سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Monday, 22 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همکاری در فروش با پورسانت بالا ۱۰۰٪ تضمینی
    15 فروردین 1402 - 14:33
    شناسه : 246659
    0

    در سیستم همکاری در فروش فارغ از نوع فروش و نوع کسب و کار، شما با یک شخص یا یک شرکت وارد یک فرآیند همکاری می‌شوید؛ بنابراین مشخص است که همکاری در فروش با پورسانت بالا به صورت صددرصد تضمینی به نوع مجموعه‌ای که قرار است با آن همکاری داشته باشید، بستگی دارد. به همین خاطر قصد داریم راجع به همکاری در فروش دیجی کالا صحبت کنیم؛ اما قبل از آن بهتر است با مفهوم افیلیت مارکتینگ آشنا شوید.

    پ
    پ

    کسب درآمد یک مسئله مهم و مشترک بین تمام انسان‌ها در دوره‌های مختلف تاریخ است. تمامی افراد یک جامعه در راستای رسیدن به استقلال مالی تلاش می‌کنند. هرچند هدف یکی است؛ اما هر فرد مسیر خاصی را برای رسیدن به آن انتخاب می‌کند. احتمالا در حوزه درآمدزایی در عصر فناوری امروز راجع به افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیزهایی شنیده یا پیشنهاداتی مبنی بر همکاری در فروش با پورسانت بالا داشته‌اید. همکاری در فروش با پورسانت بالا یک فرصت شغلی ایده‌آل برای افرادی است که با محدودیت‌هایی نظیر محدودیت زمانی، عدم تحصیلات دانشگاهی و مواردی از این قبیل مواجه هستند و این سیستم فرصت در آمد زایی فوق العاده ای برای سایت های همکاری در فروش از جمله راهنمای خرید اینترنتی گرین لیست فراهم کرده است. دریافت پورسانت بالا به صورت تضمینی مسئله مهمی است که در این سیستم کاری مورد توجه قرار می‌گیرد.

    منظور از همکاری در فروش با پورسانت بالا چیست؟

    در سیستم همکاری در فروش فارغ از نوع فروش و نوع کسب و کار، شما با یک شخص یا یک شرکت وارد یک فرآیند همکاری می‌شوید؛ بنابراین مشخص است که همکاری در فروش با پورسانت بالا به صورت صددرصد تضمینی به نوع مجموعه‌ای که قرار است با آن همکاری داشته باشید، بستگی دارد. به همین خاطر قصد داریم راجع به همکاری در فروش دیجی کالا صحبت کنیم؛ اما قبل از آن بهتر است با مفهوم افیلیت مارکتینگ آشنا شوید.

    images 1680600644 642bee44c0b28 - همکاری در فروش با پورسانت بالا ۱۰۰٪ تضمینی -

    شما در این فرآیند به عنوان همکار بازاریاب، معرفی و تبلیغات محصولات طرف مقابل خود را به عهده می‌گیرید. در این بین به نسبت میزان فروش محصولات یا کلیک روی لینک مرجع، مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت می‌کنید. طبیعی است که تداوم این فرآیند می‌تواند زمینه یک درآمدزایی ایده‌آل را برایتان فراهم کند. هرچه شما در بازاریابی خود عملکرد بهتری داشته باشید، فروش سایت مرجع افزایش یافته و شما نیز پورسانت بیشتری دریافت خواهید کرد. در نتیجه همکاری در فروش با پورسانت بالا محقق می‌شود.

    از جمله معروف ترین سایت های همکاری در فروش ایرانی می توان به سایتهای لیست 20، گرین لیست، درجه، تاپ ترین، مینیمیم و خریدیار اشاره کرد.

