×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

امروزه خانم‌ها و بسیاری از آقایان به‌دنبال راهی هستند تا به‌آسانی و در کمترین زمان ممکن بتوانند موهای زاید خود را از بین ببرند. روش‌های متنوعی برای این کار وجود دارد، اما یکی از بهترین و مؤثرترین آن‌ها لیزر موهای زائد است، به همین دلیل مراکز مختلفی اقدام به خرید لیزر مو می‌کنند و این روش را به مراجعان خود توصیه می‌کنند. اگر شما قصد تهیهٔ چنین محصولی را دارید، می‌توانید به نمایندگی لیزر موی زاید در شیراز، تهران و… مراجعه کرده و باتوجه‌به نیاز خود، محصول موردنظرتان را انتخاب کنید.

در این مقاله قصد داریم نکاتی را با شما به اشتراک بگذاریم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

images 1676277887 63e9f87fad634 - بهترین مرکز خرید لیزر موهای زاید -

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زاید در واقع نوعی فناوری است که برای از بین‌ بردن فولیکول‌های موهای زاید (ناخواسته) در نقاط مختلف بدن از آن استفاده می‌شود. در این روش، Photothermalysis ( نور گرمایی اشعه یا پالس‌های نور لیزر) به بخش مورد نظر تابانده می‌شود تا موهای زاید آن ناحیه از بین برود.

نکات مهم در هنگام خرید لیزر مو

اگر قصد خرید لیزر مو قسطی را دارید، باید نکاتی را در مورد چگونگی انتخاب آن بدانید. در ادامه به پنج مورد از این نکات اشاره کرده و توضیحاتی در مورد هر کدام از آن‌ها ارائه می‌کنیم:

  • خرید دستگاه استاندارد

از آنجایی‌ که کیفیت لیزر، رابطهٔ مستقیمی با خدمات ارائه‌ شده و سلامت مراجع‌ کننده در مراکز دارد، حتماً به‌ دنبال خرید دستگاهی با استاندارد بالا باشید. اگر از دستگاه غیراستاندارد استفاده کنید، ممکن است آسیب‌های جدی به پوست وارد شود و مراجعه‌ کننده به‌ دلیل استفاده از دستگاه بی‌کیفیت، از شما شکایت کند.

  • نوع منبع تغذیه

به‌ طور کلی دستگاه‌های موجود در بازار از دو روش برای تأمین برق استفاده می‌کنند. روش اول استفاده از برق شهری و روش دوم استفاده از باتری است. البته دستگاه‌هایی نیز وجود دارند که از هر دو روش استفاده می‌کنند. بهتر است برای مراکز درمانی از دستگاهی استفاده کنید که هر دو روش را پشتیبانی می‌کند، زیرا در صورت قطعی برق، در ارائه خدمات با چالش مواجه نمی‌شوید.

  • شکل و ظاهر محصول

نوع طراحی دستگاه باید به شکلی باشد که کمترین میزان فضا را اشغال کرده و اپراتور به‌ راحتی بتواند از آن استفاده کند. بسیاری از افراد در هنگام خرید لیزر مو، به این مورد توجه نمی‌کنند که این موضوع باعث ایجاد دردسر برای آن‌ها می‌شود.

  • تناسب قیمت پرداختی و امکانات دستگاه

دستگاه‌های لیزر موجود در بازار امکانات و قیمت‌های مختلفی دارند، اما قبل از خرید بهتر است معیارهای مد نظرتان را مشخص کنید و سپس به‌ دنبال دستگاهی باشید که نیازهای شما را برطرف کند. برخی از دستگاه‌ها به‌دلیل داشتن قابلیت‌های متعدد، ممکن است قیمت بسیار بالایی داشته باشند، ولی شما هیچ‌گاه از امکانات آن‌ها استفاده نکنید. پس اگر برای پول خود ارزش قائلید، به این موضوع توجهٔ ویژه‌ای داشته باشید.

images 1676277887 63e9f87fb607a - بهترین مرکز خرید لیزر موهای زاید -

خرید لیزر مو و تفاوت انواع فناوری‌های آن

در حال حاضر لیزرها با فناوری‌های مختلفی در بازار وجود دارند. در این بخش ۴ مورد از فناوری‌های به‌کاررفته در ساخت این دستگاه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا با آگاهی بیشتری خرید لیزر مو زاید را انجام دهید:

  • آی‌پی‌ال
  • الکساندریت
  • دایود
  • ان‌دی‌یاگ

آی‌پی‌ال

فناوری‌ای که تنها از پرتو نور برای از بین‌ بردن موهای زاید استفاده می‌کند و نمی‌توان آن را جزو لیزرها به‌حساب آورد. از این فناوری بیشتر در خانه‌ها و سالن‌های ماساژ استفاده می‌شود و به‌دلیل اثرگذاری پایین، مدت‌هاست که در سالن‌های زیبایی از آن استفاده نمی‌شود.

