شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چیزهای معروف اسپانیا که باید سوغاتی بیاورید!
    07 فروردین 1402 - 18:13
    شناسه : 245681
    0

    همانطور که پیش از این گفتیم کشور اسپانیا از دسته مقاصد توریستی و تفریحی بسیار معروفیست که همواره به خاطر معماری خاص و مکان های دیدنی فوق العاده اش محبوب بوده است، اما بد نیست بدانید که جذابیت های این کشور تنها به دیدنی های اسپانیا محدود نمی شود و وجود محصولات و سوغاتی های بسیار جذاب نیز از دیگر مواردیست که هر ساله افراد زیادی را برای سفر به این کشور وسوسه می کند.

    پ
    پ

    images 1673773978 - چیزهای معروف اسپانیا که باید سوغاتی بیاورید! - صنایع دستی اسپانیا

    اسپانیا یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین کشورهای حوزه اروپاست که همه ما حداقل یک بار آرزوی سفر به آن را در سرمان پرورانده ایم! این کشور زیبا که در جوار سواحل اقیانوس اطلس قرار گرفته، نه تنها از نظر مکان های دیدنی، بلکه از نظر فرهنگ، معماری و هنر نیز حرف های زیادی برای زدن دارد. علاوه بر آن سوغات و چیزهای معروف اسپانیا نیز به قدری خاص و رنگارنگ هستند که از همان ابتدا توجه شما را به خودشان جلب می کنند! همین جذابیت های ویژه باعث شده تا هر ساله افراد زیادی برای تعیین وقت سفارت اسپانیا جهت سفر به این کشور اقدام کنند، بنابراین اگر شما هم مسافر این کشور دیدنی هستید، در ادامه همراه ما باشید تا شما را با برترین سوغاتی های اسپانیا آشنا کنیم.

    بهترین و معروف ترین سوغاتی های اسپانیا

    همانطور که پیش از این گفتیم کشور اسپانیا از دسته مقاصد توریستی و تفریحی بسیار معروفیست که همواره به خاطر معماری خاص و مکان های دیدنی فوق العاده اش محبوب بوده است، اما بد نیست بدانید که جذابیت های این کشور تنها به دیدنی های اسپانیا محدود نمی شود و وجود محصولات و سوغاتی های بسیار جذاب نیز از دیگر مواردیست که هر ساله افراد زیادی را برای سفر به این کشور وسوسه می کند. در همین زمینه از برترین سوغات اسپانیا می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    کفش های زیبای اسپادریل

    هر چند که امروزه انواع متفاوت این کفش ها در سایر کشورها نیز یافت می شود، اما اگر به دنبال خرید جنس باکیفیت و اصل هستید بهتر است که به خاستگاه اصلی آن ها، یعنی شهر مادرید سری بزنید. کفش های اسپادریل علاوه بر ظاهر زیبا، تاریخچه جذابی نیز دارند و برای اولین بار توسط قشر متوسط و کارگر جامعه مورد استفاده قرار گرفتند. اما بعدها پوشیده شدن این کفش ها توسط بازیگر محبوبی به نام لورن باکال باعث شد تا استفاده از آن ها بین تمام مردم کشور رایج شود.

    هوای جزیره دیدنی ایبیزا

    images 1673773249 - چیزهای معروف اسپانیا که باید سوغاتی بیاورید! - صنایع دستی اسپانیا

    شاید در ابتدا کمی عجیب باشد که بگوییم یکی از چیزهای معروف اسپانیا جهت سوغات و هدیه، هوای جزیره ای جذاب به نام ایبیزا است! اما اگر به این منطقه سفر کنید به راحتی متوجه می شوید که محبوبیت این سوغات چندان هم عجیب نیست و در مقابل ابتکاری بسیار خلاقانه است که می تواند خاطره سفر شیرین شما را با دیگران به اشتراک بگذارد. هوای ایبیزا معمولا در شیشه هایی خوش رنگ و جذاب به گردشگران فروخته می شود و اگر شما هم علاقه دارید که تکه ای از هوای اسپانیا را برای خودتان به یادگار داشته باشید ابتدا باید برای خرید و آگاهی از قیمت تور ایبیزا اسپانیا اقدام کرده و با سفر به این جزیره خیره کننده، نهایت لذت را ببرید.

