پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دانشجوی شیمی هستید؟ این خدمات ترجمه ای، مخصوص شماست!
    22 اسفند 1401 - 14:51
    شناسه : 241284
    0

    از خدمات ترجمه ای که “وبسایت اولتراشیمی” ارائه می دهد می توان به ترجمه شیمی انگلیسی به فارسی، ترجمه شیمی فارسی به انگلیسی، ترجمه تخصصی شیمی، ترجمه متون عمومی، دانشگاهی و ترجمه مقالات ISI علمی اشاره کرد. تمامی این خدمات با تضمین کیفیت، قیمت و همچنین تحویل به موقع ارائه می شوند.

    پ
    پ

    images 1678619763 640db4738bcdf - دانشجوی شیمی هستید؟ این خدمات ترجمه ای، مخصوص شماست! - ترجمه تخصصی شیمی

    موضوعات شیمی روز به روز در حال پیشرفت هستند و برای آشنایی با مفاهیم روز دنیا به مطالعه مقالات جدید رشته شیمی نیاز پیدا خواهید کرد. اکثر مقالات به زبان انگلیسی در ژورنال های جهانی به چاپ می رسند. در نتیجه، ترجمه این مقالات، ضروری هستند.

     از خدمات ترجمه ای که “وبسایت اولتراشیمی” ارائه می دهد می توان به ترجمه شیمی انگلیسی به فارسی، ترجمه شیمی فارسی به انگلیسی، ترجمه تخصصی شیمی، ترجمه متون عمومی، دانشگاهی و ترجمه مقالات ISI علمی اشاره کرد. تمامی این خدمات با تضمین کیفیت، قیمت و همچنین تحویل به موقع ارائه می شوند.

    خدمات ترجمه ای رشته شیمی و گرایش های آن

    شیمی، دنیای پیچیده و بسیار جذابی است. دانشجویان رشته شیمی با مفاهیم بسیار گسترده و موضوعات متنوعی روبرو می شوند. برای کسانی که می خواهند ادامه تحصیل در ایران یا خارج از کشور دهند، آشنایی با جدیدترین موضوعات دنیای شیمی اهمیت بسیار زیادی دارد.

     این موضوع حتی برای کسانی که به دنبال تقویت رزومه علمی به منظور دستیابی به فرصت های طلایی شغلی هستند، نیز مهم تلقی می شود.

    مطالعه متون تخصصی شیمی حتی برای دانشجویانی که تسلط کامل بر زبان انگلیسی دارند، دشوار به نظر می رسد. دلیل اصلی این موضوع، پیچیدگی و گستردگی واژگان، اصطلاحات و مفاهیم رشته شیمی و زیرشاخه هایش به شمار می رود.

     از سوی دیگر، ترجمه متون شیمی زمان بر هستند. در نتیجه، برای داشتن یک ترجمه دقیق و باکیفیت نیاز به صبر و حوصله خواهید داشت. به همین دلیل است که، استفاده از مهارت و تجربه مترجمان متخصص در شیمی اهمیت بسیار زیادی دارد.

    ترجمه متون رشته شیمی و زیرشاخه های آن شامل موارد متعددی می شود. از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ترجمه کتاب های شیمی
    • مقالات ISI رشته شیمی و زیرشاخه هایش
    • پایان نامه های دانشجویان رشته شیمی
    • ترجمه کاتالوگ و متون عمومی شیمی و موضوعات مرتبط با آن

    ترجمه متون شیمی در گرایش های مختلف این رشته از جمله شیمی فیزیک، شیمی آلی، شیمی معدنی، شیمی کاربردی، فیتوشیمی، نانو شیمی و شیمی پلیمر انجام می شود. خدمات ترجمه در رشته شیمی و گرایش های مختلف آن هم به صورت فارسی به انگلیسی و هم انگلیسی به فارسی قابل انجام است.

    ترجمه فارسی به انگلیسی یا ترجمه انگلیسی به فارسی؟

    منظور از ترجمه، تنها ترجمه متون انگلیسی به فارسی نیست. گاهی اوقات، دانشجویان به ترجمه متون فارسی به زبان انگلیسی نیاز پیدا می کنند. تنوع در زبان مبدا و مقصد از مهم ترین خدمات ترجمه رشته شیمی به شمار می رود.

     ” اولتراشیمی” در زمینه ترجمه متون عمومی و تخصصی شیمی از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی فعالیت گسترده ای دارد.

    به طور کلی، ترجمه انگلیسی به فارسی رشته شیمی شامل ترجمه کتاب های انگلیسی، مقالات ISI مجلات معتبر خارجی و حتی پایان نامه های انگلیسی می شود. مترجمان فعال در این زمینه بر اصطلاحات تخصصی و اصول نگارشی و دستور زبانی ترجمه تسلط کامل دارند.

    این موضوع در کیفیت متن نهایی ترجمه شده تاثیر بسیار زیادی دارد، چراکه متن فارسی باید کاملاً روان و قابل فهم باشد. بسیاری از دانشجویان نیز به منظور انتشار مقاله در مجله ها و ژورنال های معتبر جهان نیاز به ترجمه فارسی به انگلیسی پیدا می کنند.

