×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

635935555302053769

جواد خیابانی مهمان برنامه صفر صفر با اجرای رضا رشید‌پور بود و حرف‌هایی تازه به زبان آورد.

به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از آنا، رشیدپور در این برنامه سوالات مختلفی از خیابانی پرسید. او درباره اشتباهاتش در گزارشگری گفت: «اشتباهاتی که من در گزارش‌هایم دارم را همه بچه‌های گزارشگر دارند. اشتباهات من نه کمتر، نه بیشتر از بقیه است. از اینکه مردم به اشتباهاتم می‌خندند کیف می‌کنم. خیلی از اشتباهاتم که در سایت‌ها آمده، درست نیست.»

خیابانی درباره یکی از سوژه های معروفش که البته در این یکی واقعا اشتباه نکرده بود، گفت: «در گزارش بازی استقلال و پرسپولیس، یک جوری گزارش بازی من را تدوین کرده بودند که انگار به محمد نصرتی گفته بودم کثافت ولی کلمه کثافت نبود و واژه «که انصافا» بود. به خاک مادرم از اینکه باعث خوشحالی و خنده مردم می‌شوم راضی‌ام. از اینکه جوک برایم می‌سازند ناراضی نیستم.»

رشیدپور از او درباره ثبت‌نامش برای نامزد شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی پرسید و به او گفت که ما مجری‌ها نباید وارد عرصه سیاست بشویم چون شهرت ما از جای دیگری آمده است. اما خیابانی در جواب گفت: «مگر بد است آدم دلش به خاطر شهر و مردمش بسوزد؟ من می‌توانستم و می‌توانم اتوبان تهران – کرج را دو طبقه کنم. چرا از راه مجلس می‌شود میلیاردر و تیلیاردر شد، ولی نمی‌توان اتوبان دو طبقه ساخت؟ خیلی از فوتبالیست‌های دنیا رئیس فدراسیون فوتبال کشورشان هستند. آرنولد چه کاره شد؟ فرماندار. ریگان چه کاره بود؟ بازیگر بود. چرا من نه؟ چرا تو نه؟ یک گروهی از ورزشکاران رفتند در مجامع سیاسی خوب کار کردند، من چرا نتوانم؟»

رشیدپور به او گفت که قبول ندارد ورزشکاران و هنرمندان در عرصه سیاست موفق بوده‌اند که خیابانی گفت: «رسول خادم ماه بود. رسول خادم به شهر خدمت می‌کرد. سیاستمداران چرا می‌آیند توی ورزش؟ اگر یک فیلسوف، تار بزند گناه کرده؟ اگر یک تار زن، فیلسوف شود گناه کرده؟ یک گزارشگر گناه می کند برود نماینده مجلس شود؟»

رشیدپور در پاسخ به این سوالات گفت: «بله، گزارشگر گناه می کند اگر نماینده مجلس شود.» که خیابانی در جواب گفت: «کفشت را در بیاور بزن توی سرم!»

خیابانی ادامه داد: «من می‌توانم برای مردم کار کنم. من می خواستم در شهر خودم رستوران‌هایی راه بیندازم که هر کسی گشنه‌اش می‌شود برود غذا بخورد و کسی به او کاری نداشته باشد. سه نفر از آقایان دارایی‌شان آن قدر زیاد است که اگر ۲۰ میلیون خانواده داشته باشیم، این سه نفر می توانند به هر خانواده ایرانی ۱۰۰ میلیون تومان وام بدهند. در تبریز گدا توی خیابان نمی‌بینی. چرا؟ مردم خودشان خودجوش این کار را می کنند. من که می توانم این کار را بکنم چرا نکنم؟ احساس می‌کنم می توانم در مجلس بروم و داد بزنم. حنجره‌اش را هم دارم. بگویم آقای رئیس‌جمهور این اتوبان تهران – کرج طرح ملی است.»

خیابانی همچنین درباره بعضی از اشتباهاتش مثل نشناختن منصور پورحیدری و اشتباه گفتن اسم برانکو ایوانکوویچ گفت: «من منصور پورحیدری را نمی‌شناسم؟ مگر گفتم اشتباه نمی‌کنم؟ آن روز اینترنت من قطع بود و نتوانستم قبل از بازی خبرها را چک کنم. اشتباه کردم. ببخشید. غلط کردم. بزنید مرا. درباره کلمه ایرانکوویچ هم طنز ساختم. من حق ندارم طنز بسازم؟ به خدا اشتباه نکردم اسمش را که گفتم ایرانکوویچ.»

خیابانی درباره عادل فردوسی‌پور هم گفت: «من از عادل تست مجری‌گری گرفتم. ورود عادل فردوسی پور به تلویزیون با تست من بوده است. به عادل گفتم سعی نکن جواد خیابانی بشوی. سعی کن عادل فردوسی‌پور بشوی.» او در پایان گفت: «تا وقتی این حنجره هست، گزارشگر هستم.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.