سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41414 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امکان پرداخت اینترنتی صورتحساب گاز فراهم شد + آموزش تصویری
    15 آذر 1395 - 18:20
    شناسه : 24310
    0

    جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از راه اندازی سرویس پرداخت اینترنتی صورتحساب گاز توسط واحد فناوری اطلاعات این شرکت خبر داد. به گزارش «بامردم»، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: این مهم با هدف جلب رضایت مشترکین عزیز، مدیریت بهتر صورتحساب، سهولت در پرداخت قبوض، امنیت بیشتر و […]

    پ
    پ

    جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از راه اندازی سرویس پرداخت اینترنتی صورتحساب گاز توسط واحد فناوری اطلاعات این شرکت خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: این مهم با هدف جلب رضایت مشترکین عزیز، مدیریت بهتر صورتحساب، سهولت در پرداخت قبوض، امنیت بیشتر و همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه انجام شده است.

    مهندس ظهیری گفت: این خدمت به علت درخواست فراوان مشترکین و بررسی آنها در کمیته رسیدگی به شکایات به عنوان یک اقدام بهبود تعریف و اجرایی شده است و نشان از توجه شرکت گاز به نظرات و پیشنهادات مشترکین گرامی دارد.

    مشترکین گرامی می توانند با مراجعه به سایت شرکت گاز استان گیلان به آدرس www.nigc-gl.ir قبض خود را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

    برای این منظور کافیست مشترکین به قسمت پرداخت اینترنتی صورتحساب در قسمت راست بالای سایت وارد شده و پس از واردن کردن شماره اشتراک 12 رقمی خود، به درگاه پرداخت بانک متصل شده و عملیات پرداخت را انجام دهند.

    1

    2


     منبع: روابط عمومی | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.