    مزایای همکاری در فروش

    همکاری در فروش با پورسانت بالا جزو آن دسته از سیستم‌های کاری است که محدودیت زمانی، مکانی و حضور فیزیکی در محل کار برای آن تعریف نشده و شما می‌توانید به راحتی بدون نیاز به رضایت مشتری، کسب و کار خود را دنبال کنید. در واقع شما مسئولیتی در قبال محصولات فروخته شده ندارید. نکته مهم آن است که برای شروع این کسب و کار حتی به سرمایه هم نیاز ندارید. میزان عملکرد شما در این کار به نسبت فعالیت شما در بازاریابی تعیین می‌شود. در واقع میزان فعالیت شما به انتخاب خودتان است.

    شما می‌توانید در این مسیر تبلیغات محصولاتی را به عهده بگیرید که به آن‌ها علاقه دارید. علاوه بر این‌ها با لحاظ کردن چند نکته ساده مانند تبلیغات گسترده، حمایت از کمپین‌ها، گردآوری مخاطبان هدف و توجه به منافع آن‌ها، همگام شدن با ترندهای روز برای موفقیت در بازارهای رقابتی و فاکتورهایی از این قبیل می‌توانید به سرعت در این مسیر پیشرفت کنید و همکاری پایداری با کسب و کارهای مختلف داشته باشید. حال که با مفهوم همکاری در فروش و مزایای آن آشنا شده‌اید، می‌توانیم راجع به همکاری در فروش دیجی کالا صحبت کنیم.

    همکاری در فروش دیجی کالا

    دیجی کالا یک نام آشنا برای تمام کاربران است. این وب‌سایت بزرگ جزو سایت‌های محبوب در زمینه افیلیت مارکتینگ است. دیجی کالا را می‌توان نمونه بارز یک سیستم همکاری در فروش با پورسانت بالا در ایران دانست که این امکان را برای تمامی کاربران خود فراهم ساخته که از طریق بازاریابی، فروش کالا و محصولات مختلف را افزایش داده و از این مسیر کسب درآمد کنند‌. شما برای همکاری در فروش دیجی کالا به سرمایه‌ و با آموزش‌های خاص نیاز ندارید. تنها کافی است از طریق وبلاگ خود به تبلیغ محصولاتی بپردازید که خود قصد فروش آن‌ها را ندارید. در واقع شما در این کسب و کار عملا مسئولیت خاصی ندارید. گویی شما در یک بازی رقابتی به دنبال کسب امتیاز بیشتر یا همان پورسانت بیشتر هستید.

    images 1680600676 642bee6450fd7 - همکاری در فروش با پورسانت بالا ۱۰۰٪ تضمینی -

    در معرفی خود دیجی کالا می‌توان گفت بزرگترین بازار اینترنتی ایران است که هزاران کسب و کار در آن، محصولات خود را به فروش می‌رسانند. تصور کنید شما می‌توانید از طریق این سیستم همکاری در دیجی کالا ماهانه تا سقف سیصد میلیون تومان درآمدزایی کنید. در مورد نحوه اجرای فرآیند فروش در دیجی کالا باید بگوییم که شما در سایت خود، کالا یا محصول خاصی را به مخاطبان هدف پیشنهاد می‌دهید و اگر کاربران از طریق لینکی که توسط شما درج شده، خرید انجام دهند، درصدی از فروش محصول مورد نظر به شما تعلق می‌گیرد.

    نحوه همکاری در فروش دیجی کالا

    شما می‌توانید با کمک سیستم همکاری در فروش دیجی کالا سایت همکاری در فروش راه‌اندازی کنید و در وب‌سایت خود از شکل‌‌های مختلف تبلیغات استفاده کنید. در واقع شما می‌توانید برای جلب توجه کاربران هدف به محصول مورد نظر از تبلیغات بنری، فیلم، تصویر و مقاله استفاده کنید. ناگفته نماند همکاری در فروش با پورسانت بالا در دیجی کالا یک سرویس افیلیت دو سر سود است. به عبارتی دیجی کالا با استفاده از این سرویس فروش خود را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد، در حالی که هزینه آنچنانی بابت تبلیغات پرداخت نکرده است.

