شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهره برداری از زیرگذر شهید لطفی رشت در اوایل هفته آینده
    19 آذر 1395 - 12:04
    شناسه : 24529
    0

    رییس شورای اسلامی شهر رشت، گفت: با بازدید نهایی پروژه و تایید نهایی شورا، فرمانداری و مرتفع شدن برخی از نواقص جزیی، زیرگذر مذکور در اوایل هفته جاری به بهره برداری می رسد. به گزارش «بامردم»، مسعودکاظمی و عباس صابر اعضای شورای شهر رشت، ابرو فراخ معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری رشت و جمشید […]

    پ
    پ

    رییس شورای اسلامی شهر رشت، گفت: با بازدید نهایی پروژه و تایید نهایی شورا، فرمانداری و مرتفع شدن برخی از نواقص جزیی، زیرگذر مذکور در اوایل هفته جاری به بهره برداری می رسد.

    به گزارش «بامردم»، مسعودکاظمی و عباس صابر اعضای شورای شهر رشت، ابرو فراخ معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری رشت و جمشید پور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهر رشت به منظور اطلاع از روند پیشرفت فیزیکی پروژه از محل زیر گذر شهیدلطفی بازدید کردند.

    مسعود کاظمی رییس شورای اسلامی شهر رشت در خصوص زیر گذر شهید لطفی، اظهار کرد: این پروژه اتفاق خوبی برای شهر رشت می باشد و با دقت اجرا شده است و امیدواریم که با افتتاح این پروژه شهروندان بهره لازم را ببرند.

    وی از بازدید مجدد و نهایی پروژه در عصر جمعه توسط رییس کمیسیون عمران شورا خبر داد و گفت: با بازدید نهایی پروژه توسط عباس صابر رییس کمیسیون عمران و تایید نهایی شورا، فرمانداری و مرتفع شدن برخی از نواقص جزیی، زیرگذر مذکور در اوایل هفته جاری به بهره برداری می رسد.

    در این بازدید فرامرز جمشید پور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت با بیان اینکه پروژه هیچ گونه مشکلی ندارد و آماده افتتاح است، گفت: برای پروژه شهید رجایی ۶ میلیارد اعتبار هزینه شده است که با تخصیص ۲۵ درصد این مبلغ به ۸ میلیارد ریال خواهد رسید.

    وی افزود: این پروژه فقط چند نازک کاری و مشکلات بسیار جزیی داشت که با استفاده از تمام امکانات موجود و نیروی انسانی در تلاش هستیم تا پروژه‌ها را با اولویت بندی به سرانجام برسانیم که البته این مساله را هم در چند روز آینده برطرف خواهیم کرد.

    در این بازدید مونا ابرو فراخ معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان رشت، گفت: نواقص جزیی این پل شامل تامین روشنایی، شیب پل، هم سطح کردن پل، ایمن سازی دو طرف، و ایمن سازی پل است که با همت مدیران شهرداری این نواقص تا روز افتتاحیه برطرف خواهد شد.

    گفتنی است طبق اعلام قبلی توسط شهرداری مقرر شده بود که طی مراسمی افتتاح زیر گذر شهید رجایی در روز چهارشنبه ۱۷ آذر صورت گیرد که این امر تا بررسی نهایی پروژه به تعویق افتاد.


     منبع: کاسپین | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.