چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طراحی پارتیشن اداری در تهران در شرکت آبستره
    24 دی 1401 - 15:34
    شناسه : 241320
    0

    پارتیشن های اداری یکی از محبوب ترین وسایلی هستند که برای بهینه سازی فضا و کارآمدتر کردن کار استفاده می شود.

    پ
    پ

    پارتیشن های اداری یکی از محبوب ترین وسایلی هستند که برای بهینه سازی فضا و کارآمدتر کردن کار استفاده می شود.

    اگر زمان کمی دارید اما به به دنبال راه حلی برای بهبود محل کار خود هستید.

    و هم این نکته برای طراحی پارتیشن اداری جتما نیاز به متخصصین این امور دارید حتما در ادامه با ما همراه باشید

    این سوالات مطرح خواهد شد. الزام پارتیشن اداری در چه میباشد ؟ پارتیشن اداری روشی بسیار ساده و آسان برای جداسازی محیط اداری شما هستند، اما می توانید از آنها برای بهینه سازی محیط خود نیز استفاده کنید.

    هدف شما از نصب پارتیشین اداری چیست؟

    تمایل دارید که پارتیشن ها به صورت کوتاه باشد و یا به شکل دیوار از سقف تا کف ادامه داشته باشد.

    پاسخ به این سوال ها می تواند شما را در خرید پارتیشن اداری متناسب کمک کند.

    ویژگی‌ بهترین پارتیشن اداری چیست؟

    جهت پاسخ به این سوال باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید که یکی از این عوامل که نقش تعین کننده ای در خرید پارتیشن اداری دارد می توان به کیفیت آن اشاره کرد از دیگر عوامل می توان به طراحی و زیبایی ظاهری، توجه به استانداردها و قواعد حاکم بر ارگونومی، استحکام پارتیشن توجه بسیاری داشته باشید .

    در پارتیشن های شیشه ای کیفیت بالای شیشه، دوجداره بوده و همچنین نشکن بودن آن اهمیت بسیارزیادی دارد هر چند موارد گفته شده می تواند منجر به افزایش قیمت پارتیشن شود.

    بهترین پارتیشن‌های اداری دارای ویژگی های زیر هستند:

    یک پارتیشن ادارای متناسب باید فضا سازی مناسبی را انجام دهد.

    تنوع بالایی دراندازه و ظاهر داشته باشند.

    طراحی آن به سلیقه مشتری انجام گیرد

    پارتیشن اداری باید به گونه ای طراحی شده باشد که ایزوله صدا باشد.

    رعایت کنتراست نوری

    امکان جا به جایی داشته باشد.

    هماهنگی کاملی با محیط داشته باشد.

    نصب پارتیشن اداری به زمینه و دیوارها آسیبی نرساند.

    بهترین روش خرید پارتیشن اداری چیست؟

    برای خرید پارتیشن اداری، پیشنهاد می‌کنیم تا با مجموعه ما مراجعه کنید.

    لازم به ذکر است که پارتیشن فضای بسیاری را از محیط شما اشغال می کند و و می تواند در دکوراسیون محیط شما نقش پر رنگی را ایفا کند به همین دلیل خرید محصولی با کیفیت بالا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

    خرید پارتیشن اداری در تهران

    انواع پارتیشن اداری

    پارتیشن اداری را می ‌توان به دو نوع پارتیشن دوجداره و پارتیشن تک جداره دسته بندی کرد که ما در ادامه اطلاعاتی را در ارتباط با آن ها در اختیار شما دوستان عزیز قرار خواهیم داد.

    از لحاظ ضخامت شیشه، انواع پارتیشن ادرای رامی توان به دو دسته پارتیشین اداری تک جداره و پارتیشین اداری دو جداره دسته بندی کرد که هر کدام از ان ها مزایای مخصوص به خود را دارند.

