سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تخفیف ویژه خرید سرور برای استارتاپ های گیلانی
    19 فروردین 1402 - 13:08
    شناسه : 247473
    0

    در این مقاله به شتابان هاست، معتبرترین مرکز خرید سرور مجازی ایران و اروپا ضمن ارائه تخفیف ویژه سرور اختصاصی، نکات مهمی که باید درباره خرید سرور اختصاصی ایران و سرور مجازی میدانستید پرداخته شد.

    پ
    پ

    کسب و کارها و همچنین استارتاپ‌های موفق گیلان خوب می‌دانند که خرید سرور مجازی ایران یا خرید سرور مجازی اروپا حرفه‌ای تا چه حد روی موفقیت وب سایت و حضور آنها در فضای مجازی تاثیرگذار است. با این حال، با وجود صدها گزینه برای خرید سرور اختصاصی ایران، انتخاب یک گزینه هاست و سرور اقتصادی و با کیفیت میتواند بسیار دشوار باشد. به همین دلیل، در این مقاله دانش و فناوری ضمن ارائه تخفیف ویژه خرید سرور شتابان هاست به شما مخاطبین با مردم، اطلاعات مهمی برای تهیه سرویس میزبانی هم ارائه می کنیم.

    سرویس‌‌های VPS شتابان هاست یک بستر اختصاصی با قابلیت شخصی سازی بالا در اختیار کاربران قرار میدهد؛ علاوه بر آن، این مجموعه ویژگی پهنای باند نامحدود و پشتیبانی ۲۴ساعته تلفنی را برای تمامی سرویس‌های خود ارائه میکند تا تنها دغدغه آنها رشد و پیشرفت وب سایتشان باشد. با تخفیف ویژه سرور مجازی این مجموعه، شما میتوانید حتی با قیمتی کمتر از این مزایای Shetaban Host استفاده کنید.

     اما برای استارتاپ‌هایی که به تازگی کار خود را شروع کرده اند ممکن است این سوال پیش بیاید که چرا خرید سرور مجازی اروپا یا ایران اهمیت دارد؟ علتش این است که اولین نتیجه داشتن یک وب سایت کند و ناکارآمد از دست دادن مشتریان و کاهش بازدید سایت است و در ادامه ضررهای مالی بیشتری برایتان به همراه خواهد داشت.

    اگر نمیخواهید چنین وب سایتی صفحه رسمی شما در اینترنت باشد، سرور اختصاصی و مجازی شتابان هاست به شما کمک میکند تا سایت خود را به ۱۰۰ درصد پتانسیل خود برسانید. در ادامه این مقاله استارتاپی، نکات مهمی مثل تفاوت سرور مجازی ایران و اروپا، تفاوت لوکیشن سرور و فرق سرورهای مجازی با سرور اختصاصی را بررسی میکنیم که بهتر است این نکات را در خرید خود مدنظر قرار دهید.

    Special discount for buying servers for Gilani startups - تخفیف ویژه خرید سرور برای استارتاپ های گیلانی - استارتاپ

    اهمیت خرید سرور مجازی ایران و سرور اختصاصی

    خرید سرور پایدار و پرسرعت برای کسب و کاری که یک وب سایت با کیفیت، پویا و سریع داشته باشد بسیار مهم است. در واقع این سرورها هستند که به ما امکان دسترسی به یک سایت را میدهند، به همین دلیل کیفیت آن روی قیمت هاست و سرور تاثیر بسیاری دارد.

    اخبار بازار هاست و سرور ایران نشان میدهد که هاست اشتراکی یا shared hosting رایج ترین نوع میزبانی سایت است؛ اما این سرویس دارای محدودیت‌های بسیاری از جمله منابع به اشتراک گذاشته شده با سایر کاربران، یا محدودیت کنترل و مدیریت کانفیگ‌ها می‌باشد. این مشکل باعث شده تا خرید سرور مجازی اروپا و یا سرورهای اختصاصی گزینه حرفه‌ای تر و محبوب تری باشند.

    خرید سرور به شما اجازه میدهد تا تغییرات و کانفیگ‌های مدنظر خود را روی سرور کسب و کارتان پیاده کنید و آن را متناسب با نیاز خود تغییر دهید.

