جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مراحل ساخت و اجرای جدیدترین مدل‌های راه پله فلزی مدرن با باغی نو
    15 فروردین 1402 - 13:06
    شناسه : 246655
    0

    راه پله فلزی گرد و پله فلزی آهنی ساده، باغی نو به خاطر زیبایی، کم جا بودن، تنوع بالا و قیمت مناسب محبوبیت زیادی در بین خریداران پیدا کرده است.

    پ
    پ

    images 1680258186 6426b48aee070 - مراحل ساخت و اجرای جدیدترین مدل‌های راه پله فلزی مدرن با باغی نو - پله فلزی مدرن

    راه پله فلزی به عنوان یک عنصر حیاتی در طراحی هر ساختمان چند طبقه شناخته می‌شود که اجرای آن سبب ایجاد زیبایی خاص در فضای داخلی و خارجی ساختمان خواهد شد. مزایای استفاده از پله فلزی بسیار زیاد است و بستگی به روش ساخت و اجرای انواع مختلف آن دارد.

    شرکت صنایع فلزی باغی نو با بکارگیری بهترین متریال موجود در بازار، با کیفیت‌ترین انواع این سازه‌های فلزی را در دسترس مشتریان خود قرار داده است. جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه ساخت و اجرای راه پله فلزی با کارشناسان باغی نو تماس بگیرید.

    خدمات ساخت و اجرای راه پله فلزی

    امروزه طراحی و اجرای پله آماده فلزی جهت نصب در فضاهای مسکونی و اداری مورد توجه بسیاری از سازندگان و فعالان صنعت ساختمان‌ قرار گرفته است. اگر شما نیز به ‌دنبال دریافت خدمات ساخت و اجرای پله فلزی با طرح زیبا و کیفیت بالا هستید، این اطمینان را می‌دهیم که کار را به گروه صنعتی باغی نو بسپارید. در این مجموعه علاوه بر راه پله‌های فلزی، درب ریلی پارکینگ، نرده فلزی و دیگر محصولات فلزی به شیوه‌های نوین تولید و طراحی شده‌اند. استفاده از این سازه‌های فلزی در طرح‌های مدرن و متنوع می‌تواند جلوه زیبایی را در محیط اطراف شما ایجاد کند.

    آشنایی با انواع پله فلزی

    راه پله‌های فلزی بر حسب طرح و مدلی که دارند به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. به طور کلی انواع پله فلزی را به مدل‌های ساده و گرد جهت نصب در حیاط، داخل ساختمان، پشت بام و غیره تقسیم کرد. بنابراین شکل راه پله می‌تواند یک ایده خلاقانه برای طراحی دکوراسیون داخلی به شمار رود. در ادامه به معرفی برخی از این طرح‌ها و مدل‌های راه پله فلزی خواهیم پرداخت.

    راه پله ساده فلزی

    این مدل راه پله همانطور که از نامش پیداست، بسیار ساده بوده و پله‌ها در امتداد یکدیگر قرار می‌گیرند و جهت ایجاد ایمنی بیشتر از نرده فلزی به عنوان حفاظ استفاده می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی راه پله ساده فلزی می‌توان به سادگی، مقاومت و استحکام بالا و پایین بودن قیمت آن نسبت به دیگر مدل‌ها اشاره کرد. پس اگر بودجه محدودی دارید و قیمت اجرای این سازه فلزی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، می‌توانید این نوع راه پله را انتخاب کنید.

    راه پله فلزی پشت بام

    یکی دیگر از انواع راه پله‌های فلزی، راه پله فلزی پشت بام است که قابلیت منحصر به ‌فردی در ایجاد دسترسی آسان به طبقات بالای ساختمان دارد. در واقع در ساختمان‌های بلند مرتبه دسترسی مستقیم به پشت بام با استفاده از پله فلزی امکان‌پذیر می‌شود. در ساخت و اجرای پله‌ فلزی قابل نصب در پشت بام یا اتاق زیر شیروانی باید توجه داشت که این پله‌ها فضای زیادی اشغال نکنند و جنس پله و شاسی‌های آن باید از استحکام و مقاومت زیادی برخوردار باشند تا در برابر حوادث محیطی ایمنی لازم را داشته باشند. برای اطلاع از قیمت پله فلزی پشت بام با کارشناسان باغی نو به شماره 09115006290 تماس بگیرید.

    راه پله فلزی گرد

    راه پله فلزی گرد دوام و استحکام زیادی دارند و محیط‌هایی با سبک معماری خاص و لوکس کاربرد دارد. به همین دلیل در اغلب ساختمان‌های شیک و مدرن شاهد اجرای مدل‌های ترکیبی از جمله پله فلزی طرح چوب به صورت گرد خواهید بود. این نوع پله‌ها به دلیل میزان استحکام و طول عمر بالا، نیازی به صرف هزینه تعمیرات گزاف ندارند. راه پله با مدل‌های گرد، زیبایی بی‌نظیری را برای فضای داخلی منزل یا محیط کار شما ایجاد خواهند کرد، پس در انتخاب این مدل تردید نکنید.

