پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گوشی موبایل از کجا بخریم
    29 اسفند 1401 - 22:18
    شناسه : 242960
    0

    خرید گوشی موبایل در بازار متلاطم این روزها، شاید همراه با ریسک به نظر برسد. فروشگاه آوندموبایل سعی دارد با قیمت‌گذاری منصفانه راه برای کاربرانی که قصد خرید گوشی موبایل را دارند، هموار کند. بنابراین، برخلاف فروشندگان بازاری که قیمت‌‌ها را در جهت منافع خودشان تعیین می‌کنند، تیم قیمت‌گذاری آوندموبایل با در نظر گرفتن شرایط پیش رو و نواسانات ارز، بهترین قیمت ممکن را برای کالاها در نظر می‌گیرد تا رضایت کامل خریداران را جلب نمایند.

    پ
    پ

    خرید گوشی موبایل در بازار متلاطم این روزها، شاید همراه با ریسک به نظر برسد. فروشگاه آوندموبایل سعی دارد با قیمت‌گذاری منصفانه راه برای کاربرانی که قصد خرید گوشی موبایل را دارند، هموار کند. بنابراین، برخلاف فروشندگان بازاری که قیمت‌‌ها را در جهت منافع خودشان تعیین می‌کنند، تیم قیمت‌گذاری آوندموبایل با در نظر گرفتن شرایط پیش رو و نواسانات ارز، بهترین قیمت ممکن را برای کالاها در نظر می‌گیرد تا رضایت کامل خریداران را جلب نمایند.

    علاوه بر بحث قیمت، مواردی چون ارائه گارانتی، خدمات پس از فروش و مهلت تست کالا از دیگر دغدغه‌های کاربران در این روزهای پر تب و تاب بازار موبایل است. در ادامه همراه ما باشید تا تمام نگرانی‌های شما را از بابت خرید گوشی موبایل با خرید از فروشگاه آوند موبایل، برطرف سازیم.

    مشاوره رایگان خرید گوشی

    C:\Users\Vansan Computer\Downloads\customer-support-2-1280x720.jpg

    اولین موردی که در رابطه با فروشگاه آوندموبایل باید به آن بپردازیم، مشاوره رایگان و صادقانه از سوی کارشناسان پشتیبانی فنی آوندموبایل برای خرید هرچه بهتر شماست. کارشناسان ما برای کمک به شما و انتخاب گوشی مناسب با بودجه و نیازهای شما، در تمامی ساعات روز، به صورت تلفنی یا در واتس‌اپ و اینستاگرام همراه شما هستند و مطمئن خواهند شد در رابطه با خرید گوشی موبایل مناسب با استفاده شخصی‌تان، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

    بهره‌مندی از راهنمایی یک فرد مطلع و صادق هنگام خرید گوشی موبایل، می‌تواند کمک بزرگی برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین کالا باشد. چیزی که در شرایط کنونی بازار ایران، به راحتی امکانش فراهم نخواهد شد. تیم کارشناسان آوندموبایل با دانشی که در زمینه انواع گجت‌های هوشمند از جمله تلفن همراه دارند، به شما در این مسیر کمک کرده تا انتخاب بهتری داشته باشید، بدون آنکه خریدتان را از ما انجام دهید.

    هدف آوندموبایل از ارائه این نوع از خدمات غیرحضوری و مشاوره، علاوه بر نشان دادن حسن نیت خود، آگاه کردن شمای خریدار است تا اگر پا به مغازه و فروشگاه‌های موبایل می‌گذارید با آگاهی بیشتری خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید. بنابراین مهم نیست از کجا خرید می‌کنید، مهم این است که خریدتان با آگاهی کامل انجام شود.

    لازم به ذکر است کارشناسان ما تنها در زمینه گوشی و گجت‌های هوشمند خبره نیستند. بلکه هر نوع محصولی که در وب‌سایت آوند موبایل موجود است، توسط آنها بررسی شده و می‌توانند شما را در هنگام خرید آن راهنمایی کنند.

    بیشتر بخوانید: https://avandmobile.com/mag

    خدمات پس از فروش گوشی

    کارشناسان آوندموبایل علاوه بر اینکه در هنگام خرید گوشی پا به پای شما می‌آیند، بعد از این تجربه لذت‌بخش نیز همراه شما می‌مانند تا اگر سوالی برایتان پیش آمد به آن پاسخ دهند. تیم کارشناسی همانطور که گفته شد، در اکثر ساعات روز به صورت تلفنی، در واتس‌اپ و اینستاگرام پیام‌هایتان را دریافت کرده و به سرعت پاسخ می‌دهند.

    به عنوان مثال بعد از خرید محصولات لوازم خانگی شیائومی، کارشناسان ما همراه شما هستند تا شما را برای استفاده هرچه بهتر آن محصول راهنمایی کنند. یا ممکن است بخواهید یک برند متفاوت از گوشی موبایلی که تا به حال از آن استفاده می‌کردید، بخرید. گوشی موبایلی که رابط کاربری و یا حتی سیستم‌عامل متفاوتی دارد، دارای قابلیت‌های بی‌شماری است که ممکن است شما از آن بی‌خبر باشید. بنابراین مشاوره و راهنمایی یک متخصص در این امور نعمت بزرگی است که ب خرید از آوندموبایل شامل حالتان خواهد شد.