    خرید سرور اختصاصی ایران مزایای مختلفی برای مدیریت بهینه استارتاپ شما خواهد داشت؛ یکی از این مزایا دریافت منابع پردازشی و ذخیره سازی هستند، همان RAM، CPU و هارد که در سایر کامپیوترها نیز وجود دارد. این ویژگی سرور باعث میشود سایت شما منابع خود را با کسی شریک نشود و در نتیجه بتواند هنگام افزایش ترافیک سایت بهتر عمل کند و فرایندهای پیچیده را به راحتی پردازش کند.

    بعلاوه، خرید سرور مجازی ایران یا سرورهای اختصاصی به شما امکان شخصی سازی و تغییر کانفیگ‌های سرور را میدهد. برای درک بهتر این ویژگی لازم است بدانید که هاست سی پنل یا هاست اشتراکی، گزینه‌ای است که به شما اجازه نمیدهد تا نرم افزارهای دلخواه خود مثل فایروال‌ها و سیستم‌های امنیتی را روی سرویس میزبانی نصب کنید. تخفیف ویژه خرید سرور شتابان هاست، گزینه‌ای است که یک بستر حرفه‌ای و انعطاف پذیر را برای نیازهای استارتاپ شما با قیمتی بی نظیر فراهم میکند.

    خرید سرور اختصاصی ایران از شتابان هاست

    به طور کلی سرور اختصاصی به نوعی طراحی شده است که وب سایت استارتاپ و کسب و کارهای حرفه‌ای و پربازدید را به بهترین شکل اداره و مدیریت کند. برای درک بهتر تفاوت سرور اختصاصی و سرور مجازی، باید بدانید که سرویس‌هایی مثل هاست اشتراکی و VPS هر دو اجزای کوچک تر و جداشده از یک سرور هستند از منابع و امکاناتی که سرور اصلی در اختیارشان میگذارد استفاده میکنند.

    از آنجایی که VPSها در واقع یک فضای نسبتا محدود هستند که با ماشین‌های مجازی ایجاد میشوند، امکان دسترسی آنها به کانفیگ‌های سرور و منابع آن کمتر است. در این سرویسها اگرچه شما بصورت اختصاصی از منابع خود استفاده میکنید، اما منابع کل سرور همچنان به چندین نفر دیگر نیز اختصاص داده شده است.

    اما با تهیه یک Dedicated Server یا میزبانی اختصاصی، تمام ویژگی و ظرفیت‌های یک سرور فیزیکی در اختیار شخص شما و کسب و کارتان قرار میگیرد تا از تمامی امکانات آن تنها برای مدیریت یک سایت یا پلتفرم استفاده کنید. این مسئله باعث میشود که این نوع میزبانی بهترین عملکرد را در مقایسه با سایر روشها داشته باشد. همچنین از آنجایی که هیچ سیستم دیگری جز شما از منابع سرور استفاده نمی‌کند، وب سایت و هاستینگ شما از امنیت بالاتری برخوردار خواهد بود و همچنین کنترل کامل امور امنیتی و مدیریتی سرور تحت نظارت شما انجام میشود.

    شتابان هاست یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید سرور مجازی اروپا و ایران به همراه سرور اختصاصی ایران برای استارتاپ و کسب و کارهای گیلانی است که مایلند با تهیه یک بستر حرفه‌ای، پر سرعت و پایدار برای سایتشان حضوری قدرتمند در دنیای مجازی داشته باشند.

    images 1680793027 642eddc3b3df5 - تخفیف ویژه خرید سرور برای استارتاپ های گیلانی - استارتاپ

    * تفاوت سرور اختصاصی با سرور مجازی

    شتابان هاست به عنوان یکی از حرفه‌ای ترین رسانه‌های میزبانی وب مقالات آموزشی بسیاری درباره دنیای هاستینگ منتشر میکند و در آن به اخبار بازار هاست و سرور ایران و سوالات رایجی که افراد در مشاوره‌های رایگان خرید سرور مجازی میپرسند پاسخ میدهد، مثل فرق هاست دانلود و سرور مجازی که پیش از این منتشر شده است.