الکساندریت

اگر قصد خرید لیزر مو زاید را دارید، الکساندریت گزینهٔ بسیاری مناسبی است. البته بهتر است این را بدانید که الکساندریت نام فناوری است نه نام برند یا دستگاهی خاص که بتوان آن را از بازار تهیه کرد. طول‌ موج تولید شده در این تکنولوژی، ۷۵۵ نانومتر است که می‌تواند گزینهٔ مناسبی برای افراد سفیدپوست (ایرانی‌ها و اروپایی‌ها) باشد. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که پوست تیره دارند و یا موهای زایدشان ضخیم است، بهتر است از نوع دیگری استفاده کنید، زیرا اثر بخشی این روش برای شما بسیار کم است.

معرفی انواع لیزر الکساندرایت ۲۰۲۳

لیزر دایود

این فناوری بعد از الکساندریت یکی از بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌هایی است که در بازار وجود دارد. طول‌موج دستگاه‌های ساخته‌شده با دایود، ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر است، در نتیجه عمق نفوذ آن نسبت‌ به الکساندریت بیشتر است، به‌ همین دلیل عمق نفوذ به داخل پوست بیشتر بوده و احتمال آسیب‌ دیدگی را به میزان قابل‌ توجهی کاهش می‌دهد.

  • بهتر است پوست‌های کمی تیره و قهوه‌ای‌ رنگ از دستگاه‌های ساخته‌شده با این فناوری استفاده نکنند.

ان دی یاگ

ان دی یاگ را می‌توان یکی از جدیدترین فناوری‌های موجود در بازار دانست که از طول‌موج ۱۰۶۴ نانومتری استفاده می‌کند. دستگاه‌های ساخته‌شده با این فناوری، مناسب تمام تیپ‌های پوستی است و افراد با پوست برنزه و تیره نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

فرکانس بالا میزان نفوذ به پوست را افزایش و درد ناشی از لیزر را کاهش می‌دهد. اگر قصد خرید لیزر مو زاید را دارید که طیف وسیعی از افراد بتوانند از امکانات کلینیک شما استفاده کنند، این گزینه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

  • برای این‌ که خریدی آسان و بی‌ دغدغه را انجام دهید، می‌توانید از شرکت حامین طب، جدیدترین و به‌ روز ترین محصولات تولید شدهٔ موجود در بازار را تهیه کنید.

    images 1676277887 63e9f87fbdc50 - بهترین مرکز خرید لیزر موهای زاید -

انواع مدل‌های خرید لیزر مو

حالا که انواع فناوری‌های موجود را به شما معرفی کردیم، نوبت به معرفی برخی از بهترین دستگاه‌های ساخته‌شده با آن‌ها فرامی‌رسد:

  • لیزر موهای زائد پلاتینیوم

لیزر موهای زاید پلاتینیوم ۲۰۲۳ یکی از جدیدترین دستگاه‌های ساخته‌شده به‌حساب می‌آید که برای انواع پوست و مو با رنگ‌های مختلف مناسب است. این دستگاه مجهز به سیستم خنک‌کنندهٔ TEC است که از سوختگی و آسیب رسیدن به پوست در هنگام انجام لیزر جلوگیری می‌کند. مزیت این دستگاه امکان استفاده از سه طول‌موج گفته‌شده به‌صورت هم‌زمان است.

  • لیزر موهای زائد تیتانیوم پلاس

یکی دیگر از گزینه‌های پیشنهادی لیزر موهای زاید تیتانیوم پلاس ۲۰۲۳ است که شما می‌توانید به‌راحتی این دستگاه را از شرکت آرینامد تهیه کنید. این دستگاه نیز از فناوری خنک‌کننده برای جلوگیری از سوختگی استفاده می‌کند و سه نوع طول‌موج مختلف برای ازبین‌بردن موهای زاید دارد. اگر قصد خرید لیزر مو را دارید، این گزینهٔ انتخابی مناسب است.

  • لیزر موهای زائد آلما

یکی دیگر از دستگاه‌های باکیفیت و به‌روز موجود در بازار، لیزر موهای زاید آلما است. این دستگاه نیز از TEC برای خنک‌کردن و جلوگیری از سوختگی پوست استفاده می‌کند. طول‌موج این دستگاه ۷۵۵ است که قدرت بالایی در نفوذ به فولیکول‌های مو داشته و به‌راحتی موهای زاید را ازبین می‌برد.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم توضیحاتی درمورد انواع فناوری به‌کاررفته در دستگاه‌های مختلف ارائه کنیم تا اگر قصد خرید لیزر مو زاید را دارید، بهترین انتخاب را انجام دهید. بهتر است ابتدا اهداف خود و مشتریان احتمالی را شناسایی کنید، سپس براساس نیاز و هزینهٔ مدنظر، از بین دستگاه‌های معرفی‌شده، یکی را انتخاب و خرید خود را نهایی کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.