    راه پله فلزی داخل ساختمان

    یک مدل پله فلزی مدرن وجود دارد که اغلب در داخل ساختمان‌های دوبلکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. راه پله فلزی داخل ساختمان فاقد پایه یا ستون هستند و هر پله فلزی به دیوار نصب شده و تا ارتفاع مورد نظر بالا رفته می‌رود. راه پله‌های فلزی داخل ساختمان را می‌توان همراه با نرده یا بودن آن طراحی و اجرا کرد.

    پله فلزی حیاط

    پله فلزی حیاط به دلیل دوام بالای متریال مورد استفاده در آنها در برابر رطوبت و خوردگی نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند. پله فلزی حیاطی برای فضاهای باز و خارج ساختمان کاربرد دارند و هزینه طراحی و نصب آنها کمتر است.

    images 1680258215 6426b4a77b1fd - مراحل ساخت و اجرای جدیدترین مدل‌های راه پله فلزی مدرن با باغی نو - پله فلزی مدرن

    مزایای اجرای راه‌های پله فلزی

    همان طور که می‌دانید راه پله‌های فلزی به دلیل حجم و اندازه‌ای مناسب، فضای زیادی از محیط را اشغال نمی‌کنند. سازه‌های آهنی که بدنه، ستون، پله‌ها و نرده‌های راه پله مورد استفاده قرار می‌گیرد همه متناسب با ابعاد محیط مورد نظر محاسبه می‌شوند. از مهم‌ترین مزایای نصب و اجرای راه پله فلزی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ساخت و نصب آسان و سریع این سازه‌های فلزی
    • اشغال کردن فضای محدودی از محیط
    • تنوع طرح و مدل
    • رنگ‌پذیری بالای آنها
    • شکل‌پذیری بالای پله فلزی
    • تمیزکاری و شستشوی آسان راه پله‌های فلزی
    • انعطاف‌پذیری بالا در ساخت
    • طول عمر بالا
    • دوام و استحکام مناسب
    • مناسب بودن قیمت راه پله فلزی

    نکات مهم در هنگام ساخت راه پله فلزی

    برای ساخت این نوع راه پله‌ها باید تمام اصول کار و ایمنی رعایت شود چرا که در ارتفاع بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. این راه پله‌ها دارای ابعاد و ارتفاع استانداردی هستند و تعداد پله‌های آنها بر اساس فاصله‌ بین طبقات تعیین می‌شود. از دیگر نکات ساخت برای پله فلزی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • در راه پله‌های فلزی برای جلوگیری از لرزش شدید باید از شاسی‌های قوی استفاده کرد.
    • شاسی این سازه‌ها باید از جنس قوطی فلزی با ضخامت 3 میلی‌متر تا 10 سانتی‌متر انتخاب شود.
    • بخش ناودانی و کف پله‌های نیز باید از ضخامت و مقاومت لازم برای تحمل فشار برخوردار باشد.
    • جهت ایجاد ایمنی لازم باید برای نرده راه پله از متریال مناسب استفاده شود.

    نحوه سفارش راه پله فلزی

    یکی از مهم‌ترین نکاتی در هنگام خرید و سفارش ساخت پله فلزی باید به آن توجه کنید، میزان ایمنی راه پله و فرایند جوشکاری درست و محکم اتصالات است. نوع آهن مورد استفاده، میزان ضخامت آن و کیفیت قطعات آهنی راه پله نیز موضوع مهم دیگری است که حتما باید مورد بررسی قرار گیرد. جهت سفارش بهترین و با کیفیت‌ترین راه پله فلزی به وب سایت باغی نو مراجعه کنید.

    برای سفارش ساخت یا خرید یک راه پله فلزی آماده و پیش ساخته باید در انتخاب طرح و مدل مورد نظر توجه کنید و علاوه بر آن زیبایی و کیفیت را در این سازه‌های فلزی مدنظر قرار دهید.

    جمع‌بندی

    راه پله‌های فلزی به دلیل طول عمر زیاد طرفداران بسیاری دارد. ساخت و اجرای راه پله فلزی به گونه‌ای است که در طول سال‌های متمادی مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشارهای مختلف از خود نشان می‌دهد. با توجه به تمام این ویژگی‌ها اما هزینه ساخت پله فلزی نسبت به دیگر متریال‌ها بسیار مقرون به صرفه است. تنوع محصولات مجموعه باغی نو به‌ شکلی است که برای هر سلیقه و بودجه‌ای محصولات مناسب و با کیفیت ارائه کرده است و توانسته نظر مشتریان را جلب کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.