پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گرانی لباس و خرید ارزان از ترکیه
    28 اسفند 1401 - 17:56
    شناسه : 242724
    0

    در سال‌های اخیر گرانی‌های مربوط به بازار لباس باعث شده است تا بسیاری از افراد به محصولات باکیفیت دسترسی نداشته باشند. از همین رو خرید ارزان لباس از ترکیه می‌تواند به عنوان یک جایگزین عالی مورد استفاده قرار بگیرد.

    پ
    پ

    پوشاک بخش مهمی از نیازهای اولیه انسان را شامل می‌شود که باید به بهترین شکل ممکن آن را تامین کرد. در سال‌های اخیر گرانی‌های مربوط به بازار لباس باعث شده است تا بسیاری از افراد به محصولات باکیفیت دسترسی نداشته باشند. از همین رو خرید ارزان لباس از ترکیه می‌تواند به عنوان یک جایگزین عالی مورد استفاده قرار بگیرد. خوشبختانه بسیاری از محصولات ترک قیمت مناسبی دارند و امکان خرید آسان برای افراد را فراهم می‌کنند. از همین رو باید با استفاده از بهترین راه‌ها خرید لباس از ترکیه را انجام داد.

    چرا با وجود گرانی لباس در ایران خرید لباس از ترکیه ارزان است؟

    ترکیه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک در جهان است که صنعت نساجی بسیار پیشرفته‌ای دارد. وجود دستگاه‌های پیشرفته نساجی در کنار نیروی کار حرفه‌ای سبب شده تا هزینه تولید کاهش پیدا کند. در نتیجه برندهای ترک محصولات باکیفیت خود را با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسانند. این باعث می‌شود که لباس‌های ترکی با کیفیت بالا و قیمت پایین عرضه شوند. ترکیه دارای بازارها و مراکز خرید بسیار زیاد و رقابت‌پذیر است که در آن‌ها می‌توان لباس‌های مختلف را به صورت عمده یا تک به قیمت مناسب خریداری کرد.

    images 1678911901 6412299d88fdf - گرانی لباس و خرید ارزان از ترکیه -

    فروشگاه‌‌های اینترنتی ترکیه؛ ارائه دهنده لباس‌های باکیفیت و ارزان

    در حال حاضر تعداد زیادی از فروشگاه‌‌های اینترنتی در ترکیه لباس ارزان در اختیار مشتری قرار می‌دهند. از همین رو اگر نسبت به این موارد شناخت داشته باشید، خریدهای بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. از همین رو در ادامه برخی از این سایت‌های مهم را نام خواهیم برد.

    Trendyol ترندویل

    این سایت یکی از معروف‌ترین و متنوع‌ترین فروشگاه‌های آنلاین لباس ترکیه است که برندهای مختلفی را در دسته‌بندی‌های مختلف عرضه می‌کند. شما می‌توانید لباس‌های با کیفیت و قیمت مناسب را از این سایت خریداری کنید. همچنین، شما می‌توانید از کوپن‌ها و پیشنهادات ویژه این سایت بهره ببرید. خوشبختانه میزان تنوع محصول در ترندویل بسیار بالاست که هر کس بر اساس سلیقه خود خرید را انجام خواهد داد. یکی از مسائل مهم در خرید از تردویل این است که امکان ارسال مستقیم کالا به ایران در آن فراهم نیست.

    Defacto دفاکتو

    این سایت یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین لباس ترک است که هر روزه هزاران خرید در این فروشگاه اینترنتی ثبت می‌شود. لباس های دفاکتو علاوه بر تنوع در طرح‌های لباس به کیفیت بالا و قیمت پایین شهرت دارند. در نتیجه شما می‌توانید از بین گزینه‌های مختلف بهترین خرید را برای خود انجام دهید. برای اینکه بتوانید خرید خود از این سایت را به ایران وارد کنید، باید از سرویس‌های تسهیلگر خرید مانند سایت مارکی بهره ببرید.

    images 1678911733 641228f55a770 - گرانی لباس و خرید ارزان از ترکیه -

    Hepsiburada

    این سایت یک فروشگاه آنلاین بزرگ در ترکیه است که علاوه بر لباس، کالاهای دیگری را نیز با قیمت مناسب عرضه می کند. شما می‌توانید لوازم الکترونيكى، لوازم التحریر، دكوراسيون منزل را هم از طریق این سایت بخرید. معمولا هر چند وقت یکبار شرایط بی‌نظیری برای خرید لباس فراهم می‌شود. از همین رو شما قادر خواهید بود که یک خرید سریع و درجه‌ یک را پشت سر بگذارید.

