×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

اهمیت پذیرایی مراسم ختم، بیشتر از مراسم عروسی نباشد کم تر از آن هم نیست. مراسم ختم به نوعی آخرین میهمانی و بدرقه فرد فوت شده است و همانند دیگر مراسمات رسمی، نیازمند یک برنامه ریزی است که در کنار پیچیدگی‌های فراوان و تنوع کارها اغلب با دغدغه‌های گوناگونی همراه است. انتخاب و رزرو مسجد، انتخاب و دعوت از قاری، مداح و سخنران، تهیه اقلام پذیرایی و بسیاری موارد دیگر در برگزاری مراسم ترحیم، حائز اهمیت است. پذیرایی شایسته و تکریم میهامانان تنها کاری است که در جواب محبت اقوام و دوستان که از راه دور و نزدیک خود را به مراسم رسانده اند می توان انجام داد.

word image 246030 1 - اهمیت پذیرایی مراسم‌ ختم - پذیرایی مراسم ختم

پک پذیرایی، پک تک نفره بهداشتی

پک پذیرایی تک نفره یک پک یا بسته اقلام خوراکی است که ضمن سهولت در امر توزیع و پذیرایی از میهمانان، به وفور در انواع مراسمات از جمله مراسم ترحیم، سمینار، همایش و دفاعیه و مهدکودک و … استفاده می شود. در پک پذیرایی بسته به نوع مراسم، اقلام خوراکی از قبیل انواع کیک، نوشیدنی، میوه و دیگر اقلام را می توان قرار داد. می توان اقلام خوراکی را داخل پک های زیپ کیپ ( نایلونی ) یا پک های مقوایی قرار داد. معمولاٌ بر روی پک ها، یک بیت شعر به همراه عباراتی جهت تقدیر و تشکر از میهمانان نوشته می شوند. پک های مقوایی برای تعداد اقلام بیش از سه میوه مناسب بوده و از له شدن میوه ها و اقلام خوراکی جلوگیری می کند.

word image 246030 2 - اهمیت پذیرایی مراسم‌ ختم - پذیرایی مراسم ختم

محتویات پک ترحیم

پک ترحیم معمولا شامل اقلامی همچون حلوا و خرما و آبمیوه و کیک و چند میوه است. حلوا مورد استفاده در مجالس ختم و عزا می تواند از نوع حلوا شیر و یا حلوا زعفرانی باشد. خرما از نوع گردویی و آجیلی است که بهتر است جهت رعایت نکات بهداشتی در پک های تک نفره قرار گیرند. آبمیوه و آب معدنی نیز بعنوان نوشیدنی مرسوم در پک ختم قرار می گیرند. در کنار اقلام مذکور، کیک و میوه نیز بعنوان یکی دیگر از اقلام خوراکی پک ختم استفاده می شوند.

word image 246030 3 - اهمیت پذیرایی مراسم‌ ختم - پذیرایی مراسم ختم

پک پذیرایی ترحیم

مزایای استفاده از پک پذیرایی :

تهیه پک پذیرایی نیاز به زمان و نیروی انسانی جهت خرید اقلام خوراکی و آماده سازی پک پذیرایی دارد. اگر به اندازه کافی زمان ندارید و نیروی انسانی برای خرید و تهیه اقلام خوراکی، شستشوی میوه‌ و آماده سازی پک ها جهت پذیرایی از مهمانان را ندارید، استفاده از پک پذیرایی آماده راگاپک می تواند یک انتخاب خوب باشد. سفارش اینترنتی پک پذیرایی آماده از تشریفات راگاپک می تواند دغدغه شما در مورد تهیه پک پذیرایی را حذف کند. تنها کاری که باید انجام دهید تعیین تعداد دقیق میهمانان است که البته پیشنهاد می گردد حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد بیش از تعداد دقیق، پک ترحیم سفارش دهید. از بابت کیفیت اقلام خوراکی و دریافت به موقع پک ترحیم نگران نباشید، راگاپک تنها مجموعه ای است که پک های پذیرایی در آن با ضمانت کیفیت، ضمانت بازگشت وجه و تضمین قیمت ارائه می شود. لازم بذکر است ارسال پک ترحیم به تهران و کرج رایگان است. همچنین شما می توانید طی تماس با راگاپک ضمن اطلاع از قیمت پک ترحیم، از مشاوره رایگان آنها استفاده کنید. برای تهیه پک آماده ترحیم از ارزان ترین پک ترحیم تا لاکچری تری پک ترحیم کافیست از طریق راه های ارتباطی زیر با تشریفات راگاپک در تماس باشید.

شماره تماس راگاپک : ۰۲۱۵۵۹۲۱۱۴۸ و ۰۹۳۹۸۵۴۴۶۰۳

اینستاگرام راگاپک : @ragapack

وب سایت راگاپک : www.ragapack.ir

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.