     این افراد غالباً مقاله فارسی دارند و می خواهند آن را به زبان انگلیسی ترجمه کنند. مترجمان فارسی بر انگلیسی باید تسلط کاملی بر نگارش زبان انگلیسی و همچنین رعایت قواعد مقاله نویسی داشته باشند. در غیر اینصورت، شانس چاپ مقاله در ژورنال های معتبر بسیار کم خواهد بود.

    عوامل تاثیرگذار بر هزینه ترجمه مقالات تخصصی شیمی

    images 1678619801 640db4997a15f - دانشجوی شیمی هستید؟ این خدمات ترجمه ای، مخصوص شماست! - ترجمه تخصصی شیمی

    هزینه از جمله مواردی است که پیش از ثبت سفارش ترجمه مقاله تخصصی رشته شیمی و زیرشاخه های آن باید مدنظر قرار گیرد. عوامل بسیار زیادی بر هزینه نهایی ثبت سفارش ترجمه مقاله های تخصصی شیمی تاثیر می گذارند. از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1-زبان مبدا و مقصد: ترجمه مقالات تخصصی شیمی در سایت اولتراشیمی هم از انگلیسی به فارسی و هم از فارسی به انگلیسی انجام می شود. بسیاری از دانشجویان شیمی، مقاله فارسی دارند و می خواهند آن را در مجلات معتبر جهانی چاپ کنند. در اینصورت، ترجمه فارسی به انگلیسی به کار می آید. از سوی دیگر، اکثر مطالب روز دنیای شیمی در مقالات انگلیسی به چاپ می رسند. به منظور آشنایی با جدیدترین موضوعات روز دنیا، ترجمه انگلیسی به فارسی ضروری خواهد بود.

    2-مدت زمان تحویل مقاله: ترجمه مقاله های تخصصی شیمی نیاز به زمان دارند. با این وجود، ترجمه فوری این مقالات با هزینه بیشتری همراه خواهند بود. اگر به ترجمه متون شیمی در مدت زمان کوتاه تری نیاز دارید، می توانید با صرف هزینه بیشتر به خواسته خود برسید.

    کیفیت، شرط اساسی ترجمه!

    به طور کلی، هر چه کیفیت یک ترجمه بیشتر باشد، هزینه آن نیز بالاتر خواهد بود. با این وجود، کیفیت ارزش هزینه کردن را دارد. چراکه مفاهیم شیمی بسیار گسترده هستند و نیاز به ترجمه دقیق و تخصصی دارند. به همین دلیل، کیفیت ترجمه در سطوح مختلفی ارائه می شوند. شما می توانید با توجه به سطح کیفیت ترجمه هزینه کنید.

    ترجمه تخصصی متون شیمی، بیشتر از متون عمومی در نظر گرفته می شود. دلیل اصلی این موضوع نیز گستردگی مفاهیم، واژگان و اصطلاحات در دنیای شیمی است. تسلط بر مفاهیم شیمی و زبان انگلیسی نیاز به مهارت دارد و هر کسی از عهده ترجمه تخصصی شیمی بر نمی آید.

    تحویل به موقع با تضمین کیفیت!

    یکی از ویژگی های برجسته خدمات اولتراشیمی، تحویل به موقع ترجمه متون عمومی و تخصصی شیمی به شمار می رود. در هنگام ثبت سفارش ترجمه متون عمومی و تخصصی شیمی، مدت زمان تحویل پروژه پس از بررسی کارشناسان اعلام می شود. مدت زمان تحویل ترجمه های رشته شیمی و زیرشاخه های آن به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • حجم مقاله (تعداد صفحات)
    • موضوع مقاله
    • میزان سختی
    • عمومی یا تخصصی بودن متن
    • سطح کیفیت ترجمه

    از آنجایی که ممکن است، به برخی از ترجمه ها در مدت زمان کوتاه تری نیاز داشته باشید، امکان تحویل فوری آن ها وجود دارد. در اینصورت، هنگام ثبت سفارش ترجمه مقاله باید این موضوع با کارشناسان در میان گذاشته شود. به این نکته توجه داشته باشید که ترجمه فوری مقاله های عمومی یا تخصصی رشته شیمی و زیرشاخه های آن با هزینه بیشتری انجام می شود.

    لازم به ذکر است که ترجمه فوری مقاله های ثبت شده با کاهش کیفیت همراه نخواهد بود. اگر می خواهید ترجمه فوری یک متن یا مقاله را سفارش دهید، می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید.

    خدمات ترجمه ای متون شیمی خود را به اولتراشیمی بسپارید!

    images 1678619837 640db4bde0c75 - دانشجوی شیمی هستید؟ این خدمات ترجمه ای، مخصوص شماست! - ترجمه تخصصی شیمی

    اولتراشیمی” در زمینه ارائه خدمات متنوع در رشته شیمی و گرایش های آن فعالیت دارد. این مجموعه، انواع خدمات ترجمه ای زبان فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی را ارائه می دهد.

     با ثبت سفارش ترجمه در این وبسایت به آدرس اینترنتی https://ultrashimi.ir، می توانید از کیفیت متون ترجمه شده خود اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این، تحویل به موقع و تضمین کیفیت از دیگر ویژگی هایی است که این سایت را از سایر موسسات متمایز می کند. بنابراین، دیگر نیاز نیست برای ترجمه مقاله ها یا متون رشته شیمی نگران باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.