    پارتیشن اداری دو جداره

    در روند تولید و طراحی پارتیشن اداری دوجداره از ام دی اف با ضخامت 16 میلی ‌متر یا دو جداره شیشه استفاده شده است که ارتفاع آن به درخواست مشتری می‌تواند کوتاه، بلند و یا متوسط باشد. پارتیشن ‌اداری دوجداره با توجه به این که در مراحل تولید آن استانداردهای لازم رعایت شده است عایق صوتی مناسبی است و برای عبور سیم ها و کابل محلی برای آن تعبیه شده است که از شلوغی و بهم ریختگی محیط جلوگیری می کند توجه داشته باشید در صورتی که در پارتیشن‌ های دوجداره از ترکیب شیشه و ام دی اف یا فقط پارتیشن شیشه ‌ایی استفاده شده باشد و برای لایه های درونی آن از نوعی گاز مخصوص کمک می گیرند که همین گاز خاصیت عایق بودن دارد و از خروج صدا به بیرون از محیط جلوگیری می کند و برای محیط هایی که به عایق صدا اهمیت می دهند گزینه ای مناسب به حساب می آید همچنین استفاده از این مدل پارتیشن می تواند به کاهش مصرف انرژی نیز کمک بسیاری می کند.

    پارتیشن اداری تک جداره

    همان طور که از نام این پارتیشن مشخص است در تولید پارتیشن اداری تک جداره تنها از یک جداره شیشه و یا ام دی اف استفاده شده است از مهم ترین مزایای خرید پارتیشن اداری تک جداره می توان به قیمت پایین آن اشاره کرد هر چند مزایای پارتیشن اداری تنها به این مورد محدود نمی شود از دیگر مزایای این نوع از پارتیشن می توان به جداسازی فضا اشاره کرد و همچنین امکان استفاده حداکثری از فضا را برای شما مهیا می ‌کند با توجه به مزایای نامبرده می توان تنها عیب این محصول را عایق نبودن آن در برایر صدا دانست.

    انواع پارتیشن اداری را از لحاظ شکل ظاهری می توان به دو دسته بدون فریم و فریم دار دسته بندی کرد.

    خرید پارتیشن اداری در تهران

    قیمت پارتیشن ادارای

    قیمت انواع پارتیشن در زمان خرید پارتیشن ادارای از اهمیت بالایی برخوردار است و فرد در زمان خرید به آن توجه ویژه ای دارند؛ قیمت این محصولات با توجه به نوسانات اخیر بازار متفاوت است و نمی توان برای آن ها قیمت ثابتی را در نظر گرفت اما قیمت این محصولات به عوامل زیر بستگی دارد.

    پارتیشن ادارای دو جداره در مقایسه با پارتیشن اداری تک جداره قیمت بالاتری دارد.

    ارتفاع

    جنس پارتیشن که می تواند از شیشه و یا چوب باشد که انتخاب آن بر عهده مشتری است، هر چند پارتیشن ام دی اف به دلیل مزایای بسیار و همین طور ظاهر جذابی که دارد فروش بالاتری را در میان دیگر مدل ها به خود اختصاص داده است.

    برند تولید کننده

    متحرک بودن و یا نبودن آن

    و غیره

    جهت اطلاع از قیمت پارتیشن اداری می‌توانید با شماره‌ های که در پایان مقاله درج شده است تماس بگیرید و ضمن استعلام قیمت ‌ها متناسب ترین مدل پارتیشن اداری را با توجه به نیاز خود خریداری نمایید .

    شرکت آبستره

    گروهی از مهندسین عمران، معماری و طراحی صنعتی در سال ۱۳۸۳ با بهره گیری از تجربیات کاری سال های گذشته خود که با انجام پروژه های متعدد داخلی و بین المللی صورت پذیرفته بود اقدام به ثبت حقوقی شرکت آبستره به منظور ارائه پکیج کامل خدمات در ۲ حوزه : ۱- طراحی و تولید محصول (مبلمان اداری) و ۲- معماری داخلی (طراحی داخلی، دکوراسیون، عملیات بازسازی و …) نمودند.

    حالا به گذشت قریب به ۱۴ سال از آن زمان ،تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت و اعتماد روزافزون شما مشتریان گرامی به شرکت آبستره، تعداد پروژه های موفق انجام شده توسط این شرکت در دو بخش مذکور به بیش از ۱۰۰ عنوان پروژه رسیده است.

    ثبت دیدگاه

    7 دیدگاه برای “طراحی پارتیشن اداری در تهران در شرکت آبستره”
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.