سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41413 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فیروزه کوبی هنری که با مهارت و خلاقیت شما زیبایی می آفریند
    14 فروردین 1402 - 12:40
    شناسه : 246520
    0

    گارگاه تولیدی فیروزه کوبی در اصفهان بیش از 2850 عدد می رسد، قیمت فیروزه کوبی در اصفهان گران نیست لذا تعرفه قیمت صنایع دستی فیروزه کوبی بر اساس کیفیت و جنس زیر ساخت در کارگاه های تولیدی متفاوت از یکدیگر است. آیا میدانستید هدایای تبلیغاتی خاص ، لوکس و کاربردی در گام نخست انواع صنایع دستی در اصفهان است.

    پ
    پ

    images 1680342718 6427febe8b90b - فیروزه کوبی هنری که با مهارت و خلاقیت شما زیبایی می آفریند - صنایع دستی اصفهان

    گارگاه تولیدی فیروزه کوبی در اصفهان بیش از 2850 عدد می رسد، قیمت فیروزه کوبی در اصفهان گران نیست لذا تعرفه قیمت صنایع دستی فیروزه کوبی بر اساس کیفیت و جنس زیر ساخت در کارگاه های تولیدی متفاوت از یکدیگر است. آیا میدانستید هدایای تبلیغاتی خاص ، لوکس و کاربردی در گام نخست انواع صنایع دستی در اصفهان است.

    کارگاه های صنایع دستی اصلی ترین مراکز تولیدی در اصفهان و حومه است.در گذشته صنایع دستی بومی و در روستاها با دانش محلی تولید میگردید. جذابیت ویژه ای در این شکل کارگاه ها وجود دارد در این نوشته سفری جذاب درباره کارگاه های صنایع دستی فیروزه کوب در اصفهان دعوت شده اید تا با شگفتی های هنر دست ساز اشنا گردید.

    در کارگاه ها مراحل ساخت ، ابزار فیروزه کوبی ، تجهیزات و مواد اولیه شناخت کامل تری پیدا خواهید کرد.مس کرمان مناسب ترین جنس زیر ساخت این هنر فاخر و دیرینه است. بیشترین معادن سنگ فیروزه در کرمان که در بالاترین کیفیت قرار دارد.قبل از خرید فیروزه کوب توصیه های بسیار مهمی به شما داریم لذا تا اخر این نوشته همراه ما باشید.

    آدرس تولیدی فیروزه کوب اصفهان کجاست؟

    پیدا کردن آدرس کارگاه های تولید کننده در دو دهه گذشته کاری بس دشوار و سخت بود لذا خرید از واسطه ها امری عادی شناخته می گردید. اینکه مدیر چه شرکت یا سازمانی هستید اهمیت خاصی ندارد در هر شرایطی در حال حاضر تصمیم گیرنده و شخص اول خرید هدیه برای سازمان هستید و باید تاثیر هدایای سازمانی بر روند فعالیت کارکنان خود را بدانید و سعی کنید که با انتخاب بهترین هدایای در این امر تاثیر چشم گیری داشته باشید

    به طور کامل اطلاع دارید خرید از تولید کننده تا چندین برابر بازار می تواند در بودجه خرید به شما کمک نماید. لذا خرید از کارگاه های فیروزه کوب مختص به فروشگاه های صنایع دستی نیست و تا 74 درصد مشتریان عمده در هنرهای سنتی را سازمان ها تشکیل می دهند.

    اما امروزه دسترسی مدیران برای خرید صنایع دستی تبلیغاتی کار اسان تری است تنها با جند کلیک دسترسی به سایت فروش کارگاه های هنری می تواند انتظارات متعددی از جمله هزینه ها را کاهش دهد.

