سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کسب درآمد ساعتی با دستگاه گرانول ساز پلاستیک
    07 فروردین 1402 - 18:15
    شناسه : 245685
    0

    دستگاه گرانول ساز وظیفه بازیافت پلاستیک را دارد که امروزه به یکی از مشاغل پر درآمد در صنعت بازیافت پلاستیک تبدیل شده است

    پ
    پ

    images 1679700509 641e321da34c0 - کسب درآمد ساعتی با دستگاه گرانول ساز پلاستیک -

    دستگاه گرانول ساز پلاستیک دستگاهی است که برای تبدیل ضایعات پلاستیکی به گلوله های کوچک یا همان گرانول پلاستیک استفاده می شود. سپس این گرانول ها را می توان به عنوان مواد اولیه برای تولید محصولات جدید مانند گلدان، کیسه های زباله، لوله، اسباب بازی و… استفاده کرد. دستگاه گرانول ساز معمولاً از یک قیف، سیلندر، ماردون، خنک کننده و خرد کن تشکیل شده است.

    در مرحله اول پلاستیک های بازیافتی داخل قیف دستگاه گرانول ساز قرار می گیرند سپس با توجه به نوع پلاستیک بازیافتی اپراتور باید دمای ذوب را مشخص کند. بعد از تعیین دما، پلاستیک های داخل سیلندر ذوب می شوند و توسط ماردون به قسمت جلویی دستگاه گرانول ساز انتقال پیدا می کنند. مواد ذوب شده مانند یک چرخ گوشت عمل می کند و با فشار پلاستیک ها را به صورت رشته ای از دستگاه خارج می کند و در نهایت توسط محفظه آب، سرد و سپس خرد می شوند. محصول نهایی به دست آمده در این فرآیند را گرانول بازیافتی می گویند.

    دستکاه گرانول ساز بازیافت پلاستیک امروزه پیشرفت زیادی کرده است و به صورت تک و دو مرحله، با ظرفیت بالا در ایران به صورت مهندسی شده ساخته می شود. خوشبختانه صنعت بازیافت پلاستیک در ایران پیشرفت و تقاضای بالایی  را بدست آورده است و امروزه به یکی از پر سود ترین کسب و کار ها تبدیل شده است.

    انواع دستگاه گرانول ساز 

    دستگاه های گرانول ساز پلاستیک انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع پلاستیک ها انواع مختلفی ساخته می شوند. برای مثال در راهنمای خرید دستگاه گرانول ساز آمده است که گرانول ساز بطری نوشابه با دستگاه گرانول ساز لوله ها کاملا متفاوت است. همچنین دستگاه ها به صورت تک مرحله و دو مرحله در بازار ساخته می شوند که هر کدام از این دستگاه ها برای نوع خاصی از پلاستیک ها طراحی شده است. بنابراین باید با توجه به نوع پلاستیک بازیافتی دستگاه مورد نیاز خود را تهیه کنید.

    قیمت دستگاه گرانول ساز پلاستیک

    قیمت دستگاه ها با توجه به ظرفیت تولید متفاوت می باشد دستگاه گرانول ساز پلی اتیلن با ظرفیت 120 کیلو در ساعت قیمتی حدود 800 میلیون تومان در بازار دارد و با توجه به امکانات و آلیاژ قطعات، قیمت ها متغییر هستند. این که چه نوع پلاستیکی را می خواهید بازیافت کنید در واقع تعیین کننده قیمت دستگاه مورد نظر شما می باشد.

    سود راه اندازی کارگاه گرانول 

     سود تولید گرانول امروزه حدودا کیلیویی 3 تا 5 هزار تومان می باشد. سود ماهانه و سالانه را می توانید با توجه به ظرفیت تولید دستگاه گرانول ساز به راحتی بدست آورید. یکی دیگر از نکات مهم در صنعت بازیافت پلاستیک تقاضای خرید گرانول بازیافتی از سمت کشورهای مختلف می باشد زیرا واردات گرانول اهمیت زیادی برای صنعت کشورها و تولید ارزان برای مصرف کنندگان می باشد. بنابراین صادرات مواد گرانول بازیافتی بازار قابل توجه ای را برای کارخانجات و کارگاه ها ایجاد کرده است.

    اهمیت تولید گرانول از بازیافت مواد پلاستیکی


    images 1679700425 641e31c986442 - کسب درآمد ساعتی با دستگاه گرانول ساز پلاستیک -
    مزایای زیست محیطی بازیافت به خوبی مستند شده است، اما مزایای اقتصادی نیز برای این فعالیت وجود دارد. بازیافت پلاستیک استفاده از مواد اولیه پالایشگاه ها را کاهش می دهد که می تواند به کاهش استفاده از نفت خام و حفظ منابع در آن کشور کمک کند. این مزایای اقتصادی بازیافت شواهدی است که نشان می دهد این یک فعالیت ارزشمند برای مشاغل و تمام جوامع است. امروزه نگاه بهتری به این صنعت می شود و مزایای زیادی از جمله وام به صاحبین این مشاغل تعلق میگیرد.

    سازندگان معتبر دستگاه گرانول ساز


    قیل از ورود به صنعت عظیم و پولساز حتما با مشاورین با تجربه مشورت کنید و سپس وارد شوید متاسفانه در بازار ایران شاهد سوءاستفاده افراد با استفاده از آلیاژ های ضعیف و ارزان هستیم بنابراین حتما با مشاور بازیافت پلاستیک معتبر در ایران در ارتباط باشید. صنعت بازیافت پلاستیک پول ساز است اما یک قدم اشتباه یا یک خرید غیر منطقی می تواند آسیب زیادی از جمله روحی و مالی به شما وارد کند. مهم ترین بخشی که باید در خرید یک دستگاه گرانول ساز به آن توجه کنید سیلندر، ماردون و سپس گیربکس دستگاه می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.