پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ایران به آمریکا هشدار داد | احتمال وقوع جنگ جهانی
    22 آذر 1395 - 8:19
    شناسه : 24689
    0

    «… چنین جنگی به معنای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود و تمام منطقه را فرا خواهد گرفت و حتی می تواند به جنگ جهانی منجر شود». به گزارش «بامردم»، روزنامه  جروزالم پست (JPost) در گزارشی زیر عنوان “ایران: اگر ترامپ در خلیج [فارس] جنگ به راه اندازد، اسرائیل نابود خواهد شد” به انعکاس اظهارات سردار […]

    پ
    پ

    «… چنین جنگی به معنای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود و تمام منطقه را فرا خواهد گرفت و حتی می تواند به جنگ جهانی منجر شود».

    به گزارش «بامردم»، روزنامه  جروزالم پست (JPost) در گزارشی زیر عنوان “ایران: اگر ترامپ در خلیج [فارس] جنگ به راه اندازد، اسرائیل نابود خواهد شد” به انعکاس اظهارات سردار حسین دهقان وزیر دفاع ایران در کنفرانس امنیتی تهران پرداخت.

    این رسانه صهیونیستی نوشت: وزیر دفاع ایران روز یکشنبه گفت، انتخاب دونالد ترامپ موجب تهدید صلح در منطقه شده است.

    براساس این گزارش، وی هشدار داد که راه انداختن جنگ توسط ترامپ به نابودی اسرائیل و دولت های کوچک عربی در حاشیه خلیج [فارس] منجر خواهد شد.

    وزیر  دفاع ایران گفت: البته با درنظر گرفتن شخصیت ترامپ و اینکه او هزینه چنین اقداماتی و تاثیر آن بر دلار را می داند، بعید است رئیس جمهور جدید آمریکا اقدام قاطعی علیه کشورمان انجام دهد.

    جروزالم پست به نقل از سردار دهقان افزود: چنین جنگی به معنای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود و تمام منطقه را فرا خواهد گرفت و حتی می تواند به جنگ جهانی منجر شود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.