شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش ویژه دستگاه لیزر الکس دایود 2023
    23 اسفند 1401 - 12:48
    شناسه : 241469
    0

    دستگاه لیزر الکس دایود یکی از مهم ترین و بهترین تکنولوژی های مورد استفاده برای حذف موهای زائد است. این دستگاه با بهره وری از فناوری نیمه رسانا با انواع مو و انواع رنگ پوست سازگار می باشد. پس افرادی که تیره ترین رنگ پوست را دارند با این دستگاه می توانند موهای ناخواسته خود را از بین ببرند.

    پ
    پ

    دستگاه لیزر الکس دایود یکی از موثرترین و کامل ترین دستگاه های لیزر حذف موی زائد است. این دستگاه با چندین طول موج متعدد، متخصصان و پزشکان کلینیک های زیبایی را قادر ساخته که موهای ناخواسته بدن را در 6 تیپ پوستی از بین ببرند. همچنین دستگاه الکس دایود طیف وسیعی از طول موج ها را ارائه داده که متقاضیان با هر رنگ پوست و مویی می توانند از خدمات این لیزر بهره مند شوند.

    images 1675693072 63e10c105625f - فروش ویژه دستگاه لیزر الکس دایود 2023 -

    دستگاه لیزر الکس دایود چیست؟

    دستگاه لیزر الکس دایود یکی از مهم ترین و بهترین تکنولوژی های مورد استفاده برای حذف موهای زائد است. این دستگاه با بهره وری از فناوری نیمه رسانا با انواع مو و انواع رنگ پوست سازگار می باشد. پس افرادی که تیره ترین رنگ پوست را دارند با این دستگاه می توانند موهای ناخواسته خود را از بین ببرند. همچنین لیزر الکس دایود برای حذف بورترین موها نیز مناسب می باشد. البته پوست خانم های ایرانی بیشتر تیپ 3 و 4 بوده که ملانین موجود در این نوع پوست ها زیاد است. در نتیجه استفاده از این نوع دستگاه با طول موج 800 الی 810 نانومتر ضروری بوده و با نفوذ به لایه های زیرین پوست ملانین موجود در ریشه مو را از بین خواهد بود.

    عملکرد دستگاه لیزر الکس دایود

    دستگاه لیزر الکس دایود با بهره وری از فناوری نیمه هادی در محدوده مرئی نور قرمز رنگی تولید می کند که فولیکول های مو را به آسانی از بین می برد. همچنین پالس این نوع لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و با تاباندن آن با ریشه مو، انرژی نورانی را به گرمایی تبدیل می کند. سپس شعاع های نوری جذب ملانین موجود در فولیکول مو شده و به حدی ریشه را گرم می کنند که آن را متلاشی نمایند. البته به این فرایند الکتروترمولیز گفته می شود که در لیزر الکس دایود، انرژی مستقیما به ریشه موها اعمال شده و پوست اطراف نسبت به دیگر لیزرها کمترین آسیب را می بیند.

    پس با توجه به عملکرد دستگاه لیزر الکس دایود بر روی پوست، هر چقدر ملانین موجود در ریشه مو بیشتر باشد، فرد از موهای تیره تری برخوردار است. پس عملکرد لیزر بهتر و موثرتر خواهد بود. ولی افرادی با موهای خاکستری یا روشن نمی توانند از عمل لیزر الکس دایود نتیجه مطلوبی بگیرند.

    تعداد جلسات مورد نیاز برای دستگاه لیزر الکس دایود

    رفع موهای زائد با دستگاه های مختلف لیزر از جمله الکس دایود به 6 الی 10 جلسه نیاز دارد و رعایت چرخه کامل جهت رشد موها یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر نتیجه آن می باشد. بنابراین لیزر موهای زائد صورت به 4 الی 6 هفته فاصله زمانی و دیگر نواحی بدن به 6 الی 8 هفته فاصله زمانی نیاز دارد. البته تعداد جلسات به عواملی همچون ناحیه درمان، سطح هورمون ها، ضخامت مو، سن و جنسیت وابسته می باشد. در نتیجه جوابدهی و عملکرد لیزر برای هر فردی متفاوت است. ناگفته نماند که بعد از اتمام جلسات حدود 80 الی 90 درصد موهای ناخواسته با استفاده از لیزر الکس دایود از بین می رود. همچنین موهای باقی مانده بعد از پایان درمان بی رنگ و کرکی می باشند و متقاضی از نتیجه نهایی راضی است.

