شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آخرین خبر از پرونده استقلال – استراماچونی/ پول نرسید، حذف قطعی است
    12 فروردین 1402 - 0:48
    شناسه : 246224
    0

    استقلال تا ساعت ۲۴ امشب فرصت داشت، مدارک پرداخت بدهی‌های خود را در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آپلود کند اما پولی به حساب باشگاه استقلال نیامد تا این بدهی ها پرداخت شود.

    پ
    پ

    استراماچونی - آخرین خبر از پرونده استقلال – استراماچونی/ پول نرسید، حذف قطعی است - استراماچونی

    خبر ورزشی نوشت: 3 مارس آخرین فرصت برای تیم‌های بدهکار حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بود و با وجود اینکه این هشدار از ۹ ماه پیش به تیم های بدهکار داده شد، استقلال از این فرصت بهره نبرد. در چنین شرایطی عدم صدور مجوز حرفه‌ای برای تیم استقلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا قطعی است.

    همراه اول به استقلال پول نداد تا جایی که امروز بازیکنان استقلال پیش از بازی با ذوب آهن و در مراسم پیش از بازی دست را روی سینه‌های خود گذاشتند تا نوشته همراه اول پیدا نباشد و از این طریق اعتراض خود را نشان دهند.

    حساب استقلال آنقدر خالی است که پیش از عید نتوانست به بازیکنان خود پرداختی داشته باشد، چه رسد به اینکه پول استراماچونی را پرداخت کند.

    استقلال امیدوار است در نامه ای که برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است برای پرداخت بدهی های خود مهلت بگیرد اما واقعیت این است که این مهلت تمدید نخواهد شد، چون آبی‌ها ۹ ماه برای پرداخت بدهی مهلت داشتند و این زمان برای تامین پول استراماچونی و پرداخت بدهی او کافی بلکه زیاد هم بود!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.