    شیرینی تورون

    تورون شیرینی خوشمزه و محبوبیست که بهترین و نزدیک ترین توصیف برای طعم و مزه آن، همان نوقای ایرانی خودمان است. این شیرینی با ترکیبی از شکر، سفیده تخم مرغ، عسل و بادام تهیه شده و معمولا بیش از هر زمان دیگری در ایام کریسمس فروخته می شود. بنابراین اگر دل تان می خواهد خوشمزه ترین سوغات اسپانیا، یعنی شیرینی تورون را امتحان کنید، به شهر تولد آن یعنی مادرید سفر کنید!

    تخته برش ساخته شده از چوب زیتون

    images 1673773497 - چیزهای معروف اسپانیا که باید سوغاتی بیاورید! - صنایع دستی اسپانیا

    در کشور اسپانیا نه تنها روغن زیتون، بلکه محصولات ساخته شده از چوب زیتون نیز از دسته چیزهای معروف اسپانیا به شمار می روند که علاوه بر خرید شخصی برای سوغاتی نیز جالب توجه خواهند بود. در همین زمینه تخته های برش ساخته شده از جنس چوب زیتون از مرغوب ترین محصولاتی هستند که می توان از آن ها برای برش انواع گوشت، سبزیجات و.. استفاده کرد. قطعا معروف بودن این سوغات در کشوری که بیش از ۳۰۰ میلیون درخت زیتون را در دل خودش جای داده، چندان هم عجیب و بی ربط نیست! پس اگر دوست دارید که یک سوغاتی ارزان اما زیبا برای دیگران خریداری کنید، تخته های برش اسپانیایی را فراموش نکنید.

    کیف های چرم

    اگر شما هم مسافر اسپانیا هستید و نزدیکان شما چشم انتظار سوغاتی هایی جذاب از این کشور هستند، کیف های چرم و مرغوب یکی از چیزهای معروف اسپانیا می باشد که در کنار لاکچری و محبوب بودن، ارزش خرید بالایی دارند. بد نیست بدانید که کشور اسپانیا همواره به خاطر محصولات چرمی با کیفیتش در دنیا محبوب می باشد که علت اصلی آن رونق پروش گاو در این کشور بوده است.

    آبانیکو

    images 1673773901 - چیزهای معروف اسپانیا که باید سوغاتی بیاورید! - صنایع دستی اسپانیا

    از دیگر سوغات اسپانیا می توانیم به بادبزن هایی جذاب و دست ساز به نام آبانیکو اشاره کنیم که در رقص های سنتی این کشور استفاده شده و نزد مردم اسپانیا محبوبیت ویژه ای دارد. بنابراین اگر شما هم مسافر تور بارسلونا ۱۴۰۱ هستید و قصد دارید که خوش سلیقگی تان را با خرید سوغاتی هایی جذاب به دیگران ثابت کنید، بادبزن های جذاب اسپانیایی را در صدر لیست قرار دهید!

    عطرهای معروف

    از دوران روم بود که علاقه به رایحه های مختلف و استفاده از آن ها در بارسلونا محبوب شد. این علاقه بعدها آنقدر رواج پیدا کرد که علاوه بر تاسیس برندهای عطر معروف و بزرگ، موزه ای به عنوان “موزه عطر” نیز در سال ۱۹۳۶ میلادی در این شهر بازگشایی شد. در این زمینه از محبوب ترین برندهای عطر این کشور می توانیم به “لوکسانا” و “رامون مونگال” اشاره کنیم که طیف وسیعی از انتخاب های ممکن را برای خریداران روانه بازار کرده اند.

    سخن پایانی

    همانطور که گفته شد، سوغات و چیزهای معروف اسپانیا آنقدر تنوع زیادی دارند که نمی توان همه آن ها را در یک مطلب جا داد، اما بدون شک وجود این همه تنوع و زیبایی در کنار مکان های دیدنی باعث شده تا سفر به اسپانیا اتفاق جذابی باشد که همه ما باید حداقل یک بار در زندگی مان آن را تجربه کنیم. پس اگر شما هم بار سفر به اسپانیا بسته اید، ابتدا باید راهنمای اخذ ویزای اسپانیا را مطالعه کرده و سپس برای رزرو تور و سفر آماده شوید. در نهایت امیدواریم که مطالب گفته شده شما را برای انتخاب یک سوغاتی جذاب راهنمایی کرده باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.