های عجیب و خاصی که برای کفش‌های ورزشی در نظر می‌گیرد، طرفداران مد را به سمت خود جذب می‌کند.

تنوع کفش‌های ورزشی برند فندی خوب است و تقریبا هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. این برند با حدود یک قرن تجربه سهم مهمی در بازار کفش و کالای لوکس دارد و یکی از برترین برندهای کفش ورزشی دنیا است.

جمع بندی از بهترین برندهای کفش ورزشی

بهترین برندهای کفش ورزشی به کوچک‌ترین نکات در محصول اهمیت می‌دهند. ظاهر، جنس، راحتی، دوام و کیفیت ساخت از مهم ترین فاکتورهایی هستند که برای خرید کفش ورزشی در نظر می‌گیریم. برندهایی که در این لیست معرفی شدند از بهترین تولیدکنندگان جهان هستند و محصولات متنوعی به بازار عرضه می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی کاج اسپرت مراجعه نمایید تا کیفیت را تجربه کنید. کاج اسپرت با هدف دسترسی تمام علاقه‌مندان به ورزش راه‌اندازی شده و خرید انواع لباس ورزشی و تیم‌های باشگاهی و ملی مانند خرید لباس میلان از این سایت ممکن است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.