×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

درباره ساعت های دنیل کلین

شرکت سازنده ساعت های، گروه دنیل کلین، برای اولین بار در اوایل دهه ۱۹۷۰ در ترکیه تأسیس شد. آنها دارای شعبه های اداری در ترکیه و چین هستند که ساخت آن در چین انجام می شود. ساعت دنیل کلین به توجه به جنس و قیمت آن در دسترس بسیاری از افراد مختلف در جهان می باشد.

این برند اکنون یک برند بین المللی است، زیرا از آن زمان در بسیاری از کشورهای جهان گسترش یافته است. مانند کالوین کلاین، دنیل کلین نیز یک برند متمرکز بر مد است. آنها با ساعت های خود بر هر دو سبک مد روز همراه با قیمت مقرون به صرفه تمرکز می کنند. ساعت‌های متنوعی از جمله ساعت‌های مردانه و زنانه، ساعت‌های آنالوگ و حتی ساعت‌های هوشمند تولید می‌کنند.

word image 242095 1 scaled - آیا خرید ساعت دنیل کلین با توجه به تحریم ها برای ایرانی ها مناسب است؟! - ساعت دنیل کلین

نقد و بررسی ساعت های دنیل کلین

در اینجا به بررسی عوامل کلیدی در این ساعت ها می پردازیم. با بررسی کیفیت ساخت، طراحی و قیمت، باید بتوانیم بفهمیم که آیا این ساعت ها خوب هستند یا خیر. پس بیایید با نگاهی به ساخت شروع کنیم.

کیفیت ساخت

ساعت های Daniel Klein از حرکت کوارتز استفاده می کنند. ساعت‌های آن‌ها عموما دارای بدنه‌ای از فولاد ضد زنگ یا ترکیبی از آلیاژ هستند. پنجره های صفحه این ساعت ها معمولا کریستال معدنی هستند. بسته به مدل، نوارها می توانند از فولاد ضد زنگ، چرم یا سیلیکون ساخته شوند. برای مقاومت در برابر آب، حدود ۳۰ تا ۵۰ متر مقاومت در برابر آب در بین این ساعت ها رایج است. بنابراین شما واقعاً نمی خواهید اینها را هنگام شنا یا حمام کردن بپوشید.

در کل می توانم بگویم که کیفیت ساخت نسبتاً متوسط است. این نوع ساخت برای ساعت های ارزان قیمت معمولی است. بعد، بیایید ببینیم که آنها با طرح های خود چگونه عمل می کنند.

word image 242095 2 scaled - آیا خرید ساعت دنیل کلین با توجه به تحریم ها برای ایرانی ها مناسب است؟! - ساعت دنیل کلین

طرح ها

ساعت‌های دنیل کلین یک برند متمرکز بر مد هستند، پس چگونه طرح‌های آن‌ها ماندگار است؟ خوب، این واقعاً نوعی کیسه مخلوط است. در حالی که آنها دارای قطعات منحصر به فردی هستند که خودنمایی می کنند، بسیاری از طرح های آن ها بی الهام به نظر می رسند. در بسیاری از ساعت‌های دنیل کلاین که نگاه کرده‌ام، متوجه نوعی خاصی از طراحی شده ایم

به نظر می رسد که برخی از ساعت ها بیش از حد ضخیم و حجیم هستند. و در نهایت، بسیاری از ساعت‌ها ظاهری ارزان دارند. می‌دانیم که اینها ساعت‌های ارزان قیمت هستند، اما ساعت‌های دیگری را در این دسته دیده‌ایم که واقعاً ظاهر ممتازی دارند. بسیاری از ساعت‌های دنیل کلین که دیده‌ایم، ظاهر لوکسی که در برندهای دیگر طراحان اقتصادی دیده‌ایم را ندارند.

جمع بندی

در نهایت باید بگوییم که اگر قصد خرید ساعت های دنیل کلین اعم از مردانه و زنانه یا ساعت های ست را دارید گالری ساعت آریانا یک نماینده رسمی از این شرکت در تهران می باشد که برای دیدن محصولات کافی است به سایت گالری ساعت آریانا مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.