چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مرکز آمار از آمار نگران کننده ازدواج می گوید
    22 آذر 1395 - 8:24
    شناسه : 24693
    0

    معاون طرح‌های آماری مرکز آمار ایران کاهش نرخ ازدواج درکشور را نگران‌ کننده دانست به گزارش «بامردم»، علیرضا زاهدیان  در اصفهان گفت : پارسال آمار  ازدواج  از ۸۹۰ هزار زوج در کشور به ۶۸۰ هزار نفر  کاهش یافت که این نگران کننده است  .  وی افزود: امسال با کاهش نرخ موالید مواجه بودیم که این […]

    پ
    پ

    معاون طرح‌های آماری مرکز آمار ایران کاهش نرخ ازدواج درکشور را نگران‌ کننده دانست

    به گزارش «بامردم»، علیرضا زاهدیان  در اصفهان گفت : پارسال آمار  ازدواج  از ۸۹۰ هزار زوج در کشور به ۶۸۰ هزار نفر  کاهش یافت که این نگران کننده است  .
     وی افزود: امسال با کاهش نرخ موالید مواجه بودیم که این امر به کاهش نرخ ازدواج و افزایش طلاق در کشور مرتبط است.
    معاون مرکز آمار ایران با اشاره به تاثیر کاهش  نرخ ازدواج  برتعداد موالید گفت: براساس  نظرسنجی از جوانان در بدو ازدواج ۶۰ درصد جوانان به دو فرزند، ۱۴ درصد به یک فرزند و ۲۵ درصد به سه یا بیشتر فکر می‌کنند و حدود یک درصد به داشتن فرزند فکر نمی‌کنند.
    وی با اشاره به افزایش جمعیت سالمند در کشور گفت: لازم است بیمه‌های اجتماعی در این زمینه بیشتر فعال شوند چرا که درغیراین صورت احتمال ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی در سال‌های آینده دور از انتظار نیست.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.