    علاوه بر این‌ها در صورتی که کالای دریافتی با کالای درخواستی مغایرت داشته باشد، این کارشناسان ما هستند که به مشکلتان رسیدگی کرده و آن را برطرف خواهند کرد.

    گارانتی اصل بودن گوشی موبایل

    بهترین مزیتی که آوند موبایل به خریداران خود ارائه می‌دهد، گارنتی اصالات و مهلت تست 7 روزه گوشی موبایل است. تمام گوشی‎های موجود در وب‌سایت آوندموبایل، گارانتی اصالت کالا دارند. همچنین تمام گوشی‌های موبایلی که از ما خریداری می‌کنید از گارانتی 18ماهه شرکتی و کد رجیستری بهره می‌برند. این نکته در مورد لوازم جانبی، کنسول‌های بازی، گجت‌های هوشمند و غیره نیز صدق می‌کند و همگی دارای گارانتی هفت‌روزه اصالت کالا و سلامت فیزیکی هستند.

    آوند موبایل با ارائه گارانتی هفت‌روزه به خریدار اطمینان می‌دهد در صورت هرگونه مغایرت کالای دریافتی امکان بازگشت آن و پس گرفتن وجه پرداختی را داشته باشد. بنابراین در این مدت هفت روزه، این امکان را دارید تا اگر با عدم هم‌خوانی اطلاعات، اصل نبودن کالا برخلاف ادعای آوندموبایل و کاستی در متعلقات موجود در کالا مواجه شدید، آن را به کارشناسان آوندموبایل گزارش دهید. کارشناسان ما در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی کرده و در صورت صحت موارد، محصول جایگزین یا مبلغ آن را خدمت شما عودت خواهند داد.

    خرید اینترنتی گوشی

    C:\Users\Vansan Computer\Downloads\shopping_2.jpg

    یکی از مشکلات کاربرانی که قصد خرید گوشی دارند، چه در تهران و چه در شهرستان‌ها، رفتن به فروشگاه‌های مرکز شهر است که دلیل آن تعدد مغازه‌ها، مورد اطمینان نبودن آن‌ها، دور بودن از نظر مکانی و دسترسی سخت و محدوده طرح ترافیک است. خبر خوب این است که آوندموبایل امکان خرید آنلاین گوشی هوشمند با هر قیمتی را از طریق وب‌سایت خود فراهم کرده است.

    برای خرید اینترنتی گوشی از سایت آوندموبایل نیازی به ثبت نام نیست و می‌توان به صورت مهمان نیز فرایند خرید را انجام داد. با این حال، با ثبت نام در سایت، امکاناتی مانند پیگیری وضعیت سفارش، مشاهده سفارشات قبلی و … در اختیار شما قرار می‌گیرد و به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم، پیش از خرید، در سایت ثبت نام کنید. با استفاده از امکان خرید اینترنتی گوشی می‌توانید مطمئن باشید گوشیتان در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

    امکان دریافت گوشی به‌صورت مراجعه حضوری

    آوند موبایل علاوه بر ارائه خدمات غیر حضوری و امکان ارسال گوشی با پیک و پست پیشتاز، امکان دریافت گوشی در محل شرکت را نیز در اختیار خریداران قرار داده است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با ثبت سفارش در وب‌سایت آوندموبایل، گوشی موبایل را در محل شرکت تحویل گرفته و هزینه آن را همان جا پرداخت کنید. به عبارت دیگر، این امکان سریع‌ترین زمان ممکن برای تحویل و امن‌ترین روش پرداخت را برای خریدار رقم خواهد زد.

    شما می‌توانید با ثبت سفارش در وب‌سایت آوندموبایل، گوشی خود را در محل شرکت تحویل گرفته و هزینه آن را در زمان تحویل پرداخت کنید. اگر در این زمینه نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، می‌توانید به راهنمای خرید وب‌سایت آوندموبایل سر بزنید.

    ارسال سریع گوشی

    C:\Users\Vansan Computer\Downloads\last mile solutions.jpg

    ارسال گوشی موبایل در آوند موبایل توسط پیک، تیپاکس و پست پیشتاز صورت می‌گیرد که از سریع‌ترین راه‌های ارسال گوشی است. تمامی سفارش‌های ثبت‌شده در تهران قبل از ساعت 14، همان‌ روز و سفارش‌های بعد از این ساعت روز کاری بعد به دست مشتریان می‌رسد. همچنین تمامی سفارش‌های ثبت‌شده پیش از ساعت 10 صبح به آدرس شهرهای غیر از تهران، همان روز تحویل اداره پست داده شده و با پست پیشتاز ارسال می‌شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.