×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

تبدیل آنلاین PNG به WebP و JPG به WebP به شما این امکان را می دهد چندین فایل PNG و JPG را همزمان تبدیل کنید. می توانید اندازه یا کیفیت فایل خروجی را انتخاب کنید تا فایل های WebP بهتری تولید کنید. به صورت اختیاری، می توانید هنگام تبدیل فایل های PNG به WebP و تبدیل آنلاین JPG به WebP وضوح تصویر را تغییر دهید. WebP فرمت تصویر کم حجم است که می تواند جایگزین فایل های تصویری PNG و JPG شود. میم تردیدهایی که ممکن است تا الان داشته اید را برطرف می کند.

word image 241759 1 - نحوه تبدیل آنلاین PNG به WebP و JPG به WebP چگونه است؟ - تبدیل آنلاین JPG به WebP

تبدیل JPG به WEBP

پشتیبانی مرورگرها از WebP

همه مرورگرها WebP را پشتیبانی نمی کنند. شما قبل از تصمیم برای اینکه می خواهید تصاویر WebP را در وب سایت خود قرار دهید یا نه باید این مرورگرها را بشناسید. تبدیل آنلاین PNG به WebP و JPG به WebP به راحتی توسط وب سایت های موجود به صورت رایگان انجام می شود. به لیستی از مرورگرهایی که این نوع فایل را پشتیبانی می کند اشاره می کنیم.

  • کروم (Chrome)
  • سافاری (Safari)
  • فایرفاکس (Firefox)
  • مایکروسافت Edge
  • اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)
  • اپرا (Opera)

word image 241759 2 - نحوه تبدیل آنلاین PNG به WebP و JPG به WebP چگونه است؟ - تبدیل آنلاین JPG به WebP

تبدیل آنلاین PNG به WebP و JPG به WebP

آیا باید از WebP استفاده کرد؟

وب سایت ها دارند به این سمت می روند که با تبدیل آنلاین PNG به WebP و JPG به WebP فرمت WebP را جایگزین کنند. مهم نیست که چگونه WebP پیاده سازی شود، شما به سادگی تصاویر WebP را به مرورگرهایی که از آن پشتیبانی می کنند و فرمت های پیش فرض مانند PNG و JPEG را به مرورگرهای دیگر ارائه می دهید.

تبدیل آنلاین PNG به WebP رایگان

تبدیل آنلاین PNG به WebP به راحتی با استفاده از یک مبدل آنلاین رایگان امکان پذیر است. به راحتی تصاویر WebP را تنها در چند مرحله ساده به فرمت PNG تبدیل کنید. در رسانه میم این موضوع را می توانید با جزئیات بیشتر مطالعه کنید. برای تبدیل آنلاین PNG به WebP کافی است این مراحل را انجام دهید. فایل PNG خود را آپلود کنید، دکمه تبدیل را فشار دهید و پس از تکمیل فرآیند، فایل WebP را دانلود کنید. فایل شما در طول فرایند تبدیل محافظت می شود، برای اطمینان از حفظ امنیت تمام فایل های آپلود شده و تبدیل شده به طور خودکار حذف می شوند.

word image 241759 3 - نحوه تبدیل آنلاین PNG به WebP و JPG به WebP چگونه است؟ - تبدیل آنلاین JPG به WebP

تبدیل آنلاین PNG به WebP

به این نکته دقت کنید از هر سرویس تبدیل آنلاین PNG به WebP استفاده می کنید حتما به کیفیت دقت کنید. گوگل فرمت تصاویر WebP را برای کاربرد در طراحی سایت و فشرده کردن حجم عکس و تصاویر متحرک برای کاهش سرعت لود سایت طراحی کرده است. شما با کمک این سرویس عکس، تصاویر متحرک و فیلم MP4 را با کاهش حجم و فرمت WebP می توانید در سایت خود نمایش دهید.

تبدیل آنلاین JPG به WebP

تبدیل آنلاین JPG به WebP در واقع تبدیل JPEG که یکی از قابل تشخیص ترین، محبوب ترین و قابل فهم ترین فرمت های تصویر بیت مپ است به WebP می باشد. گوگل فرمت فایل WebP را ایجاد کرد تا تصاویر آنلاین را از نظر حجم کاهش دهد. با کاهش قابل توجه اندازه عکس و گرافیک، وب سایت ها سریع تر بارگذاری می شوند و تجربه بهتری را به کاربران ارائه می دهند. JPG اغلب برای پردازش و ذخیره تصاویر تمام رنگی که در آن تغییر روشنایی و رنگ ذاتا وجود دارد، استفاده می شود. همچنین فرمت JPG برای ذخیره و انتقال محتوای دیجیتال گرافیکی (عکس، اسکن کپی، تصاویر دیجیتالی) استفاده می شود. برای قرار دادن و انتقال تصاویر فشرده از طریق شبکه راحت تر است، زیرا در مقایسه با فرمت های دیگر فضای کمی را اشغال می کند.