    قوانین گمرکی خرید لباس از ترکیه

    با توجه به اینکه محصول خریداری شده در ترکیه باید از طریق مرز وارد کشور شود، حتما باید قوانین گمرکی مربوط به آن را به‌صورت کامل بدانید. برای ورود لباس از ترکیه به ایران باید با قوانین و تعرفه های گمرکی مطابقت داشته باشید. شما باید کالاهای خود را از طریق سایت های معتبر ترکیه خریداری کرده و کد شناسه واردات پوشاک را دریافت کنید. به غیر از این موارد باید هزینه حمل و نقل، گمرک، مالیات و بیمه را پرداخت کنید که اهمیت بسیار بالایی دارند. هر کدام از این موارد هزینه‌های خاص خود را خواهند داشت. همچنین شما بباید مدارک لازم را به گمرک تحویل دهید.

    این مدارک شامل فاکتور خرید، حواله حمل، جواز تجارت، شناسنامه و کارت ملی هستند. در مرحله بعدی باید زمان تحویل سفارش را با فروشگاه آنلاین هماهنگ کنید و در صورت لزوم از خدمات پست یا پیک بهره ببرید. وجود مراحل زیاد باعث شده است تا بسیاری از افراد برای انجام خرید نگران شود. خوشبختانه در چند سال اخیر کارگزاران خرید از ترکیه مانند مارکی توانسته‌اند این موارد را به حداقل ممکن برسانند پس از این شرایط به سود خود استفاده کنید.

    تفاوت قیمت لباس ترکیه‌ای و ایرانی

    تفاوت قیمت لباس ترکیه‌ای و ایرانی ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد، از جمله کیفیت، برند، نوع پارچه، طرح و رنگ. به طور کلی، لباس‌های ترکیه‌ای با کیفیت بالا و قابل رقابت با برندهای اروپایی هستند و در سال ۱۴۰۱ قابل خریداری با قیمت مناسب بوده‌اند. لباس‌های ایرانی نیز ممکن است در کشور خود دارای قیمت پایین‌تر یا بالاتر از لباس‌های ترک باشند. به عنوان مثال، گزارش شده است که در سال ۱۴۰۱ قیمت لباس در ترکیه حدود چهار برابر کمتر از قیمت لباس در ایران بود.

    البته این نسبت ممکن است در سال ۱۴۰۲ دچار تغییر شود. پس ما می‌توانیم بگوئيم که تفاوت قيمت لباس تركيه‌اي و ايراني ناشي از كيفيت، برند، نوع پارچه، طرح و رنگ آن هاست و همچنین نوسانات اقتصادي و نظام گمركي هر دو كشور. به طور كلي، لباس هاي تركيه اي با كيفيت بالاتر و قابل رقابت با برندهاي جهاني هستند و در سال ۱۴۰۰ با قيمت مناسب عرضه شده اند.

    خرید ارزان لباس از ترکیه با مارکی

    امروزه بسیاری از افراد می‌خواهند لباس ترک را به‌ خاطر قیمت و کیفیت مناسب آن خریداری کنند. کشور ترکیه به دلیل داشتن صنعت نساجی قوی در بخش پوشاک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از همین رو برندهای مطرح پوشاک ترکیه مورد علاقه ایرانیان هستند. خرید مستقیم لباس از ترکیه به دلیل شرایط گمرکی و پرداخت ارزی با چالش‌های زیادی مواجه است. از همین رو مجموعه مارکی به عنوان یک کارگزار به شما کمک می‌کند تا بهترین خرید از ترکیه تجربه کنید. شما می‌توانید با ارائه کد محصول در فروشگاه اینترنتی مارکی فرایند خرید خود را پیش ببرید. محصول مورد نظر شما از این طریق خریداری شده و سپس به ایران ارسال شده و در نهایت به دست شما خواهد رسید.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.