    ویژگی های دستگاه لیزر الکس دایود

    یکی از ویژگی های بارز دستگاه لیزر الکس دایود کم عارضه بودن و محبوبیت بالای آن در بین انواع لیزرهای مختص به حذف موهای زائد است. همچنین بهترین دستگاه لیزر برای پوست ایرانی ها بوده و مهم ترین ویژگی های آن به شرح زیر است.

    طول موج بالا و ساختار مناسب

    دستگاه لیزر الکس دایود با طول موج بالا، نتایج مطلوب و قابل ملاحظه ای برای حذف موهای زائد در پی خواهد داشت. پس این موضوع یکی از عوامل کلیدی در تایید انتخاب اشخاصی است که خواهان استفاده یا خرید این دستگاه هستند. لیزر الکس دایود دارای 10 میله لیزری بوده که توان آن ها 2500 وات است. بنابراین زمانی که دستگاه به قدرت و انرژی بالا مجهز باشد، موها را خیلی سریع از بین می برد. همچنین طول موج بالا، نفوذ اشعه لیزر را در لایه میانی پوست افزایش داده و درصد بالاتری از انرژی گرمایی به داخل فولیکول مو می رسد.

    حذف سریع موهای زائد با فرکانس بالا

    دستگاه لیزر الکس دایود سرعت شات در دستگاه لیزر الکس دایود به حدی بالا است که همزمان با انجام کار، تکنولوژی رفع موهای لیزر SHR به کار برده می شود. همچنین با وجود فرکانس 10 مگاهرتز نسبت به لیزرهای قدیمی از سرعت 2 الی 3 برابری برخوردار می باشد. بنابراین در هزینه و زمان صرفه جویی می شود.

    مجهز به سیستم خنک کننده

    یکی از ویژگی های مهم در دستگاه لیزر الکس دایود وجود سیستم خنک کننده می باشد که درد ناشی از حذف موهای زائد را کاهش می دهد. این دستگاه با کمک فناوری SHR جهت افزایش خنک کنندگی سیستم ICE SHR را در بخش دستی اضافه کرده است. پس این تکنولوژی درد را کم تر کرده و پروسه حذف موهای ناخواسته را آسان می نماید. از دیگر ویژگی های این دستگاه مجهز به سیستم خنک کنندگی فعال با اسم TEC می باشد.

    مناسب انواع پوست

    دستگاه لیزر تیتانیوم و  الکس دایود این امکان را به متخصصان داده تا فاکتورهای درمانی را بر حسب رنگ و نوع پوست، جنس مو، ضخامت مو و سطح بدن تنظیم نمایند. البته این محدوده ی گسترده انرژی و تنظیمات طول پالس لیزر الکس دایود را برای پوست های به رنگ تیره نیز فراهم نموده است.

    هندپیس قدرتمند

    هندپیس ها در بین قطعات مختلف دستگاه لیزر دارای بیشترین کاربرد می باشند و عوامل مهمی در تعیین قیمت این دستگاه ها محسوب می شوند. همچنین یکی از دلایل بارز محبوبیت این دستگاه و فروش بالای آن، عمر طولانی هندپیس ها با 30 هزار شات می باشد. همین موضوع به عنوان یک مبلغ و پس انداز برای خریداران به حساب می آید.

    تعمیرات کمتر

    دارای فناوری نیمه هادی بوده و نسبت به سایر لیزرهای مجهز به فلاش لامپ به آسانی حمل می شود. همچنین در برابر ضربه های احتمالی و تغییرات از مقاومت بالایی برخوردار می باشد که یکی از ویژگی های این دستگاه در زمان خرید به حساب می آید. درنتیجه طول عمر دستگاه افزایش یافته و به هزینه تعمیرات کمتری نیاز دارد.

    تهران ، خیابان گاندی، خیابان پنجم، پلاک ۲۳، ساختمان طاهر تاج مادر

    دفتر مرکزی : 02188200440

    خانم عابدینی: 09123438253

    آقای سایله: 09127716257

    آقای دوستی: 09127241871

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.