word image 241759 4 - نحوه تبدیل آنلاین PNG به WebP و JPG به WebP چگونه است؟ - تبدیل آنلاین JPG به WebP

تبدیل آنلاین JPG به WebP

WebP به وب سایت ها اجازه می دهد تصاویر با کیفیت بالا اما با اندازه فایل های بسیار کوچکتر از فرمت های سنتی مانند JPG و PNG را نمایش دهند. با تبدیل آنلاین JPG به WebP تصاویر را بدون از دست دادن داده ها فشرده می کنید یا فقط برخی از اطلاعات غیر ضروری تصویر را از دست می دهید. گوگل اعلام کرده تصاویر خروجی با فرمت WebP تا ۲۶ درصد کوچکتر از PNG و از ۲۵ تا ۳۴ درصد کم حجم تر از JPG خواهند بود.

نحوه تبدیل آنلاین JPG به WebP

تبدیل آنلاین JPG به WebP هم از طریق برنامه های ویندوز و هم از سرویس های آنلاین امکان پذیر است. با برنامه Adobe Photoshop به راحتی می توانید فایل JPG را به WebP تبدیل کنید. برای آموزش این روش به وب سایت میم مراجعه کنید. در روش آنلاین ابتدا سایت مبدل را باز کنید سپس فایل خود را که نیاز به تبدیل دارد را آپلود کنید. سپس دکمه Convert را کلیک کنید و پس از پایان یافتن فرآیند تبدیل، فایل WebP را دانلود کنید.

word image 241759 5 - نحوه تبدیل آنلاین PNG به WebP و JPG به WebP چگونه است؟ - تبدیل آنلاین JPG به WebP

تبدیل JPEG به WebP

مزایا و معایب فایل های WebP

  • مزایا: صفحات وب با بارگذاری سریعتر تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند و حتی رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو افزایش می دهند. فرمت WebP با مرورگرهای وب مختلف سازگاری بالایی دارد. این فرمت با فشرده سازی تصاویر وب سایت در اندازه های قابل مدیریت، فضای ذخیره سازی بیشتری آزاد می کند.
  • معایب: فرمت WebP عمدتا با در نظر گرفتن اینترنت طراحی شده است، بنابراین اگر از تصاویر به صورت آفلاین استفاده کنید ممکن است نمایش ندهد. برخی از مرورگرهای قدیمی، مانند اینترنت اکسپلورر، با وجود سازگاری گسترده فرمت، ممکن است در پشتیبانی از تصاویر WebP به اندازه کافی موثر نباشند. اگر در پروژه های حرفه ای عکاسی کار می کنید حتی مقدار کمی فشرده سازی می تواند کیفیت دلخواه را به شما ارائه ندهد.

word image 241759 6 - نحوه تبدیل آنلاین PNG به WebP و JPG به WebP چگونه است؟ - تبدیل آنلاین JPG به WebP

تبدیل فرمت PNG و JPG به WebP

سوال های متداول تبدیل آنلاین PNG به WebP

  • چگونه می توانم تبدیل آنلاین PNG به WebP و JPG به WebP را انجام دهم؟ فایل های PNG یا JPG را برای تبدیل در سایت آپلود کنید. سپس روی دکمه Convert کلیک کنید، وقتی تبدیل آنلاین PNG به WebP یا تبدیل آنلاین JPG به WebP کامل شد، می توانید فایل را دانلود کنید.
  • زمان تبدیل آنلاین PNG به WebP چقدر است؟ تبدیل تصویر بسیار سریع است در عرض چند ثانیه می توانید این تغییر را به صورت رایگان انجام دهید.

تبدیل آنلاین PNG به WebP و JPG به WebP از طریق سایت های مبدل انجام می شود. تصاویر WebP نوعی فایل شطرنجی هستند، حداکثر اندازه تصاویر ۱۶۳۸۳×۱۶۳۸۳ پیکسل می باشد. فایل WebP یک مدل منبع باز است، به این معنی که هر کسی می تواند روی کد فرمت کار کند و آن را بهبود ببخشد. اگر به اطلاعات بیشتری در این حوزه نیاز دارید می توانید به وب سایت میم مراجعه فرمایید. رسانه میم جامع ترین رسانه و ارائه دهنده اطلاعات روز در حوزه های مختلف می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.