جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش عمده توری پرسی،توری حصاری،سیم آرماتوربندی در حصار آنلاین
    09 فروردین 1402 - 15:26
    شناسه : 245891
    0

    توری پرسی نوعی از توری فلزی است که در نتیجه بافته شدن مفتول فلزی به روی هم و ساخته می شود. به دلیل بافته شدن این مفتول ها به صورت مشبک به این توری توری مشبک فلزی و یا فنس پرسی نیز گفته می شود.

    پ
    پ

    فروش توری پرسی

    توری پرسی نوعی از توری فلزی است که در نتیجه بافته شدن مفتول فلزی به روی هم و ساخته می شود. به دلیل بافته شدن این مفتول ها به صورت مشبک به این توری توری مشبک فلزی و یا فنس پرسی نیز گفته می شود. این توری دارای کاربرد گسترده ای بوده و چشمه های آن به صورت مربع و یا مستطیلی هستند از این رو این نوع توری از لحاظ ظاهری شباهت زیادی با توری جوشی دارد. این محصول از استحکام بالاو انعطاف خوبی برخوردار است، همچنین در برابر ضربه، فشار، سرما و گرما مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهد. فروش توری پرسی در ابعاد ۲ تا ۶ میلی‌متری در مجموعه حصار آنلاین انجام می شود. به طور معمول توری پرسی در دو جنس آهنی و یا گالوانیزه برای کاربرد های متفاوت در بازار یافت می شود. توری پرسی به دلیل دارا بودن ویژگی هایی مانند ضد لغزش بودن، قابلیت نصب و اجرای آسان، قیمت مناسب و مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی از کاربردهای گسترده ای برخوردار است.

    از جمله مهم ترین کاربرد های این توری عبارتند از:

    • استفاده به عنوان فنس و یا فیلتر در بسیاری از صنایع.
    • از توری پرسی سنگین در معادن ، کارخانه زغال سنگ ، ساختمان به کار برده می شود.
    • از نوع سبک آن به عنوان فیلتر در صنایع مواد غذایی استفاده می شود.
    • به منظور حفاظ‌های درب و پنجره، ساخت قفس حیوانات، حصارکشی زمین و… از این توری استفاده می‌شود
    • توری پرسی گالوانیزه در صنایع غذایی مثل پودر کردن گوشت و مواد غذایی استفاده میشود و در ابعاد استاندارد 2*1 تولید میگردد.

    مجموعه حصارآنلاین یکی از معتبرترین فروشگاه های ارائه دهنده انواع محصولات مفتولی، توری های فلزی و محصولات دیگری مانند واتراستاپ، پشم شیشه، اسپیسر و ….. است. تمامی محصولاتی که در این مجموعه به فروش میرسند از کیفیت و متریال ساخت درجه یک برخوردار هستند، چنانچه به دنبال استعلام مناسب ترین قیمت فروش توری حصاری و دیگر انواع توری های فلزی هستید، می توانید از طریق آدرس https://hesaronline.com/ به وب سایت حصارآنلاین مراجعه نمایید.

    images 1677137669 63f717059f6f9 - فروش عمده توری پرسی،توری حصاری،سیم آرماتوربندی در حصار آنلاین - حصارآنلاین

    فروش سیم آرماتور بندی

    مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی، با نام دیگر مفتول آنیل شده نیز شناخته می‌شود. از این محصول در صنایع بسته‌بندی، قالب بندی، ساخت انواع مفتول گالوانیزه، آرماتوربندی بسیار استفاده می شود. برای تولید این محصول ابتدا میلگرد های کلاف با سایز 5.5 تا 8 میلی‌متر در نتیجه ی انجام فر آیند نورد سرد به مفتول هایی با تا 6 میلی‌متر تبدیل می شوند و سپسدر کلاف‌های 15 الی 20 کیلویی بسته بندی شده و وارد کوره با دمای 800 تا 900 درجه سانتی گراد شده و در شرایط خلا کاملا پخته می شوند. در انتها در فرآیند سرد شدن به آرامی به دمای اولیه خود خواهند رسید. مفتول سیاه یا سیم آرماتور بندی دارای انواع متنوعی است که در کاربرد های گوناگونی از آن ها استفاده می شود. به طور کلی از جمله کاربرد آن به مواردی همچون آرماتوربندی، قالب‌بندی، بسته‌بندی کشاورزی، عایق‌بندی و نجاری می توان اشاره داشت. قطر مفتول استفاده شده در تولید آن براساس کاربردی که دارد و نیرویی که قرار است تحمل کند انتخاب می شود. مهم ترین ویژگی این محصول خاصیت انعطاف پذیری بالای آن می باشد که سبب شده است کار با آن بسیار راحت شود برای آگاهی از مناسب ترین قیمت فروش سیم آرماتور بندی با مجموعه حصار آنلاین در تماس باشید.

    images 1677137633 63f716e11ed92 - فروش عمده توری پرسی،توری حصاری،سیم آرماتوربندی در حصار آنلاین - حصارآنلاین

    فروش سیم خاردار

    یکی از پر فروش ترین محصولات مجموعه حصار آنلاین سیم خاردار است که برای تولید آن از سیم مفتولی که نوعی فولاد نرم است استفاده می شود، این محصول علاوه بر کاربرد فراوانی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. به عنوان مثال از سیم خاردار برای حصار کشی و حفاظت در محیط های مورد نظر استفاده می شود. در واقع می توان سیم خاردار را به عنوان یکی از رایج ترین ابزار محافظتی در نظر گرفت. قیمت مناسب و وزن سبک این محصول سبب کاربرد گسترده آن برای حصار کشی شده است. همچنین بهره گیری از روکش گالوانیزه بر روی سیم فولادی مقاومت این محصول را در برابر خوردگی بالا برده و مانع از زنگ‌زدگی آن می شود. سیم خاردار به دو نوع سیم خاردار حلقوی و خطی دسته بندی می شود که هر کدام از آن ها دارای کاربرد های بخصوصی هستند. به دلیل ویژگی های مثبت بسیاری این محصول استفاده از آن مزایای بسیاری دارد. از جمله مهم ترین ویژگی های سیم خاردار می توان به ضد زنگ بودن آن، مقاومت و استحکام بالا در شرایط آب و هوایی مختلف، قیمت مناسب و سهولت در اجرای آن را نام برد.

    به طور کلی فروش سیم خاردار مناسب برای مهار کردن، جداسازی فضا و مناطق نظامی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول و با دیگر محصولات مفتولی می توانید از طریق شماره تلفن 55449400-021 با کارشناسان حصار آنلاین تماس بگیرید.

    images 1677137587 63f716b323242 - فروش عمده توری پرسی،توری حصاری،سیم آرماتوربندی در حصار آنلاین - حصارآنلاین

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.