×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

اگر میخواهید بدانید درامد کارگاه تولید دستمال کاغذی در سال ۱۴۰۲ چقدر هست؟ با ما همراه باشید در اینجا می خواهیم به اهمیت استفاده از دستگاه تولید دستمال کاغذی و نحوه راه اندازی کسب و کار خانگی توضیح دهیم. این روزها اکثر افراد به دنبال راه اندازی مشاغلی پردرآمد هستند که به سرمایه اولیه کمی نیاز داشته باشد. یکی از این نوع کسب وکارهای پرسود در صنعت، تولید و فروش دستمال کاغذی است که اتفاقاً به سرمایه اولیه بسیار کمی هم نیاز دارد. اما، لازمه تولید چنین محصولی استفاده از دستگاه تولید دستمال کاغذی است.

دستگاه تولید دستمال کاغذی در انواع تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارند. قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی متناسب با سرمایه و میزان توان مالی خودتان می تواند متفاوت باشد همچنین می توانید یکی از این نوع مدل ها را تهیه نمایید. سپس، می توانید خط تولید خودتان را در قسمت هایی از خانه همچون انباری و پارکینگ راه اندازی کنید. حتی اگر بخواهید ساختمان مجزایی را برای احداث خط تولید دستمال کاغذی اجاره کنید باز هم می توانید درآمد تضمینی داشته باشید.

راهنمای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی

برای تاسیس چنین کسب و کاری با استفاده از دستگاه تولید دستمال کاغذی، در وهله اول لازم است تا مراحلی را پشت سر بگذارید. در ادامه، مراحل کامل راه اندازی خط تولید این محصول را به طور کامل بیان می کنیم.

۱- دریافت جواز تأسیس

در اولین قدم برای تولید دستمال کاغذی بایستی به فکر دریافت جواز تاسیس و همچنین ثبت برند از سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان خود باشید. پس از آن با ارائه مدارک مربوطه و پرداخت هزینه های لازم، می توانید منتظر بررسی درخواستتان بمانید تا در نهایت جواز تاسیس خط تولید محصول برایتان صادر گردد. همچنین باید مجوز نظارت بر مواد غذایی را از سازمان غذا و دارو، و نیز مجوز استاندارد را از سایت isom.isiri.gov.ir دریافت نمایید.

images 1679901067 6421418b81702 - درآمد کارگاه تولید دستمال کاغذی در سال 1402 - دستگاه صنعتی

۲- خرید و یا اجاره زمین

در قدم دوم پس از صدور جواز خط تولید دستمال کاغذی از جانب نهادهای مربوطه، باید به فکر این باشید که زمینی را برای احداث خط تولید خود اجاره و یا خریداری کنید. متراژ فضای اجاره شده به موارد زیادی بستگی دارد. برای یک کسب وکار کوچک تر و شروع کار با تعداد محدودی دستمال کاغذی، استفاده از فضای اتاق خواب می تواند کافی به نظر برسد. با این حال، برای تولید خط تولیدی با بیش از ۲۰۰ تن دستمال کاغذی در طول یک سال، به فضایی حدود ۲ هزار متر مربع و ۳۴۰ متر متراژ نیاز است. از همین رو، مساله اجاره و یا خرید زمین بایستی پس از مرحله ی دریافت جواز مورد توجه قرار گیرد.

۳- تهیه دستگاه ها

در مرحله آخر باید به فکر خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی در تبریز و سایر شهرها هستید و تجهیزات مورد نیاز برای کارگاه تازه تأسیس خود باشید. همچنین، باید دقت داشته باشید که انواع مختلفی دستمال کاغذی با کاربردها و ویژگی های مختلف وجود دارند که شما باید به عنوان تولیدکننده این محصول و بنا بر ظرفیت تولید و میزان سرمایه گذاری اولیه تان، آن ها را تولید کنید. برای درک بهتر این موضوع به چند دستگاه دستمال کاغذی اشاره خواهیم کرد:

  • دستگاه دستمال کاغذی رولی
  • دستگاه دستمال جعبه ای
  • دستگاه دستمال حوله ای و دستمال توالت
  • دستگاه دستمال جیبی
  • دستگاه دستمال سفره ای

اگر می خواهید سرمایه گذاری شما سودآور باشد، بهتر است تعداد زیادی از این دستگاه ها را خریداری کنید. البته، باید در مورد فضای قراردادن دستگاه ها نیز خوب فکر کنید.

