×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

4800350 - شوک دوباره به باشگاه استقلال؛ حکم سنگین فیفا در پرونده یک خارجی دیگر -

به گزارش همشهری آنلاین عزیزبک آمانوف هافبک تهاجمی ازبکستانی استقلال که در نیم‌فصل لیگ برتر بیست‌ویکم (بیستم بهمن ماه سال ۱۴۰۰) به این تیم پیوست، در اسفندماه سال گذشته و در شرایطی که باشگاه استقلال حق و حقوقش را نپرداخته بود با استناد به بندی از قراردادش از این تیم جدا شد.

او پس از فسخ یک‌طرفه قراردادش با باشگاه استقلال مدعی شد که نوتیس قبل از فسخ قرارداد یک‌طرفه با استقلال را داده و این هشدار را از طریق ایمیل به باشگاه ارسال کرده بود اما ظاهرا مسئولان باشگاه عنوان کردند که چنین ایمیلی دریافت نکرده‌اند.

با این همه وکیل آمانوف در همین باره اعلام کردند برای دریافت طلب بازیکنانش اقدامات ضروری و لازم را از طریق مراجع قانونی در فدراسیون بین‌المللی فوتبال انجام داده است.

ظاهرا در روزهای گذشته و در شرایطی که مدیران باشگاه استقلال مشغول رایزنی با مسئولان دولتی برای دریافت پول جهت پرداخت طلب استراماچونی بودند، وکیل آمانوف درباره مطالبات این بازیکن اقدامات لازم را انجام داده و از طریق کمیته انضباطی فیفا حکم فوری برای دریافت مطالبات بازیکنش را دریافت کرده است.

بازیکنی که پس از جدایی از استقلال به لیگ ازبکستان برگشت و نسبت به روزهای سکونشینی‌اش در تیم استقلال به شدت ناراحت بود. البته در همان برهه نیز عنوان شد که این بازیکن بعد از باز شدن پنجره زمستانی استقلال قراردادش را به صورت یک‌طرفه فسخ کرده و به دلیل عدم پایبندی باشگاه استقلال به تعهداتش به فیفا نیز شکایت کرده است.

حالا و در شرایطی که عنوان می‌شود باشگاه استقلال به شدت درگیر پرونده‌های مالی استراماچونی، پادوانی و احمد موسوی -بازیکن سابقش که امروز در تیم نساجی توپ می‌زند- قرار گرفته، ظرف روزها یا هفته‌های آینده با مشکل بزرگتری در زمینه پرداخت نشدن طلب عزیزبک آمانوف نیز مواجه خواهد شد.

یکی از افراد نزدیک به مجموعه استقلال نسبت به این وضعیت به شدت هشدار داده و معتقد بود این معضل نیز یکی از مشکلات پیش روی استقلال علاوه بر پرداخت نشدن مطالبات خارجی‌های فعلی استقلال از جمله ساپینتو، دستیاران پرتغالی‌اش، یامگا و رافائل سیلواست که روزهای بدتری نسبت به امروز را برای استقلال به‌وجود خواهد آورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.