    این سرویس برای شما نیز می‌تواند بسیار سودآور باشد. شما می‌توانید بدون دردسرهایی راه‌اندازی کسب و کار فروش آنلاین، یک نوع درآمدزایی ایمن را تجربه کنید. مبلغی که از فروش یک محصول به شما تعلق می‌گیرد، از طریق درصد کمسیون از پیش تعریف شده مشخص می‌شود. درصد کمیسیون نیز حداکثر ده درصد است و بر اساس ترافیک سایت، لید یا سرنخ و فروش به شما تعلق می‌گیرد. در نظر داشته باشید که همکاری در فروش با پورسانت بالا در دیجی کالا در حقیقت یک اصل اساسی است؛ اما میزان پورسانت برای دسته‌بندی مختلف محصولات متفاوت است و نمی‌توان برای هر محصول یک عدد ثابت را لحاظ کرد.

    ابزارهای لازم برای راه‌اندازی سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

    images 1680600707 642bee83075cf - همکاری در فروش با پورسانت بالا ۱۰۰٪ تضمینی -

    برای اینکه بتوانید از طریق سیستم همکاری در فروش با پورسانت بالا به کسب درآمد بپردازید، باید ابزارهای لازم آن را فراهم کنید. در واقع شما برای تولید محتوای تبلیغاتی به ابزارهای تحت وب مانند ویرایشگر متن، تصویر و ویدئو نیاز دارید. نوع محتوای تبلیغاتی شما نیز با توجه به نوع رسانه متفاوت است. شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای ادیت تصویر، عکس محصولات مختلف را به اشتراک بگذارید و به جذب مشتری بپردازید. همانطور که گفتیم می‌توانید سایتی طراحی کنید و مطلبی در مورد راهنمای خرید لباس عید بنویسید با افزایش ترافیک آن، ترافیک سایت دیجی کالا را نیز افزایش دهید. برای این منظور کافی است تبلیغات جذابی داشته باشید و منابع ترافیکی خود را به درستی بشناسید.

    توجه داشته باشید که تبلیغات در پلتفرم‌هایی نظیر شبکه‌های اجتماعی که روی گوشی موبایل نیز قابل نصب هستند، هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت، حتی به دانش خاصی نیز نیاز ندارید؛ اما وقتی به داشتن یک سایت برای همکاری در فروش با دیجی کالا فکر می‌کنید، باید توانایی و مهارت مدیریت سایت را داشته باشید. حتی سرمایه‌گذاری روی این مورد یعنی داشتن یک سایت برای همکاری در فروش با پورسانت بالا برای شما سودده خواهد بود. در نهایت باید بدانید برای راه‌اندازی این سیستم همکاری در دیجی کالا به افزونه هم کالا نیاز دارید. با استفاده از این افزونه دیگر نیازی به نیروی جدید برای انتقال محصول از دیجی کالا به سایت خود ندارید.

    جمع‌بندی

    تا اینجا با سیستم همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ آشنا شدیم و دانستیم که این سیستم یک راه‌حل ایده‌آل برای درآمدزایی بدون دغدغه و بدون دردسر است. ضمن اینکه شما می‌توانید به راحتی روی درآمد خود کنترل داشته باشید. شما می‌توانید بدون نیاز به داشتن فروشگاه و در خانه درآمدزایی کنید. حال دیجی کالا به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم فروش آنلاین با ارائه سیستم همکاری این امکان را برای کاربران فراهم ساخته که محصولات این پلتفرم را در وب‌سایت خود منتشر کنند و با تبلیغات برای فروش آن درآمدزایی کنند.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “همکاری در فروش با پورسانت بالا ۱۰۰٪ تضمینی”
    1. سلام روز بخیر. راهنمای خرید اینترنتی گرین لیست رو بررسی کردم. اطلاعات خوبی داره. پیشنهاد می کنم.

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.