    استراتژی خرید صنایع دستی در ایران پارامترهای متعددی دارد. برخی ترجیح می دهند بابت هدیه روز مادر یا هدیه روز مهند و حتی هدیه به مناسبت روز پزشک از خاص ترین صنایع دستی با بسته بندی لاکچری خریداری نمایند.دسته دوم خریداران صنایع دستی شرکت ها ی هستند که بابت هدایای نوروزی یا خرید هدیه برای کارمندان تصمیم به خرید عمده هنرهای دست ساز دارند.

    دسته دوم به دلیل خرید عمده صنایع دستی نیاز دارند با کارگاه ای تولید کننده تعامل کنند.اهمیت این مطلب در خرید عمده با کمترین قیمت بازار صنایع دستی است.

     اهمیت بسته بندی در کارگاه فیروزه کوبی اصفهان

    قوانین بسته بندی امروزه به صورت کاملا” اختصاصی در شرکت های تولید کننده جعبه طراحی می گردد. شیوه های غلط در گذشته و نا اشنایی با برندینگ در هزینه های بسته بندی صنایع دستی منجر به شکست بسیاری از کارگاه های تولیدی فیروزه کوبی در اصفهان شده است.بسته بندی صنایع دستی در کارگاه با عنوان مهم ترین و اساس ترین عامل در فرایند تولید کالا است.

    آیا میدانید مهم ترین پارامتر ها در بسته بندی صنایع دستی چیست؟

    • حفاظت از کالا
    • زیبایی و حس خوب در مخاطب شما

    images 1680342743 6427fed7d644f - فیروزه کوبی هنری که با مهارت و خلاقیت شما زیبایی می آفریند - صنایع دستی اصفهان

    بسیاری از کارگاه های صنایع دستی بسته بندی را هزینه هایی مازاد بر تولید میدانند دسته ای دیگر هیچ گونه شناختی از جنس بسته بندی صنایع دستی ندارند.بسته بندی ظروف فیروزه کوبی در کارگاه ها به شکل های متفاوتی قابل انجام است برخی از مهم ترین جعبه ها شامل هارد باکس ها ، جعبه های چوبی ، جعبه های جیر است.

    تاثیر تکنولوژی در کارگاه فیروزه کوبی اصفهان

    در گذشته چالش های فراوانی درباره مواد اولیه ساخت صنایع دستی وجود داشت چرا که اولین تاثیر کیفیت بر روی محصولات مسی حتی چوبی مرغوبیت مواد اولیه بود. امروزه با پیشرفت علم شاهکارهایی در زیر دستان هنرمندان اصفهانی خلق میگردد که شاید نمونه بارز ان در کمتر نقطه ای از جهان یافت گردد.

     کارگاه تولیدی فیروزه کوبی روی چوب

    چوب از جمله مواد اولیه طبیعی سازگار با محیط زیست در دنیاست. چوب در صنایع بسیار مهمی مانند ساختمان نقش بزرگی ایفا مینماید.از گذشته تا کنون چوب مصارف متعددی داشته است.در حال حاضر از چوب با طیف گسترده ای از جنس ان ها در صنعت صنایع دستی در اصفهان نقش به سزایی دارد.

    یکی از کاربرد های چوب در تولیدی فیروزه کوبی اصفهان است. مانند انواع گلدان چوبی ، بشقاب چوبی و شکلات خوری چوبی که در طبقه محصولات دکوراسیون داخلی طرفداران ویژه ای دارد.غیر از صنایع دستی فیروزه کوبی  در اصفهان از چوب به عنوان اصلی ترین مواد اولیه در ساخت ظروف خاتم کاری نیز استفاده میگردد.در مرحله نخست قبل از ساخت صنایع دستی چوبی شناخت انواع چوب بسیار مهم است.

    images 1680342770 6427fef2e4b92 - فیروزه کوبی هنری که با مهارت و خلاقیت شما زیبایی می آفریند - صنایع دستی اصفهان

     معرفی جامع ترین کارگاه تولیدی فیروزه کوبی روی مس

    فیروزه کوبی روی مس از قدیمی ترین صنایع دستی در ایران است. در این فرایند از سنگ فیروزه برای ساخت انواع زیور الات همراه با طرح های اسلیمی یا تذهیب استفاده میگردید.فیروزه کوبی در کشورهایی مانند افغانستان ، پاکستان ، هند هم اکنون رایج است.هم اکنون این صنایع دستی به عنوان هدایای تبلیغاتی لوکس در تهران و اصفهان بسیار پرطرفدار است.دوران سلجوقیان و صفویان اوج شکوفایی این هنر بار ارزش بوده است.