انواع دستگاه های تولید دستمال کاغذی

در خط تولید دستمال کاغذی تا زمانی که بخواهید مواد اولیه را به دستمال کاغذی تبدیل کنید، باید چندین مرحله را پشت سر بگذارید. این مراحل شامل استفاده از دستگاه های زیر هستند:

  • دستگاه پرس
  • دستگاه برش
  • جعبه زن
  • دستگاه بسته بندی کارتنی

images 1679901067 6421418b883fe - درآمد کارگاه تولید دستمال کاغذی در سال 1402 - دستگاه صنعتی

۱- دستگاه پرس

یکی از تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی دستگاه تولید دستمال کاغذی، استفاده از دستگاه پرس است. طرز کار دستگاه به این صورت است که شما بایستی خمیر کاغذ را بر روی سیلندرهای دستگاه قرار دهید تا دستگاه خمیر را تحت فشار قرار داده و پرس کند. در مرحله خمیرشدن، کاغذ به اندازه ای فشرده می شود که فقط ۵% از رطوبت آن باقی می ماند. پس از خشک شدن لایه های کاغذ می توان آن ها را برای برش زدن به دستگاه برش فرستاد. این ماشین ابزار برای تولید انواع دستمال کاغذی های رولی، جیبی، دستمال توالت و … کاربرد دارد.

۲- دستگاه برش

این دستگاه برای برش زدن کاغذهای پرس و خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد. در بین دستگاه های برش موجود، شکل تمام-اتوماتیک آن پرکاربردتر است. برای راحتی بیشتر و نیاز کمتر به نیروی انسانی، می توان از این نوع دستگاه که قادر است در مدت زمان یک دقیقه، پنجاه و هفت قطعه دستمال را برش بزند استفاده کرد.

۳- دستگاه جعبه زن دستمال کاغذی

در این مرحله باید دستمال ها تا زده شوند. پس از آن دستمال ها بایستی به صورت دنباله دار و پشت سرهم، بر روی یک دیگر قرار بگیرند تا بتوان آن ها را بسته بندی کرد. همچنین این دستگاه قادر است دستمال های کاغذی را برجسته تر کند تا شکل زیباتری به خود بگیرند.

۴- دستگاه بسته بندی کارتنی

در آخرین مرحله از خط تولید دستمال کاغذی، با دستگاه بسته بندی روبه رو می شوید. انواع مختلفی از مدل های دستگاه بسته بندی در بازار موجود است. همچون دستگاه برش، بهتر است دستگاه بسته بندی کارتنی را نیز از تمام-اتوماتیک انتخاب کرد. به طور کلی، دستگاه بسته بندی کارتنی برای انتقال دستمال های کاغذی، ﺑﺎز ﮐردن جعبه، قرار دادن دستمال ها در جعبه، ﭼﺎپ روی جعبه، اسپری چسب و آب بندی جعبه کاربرد دارد.

images 1679901067 6421418b8b73d - درآمد کارگاه تولید دستمال کاغذی در سال 1402 - دستگاه صنعتی

آیا درآمد کارگاه تولید دستمال کاغذی سودآور است؟

در هر کسب وکار نوپایی در وهله اول، سرمایه گذاری اولیه اهمیت بسیار زیادی دارد. در حقیقت پس از پیدا کردن بازار فروش و تبدیل شدن به یک برند معتبر است که می توانید “انتظار فروش محصولات” خود را داشته باشید.

خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی در مشهد به هزینه ی تقریباً بالایی نیاز ندارد. اگر سرمایه اولیه ی لازم برای تأمین این تجهیزات را دارید، می توانید کار خود را فقط با تولید یک نوع دستمال کاغذی شروع کنید و به محض پیدا کردن بازار مصرف، تعداد خطوط تولید را افزایش دهید.

هزینه اولیه راه اندازی خط تولید

هزینه هایی که برای راه اندازی این کارگاه کوچک نیاز دارید، شامل موارد زیر می باشد:

  • هزینه های مربوط به دریافت مجوزها
  • اجاره یا خرید ملک برای راه اندازی کارگاه
  • خرید دستگاه ها و تجهیزات
  • استخدام کارکنان
  • مالیات و هزینه های جانبی همچون هزینه های آب، برق و …

خرید دستگاه دستمال کاغذی از صنعت ایران آلپای

اگر می خواهید با سرمایه گذاری کم به درآمد تضمینی دست پیدا کنید، خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی بهترین پیشنهاد شرکت صنعت ایران آلپای به شما است. پس همین امروز دست به کار شوید و به پایه گذاری خط تولید خودتان در یک محیط کوچک بپردازید و پس از رونق گرفتن کسب وکارتان، آن را توسعه دهید. جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی با مشاوران صنعت ایران آلپای تماس بگیرید یا با شماره های موجود در سایت wwww.alpaico.ir جهت خرید دستگاه دستمال کاغذی تماس حاصل فرمایید.

  1. وحیده استادی

    کسی میتونه راهنمایی کنه که آیا میتونم تو خونه این کار رو شروع کنم. با برق تک فاز و سر و صداش چطوره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.