×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سردار حق‌بین در دانشگاه آزاد لاهیجان:

redradio - هدف دشمن در سوریه و عراق، زدن ایران است - هدف دشمن در  سوریه و عراق، زدن ایران است

فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان با اشاره به این که اتفاقات خوبی در سوریه در حال رقم خوردن است، تصریح کرد: هدف دشمن در  سوریه و عراق، زدن ایران است.

به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار حق بین امروز در نشستی که با عنوان«بررسی تحولات منطقه و آینده سوریه» در دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شد، با اشاره به این که امام راحل می‌دانستند اگر انقلاب بخواهد باقی بماند، مردم پایه های اصلی این انقلاب هستند، گفت: ایشان با تکیه بر مردم کارها را پیش برد و انقلاب را به پیروزی رساند.

وی افزود: دشمن بعد از شکست در انقلاب اسلامی از شگردهایی که در زمان انقلاب استفاده کرده بود با همان شگرد وارد جنگ سخت شد و فکر می‌کرد با همان شگرد در جنگ سخت می‌تواند ما را از بین ببرد، افکار را نابود کند و به اهداف شوم خود برسد.

فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان تصریح کرد: وقتی دشمن نتوانست در جنگ سخت موفق شود، شیوه های دیگری را پیش گرفت، انقلاب های رنگین را برپا کرد و جنگ نرم را پیش گرفت.

سردار حق بین با اشاره به اتفاقات سوریه گفت: به مردم سوریه ظلم کردند و  هر کس در سوریه بود را از زیر تیغ گذراندند، مردم سوریه افراد روشنفکری هستتند، دشمن منتظر یک اشتباه از آنها بود.
وی افزود: باید با همکاری و برطرف کردن اختلافات داخلی در جهت حفظ و امنیت کشور خود تلاش کنیم و در مسیر ولایت گام برداریم، باید هوشیار باشیم و دچار اشتباه نشویم؛ چراکه امروزه اگر اشتباهی صورت گیرد جبران ناپذیر خواهد بود.

فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان با اشاره به این که اتفاقات خوبی در سوریه در حال رقم خوردن است، تصریح کرد: هدف دشمن در  سوریه و عراق، زدن ایران است، جمع عظیمی از مردم ما فهمیدند که باید برای حفظ و امنیت کشور خود در سوریه خدمت کنیم و گرنه قطع به یقین به سمت ما خواهند آمد.

حق بین افزود: دشمن در حال طراحی برنامه های دیگر است، می خواهد فتنه ۸۸ دیگری را طراحی و اجرا کند؛ اما ما باید هوشیار و آگاه باشیم؛ چرا که جای اشتباه کردن و جبران نداریم، نباید کوچکترین اشتباهی از طرف ما رخ دهد؛ چراکه از غافله عقب خواهیم ماند.

وی با اشاره به مذاکرات گفت: مسیر ما با دشمن یکی نیست. ما دومسیر داریم  و کار خود را می‌کنیم و به آنها می گوییم با ما تعامل کنند؛ اما دشمن تقابل را در پیش گرفته است نه تعامل را.

 فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان تصریح کرد: کسی که کشور را مدیریت کرده و تا به اینجا رسانده رهبری امام راحل و رهبر انقلاب بوده است، باید پشتیبان رهبر باشیم و در کنار هم با وحدت و انسجام جلوی ناامنی ها و نفوذ دشمن را بگیریم.

حق بین با اشاره به شهدای مدافع حرم گفت: این شهدا اهمیت حضور خود را در مقابل با دشمن درک کردند و وارد عملیات شدند.

وی با اشاره به شهید کوچک زاده هفتمین شهید مدافع حرم استان گیلان گفت: این جوانان می‌دانستند که در سوریه چه اتفاقاتی رخ داده است، به تکلیف خود عمل کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

لازم به ذکر است، این برنامه به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد لاهیجان  و با حضور مسئولین دانشگاه و دانشجویان ر سالن حزین لاهیجی این دانشگاه برگزار شد.

در ادامه حاضرین و جمعی از دانشجویان با حضور در مرقد شهدا و کاشت نهال در اطراف آن یاد و خاطره رشادت های شهدا را گرامی داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.