    از مشهورترین نمونه های تولید شده فیروزه کوبی

    • شکلات خوری مسی
    • گلدان 16 مسی
    • سنگاب
    • اجیل خوری
    • قندان مسی
    • میوه خوری مسی

     تعامل کارگاه صنایع دستی فیروزه کوبی با هدایای تبلیغاتی تهران چیست؟

    هدایای تبلیغاتی در تهران یکی از ترفند های برندینگ است.طرح های خارق العاده و منحصر به فرد صنایع دستی با بسته بندی لاکچری 74 درصد بازار هدایای تبلیغاتی در تهران را به خود اختصاص داده است.به طور جامع تر هنر فیروزه بر روی مس به عنوان یک هنر محبوب و عام پسند بین مدیران شرکت ها بسیار پرطرفدار و شناخته شده است. و هدیه ای از جنس کاربردی و دکوراتیو است.

     آیا میدانید 5 کارگاه معروف قیروزه کوبی در اصفهان کدامند؟

    1. کارگاه صنایع دستی آقاجانی
    2. کارگاه صنایع دستی نور مهر
    3. صنایع دستی حامد کریمی
    4. صنایع دستی مسجدی
    5. صنایع دستی شاهین شیرازی

     خلاقیت هنر فیروزه کوبی در فرهنگ هدایای سازمانی

    سنگ فیروزه بر روی مس نماد شکوه و عظمت دوران صفوی را در یاد ها زنده مینماید.اما شناخت باستانی ترین هنرهای ایران زمین هوش و ذکاوت می طلبد.همچنان که بسیاری از مدیران شرکت ها تمایلی به خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی ندارند ایراد در شناخت فرهنگ سازی در هدیه سازمانی است.شما برای خرید هدیه به کارمندان یا مشتریان چه سبک هدایای سازمانی انتخاب می کنید؟

    با حضور در کارگاه های صنایع دستی اصفهان خلاقیت و مهارت زیبایی در شما اشکار میگردد این امکان برای مدیرانی که دور از نقش جهان هستند از طریق سایت صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی خاص امکان پذیر است. آیا میدانستید تاثیر هدایای شرکتی لوکس در افزایش مشتریان و انگیزه برای کارکنان 84 درصد اثر بخش تر از کارت هدیه است.

    images 1680342797 6427ff0da25ca - فیروزه کوبی هنری که با مهارت و خلاقیت شما زیبایی می آفریند - صنایع دستی اصفهان

    مشخصات برترین کارگاه مس و فیروزه در اصفهان

    از بالاترین کیفیت سنگ فیروزه برخوردار باشد. / زیر ساخت استانداردهای اولیه را دارا باشد. / در مراحل ساخت از سنگ ریزه ها استفاده نگردد. /از دستگاه های پیشرفته جهت ساب فیروزه استفاده گردد. /سنگ سمباده درصد مناسبی از نرمی و سختی داشته باشد. / از سوهان های با کیفیت برای ساب مرحله دست ساز استفاده گردد. / در مرحله حسبانده سنگ از چسب هایی با برند ceانتخاب گردد. / از خرید چسب های فله ای در بازار اجتناب کنید. / استفاده نکردن از رنگ در مراحل ساخت / با رعایت موارد فوق اصالت کارگاه و اعتبار کیفیت مشخص میگردد. /نقص در هر کدام از نکات فوق در قیمت مس و فیروزه تاثیر گذار است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.