    یکی دیگر از سوالات اساسی که هنگام خرید سرور مجازی اروپا یا خرید سرور اختصاصی ایران به وجود می‌آید مهم ترین تفاوت‌های سرور اختصاصی و مجازی است که در ادامه به آن میپردازیم.

    همانطور که گفتیم اولین و مهم ترین تفاوت این دو اختصاص منابع به وب سایت است. نکته مهم دیگر درخصوص منابع سرور زمانی است که مایلید آنها را افزایش داده و سرور خود را قوی تر کنید. برای اینکار، سرور اختصاصی نیاز به سخت افزارها مثل RAM و هارد واقعی دارد تا روی آن نصب کنید. درحالی که ارتقاء سرور مجازی تنها با چند کلیک در پنل کاربری امکان پذیر است.

    مورد دوم درباره قیمت هاست و سرور است. از آنجایی که سرور مجازی ظرفیت و امکانات فوق العاده گسترده تری نسبت به تمامی سیستم‌های میزبانی ارائه میکند، قیمت آن نیز از سرویس‌های هاستینگ و سرورمجازی بالاتر است. با این حال، شتابان هاست سعی کرده به منظور حمایت از استارتاپ و کسب و کارهای نوپا، تخفیف ویژه سرور اختصاصی را در اختیار آنها قرار دهد.

    سومین نکته برای خرید سرور اختصاصی ایران و سرورهای مجازی میزان دانش فنی مورد نیاز برای استفاده از این سرویسهاست. اگر بخواهیم سه سرویس اصلی هاستینگ را بر اساس میزان آسانی کار کردن با آنها رتبه بندی کنیم، هاست سی پنل از همه آسان تر، سپس سرور مجازی و در آخر سرور اختصاصی قرار میگیرد.

    به این ترتیب باید توجه داشته باشید که برای نگه داری و استفاده از این نوع سرویس باید تخصص نسبتا بالایی داشته باشد چرا که انجام بسیاری از کارها برعهده شما و تیم آی‌تی مجموعه خواهد بود. درحالی که با خرید سرور مجازی اروپا انجام برخی از کارهای مهم توسط تیم پشتیبانی شتابان هاست انجام خواهد شد.

    نکات کلیدی خرید سرور

    تا اینجا متوجه شده اید که سرور چه نقش کلیدی و اساسی در میزبانی وب سایت شما ایفا میکند. در ادامه قصد داریم مهم ترین نکاتی که باید برای خرید سرور مجازی ایران یا اروپا و یا خرید سرور اختصاصی ایران بدانید را به شما معرفی کنیم تا بهترین گزینه را برای وب سایت یا اپلیکیشن خود انتخاب کنید.

    – سرور مجازی یا سرور اختصاصی؟ نوع سرور را انتخاب کنید

    هدف از مطرح کردن تفاوت‌هایی که بین یک VPS و Dedicated Server وجود دارد این بود که به خوبی بتوانید سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید. سرورهای مجازی عملکرد قابل قبولی برای مدیریت سایت و استارتاپ شما دارند، اما ویژگی‌ و توان آنها قابل مقایسه با سرور اختصاصی نیست.

    از طرف دیگر، سرورهای اختصاصی آنقدر امکانات و ویژگی دارند که استفاده از آنها برای خیلی از کسب و کارها غیرضروری است. به همین دلیل از آنها بیشتر در سازمان‌ها و کسب و کارهای نسبتا بزرگ استفاده میشود تا هم یک تیم آی‌تی به آن رسیدگی کند، هم اطلاعات زیاد و مهم شرکت‌ها به ایمن ترین شکل نگه داری شود.

    شتابان هاست تخفیف ویژه سرور مجازی و اختصاصی را برای مدت محدودی روی تعرفه‌های خود اعمال کرده است و در این زمان میتوانید بهترین قیمت هاست و سرور را از این شرکت به همراه مشاوره رایگان دریافت کنید.

    – چه میزان منابع نیاز است؟ انتخاب پلن مناسب

    سرور، یک کامپیوتر درست مثل کامپیوترهای معمولی است که برای عملکرد مناسب نیاز به پردازنده‌های مناسب و هارد پرقدرت دارد و در صورتی که سخت افزار و تجهیزات مناسبی نداشته باشد، نمیتوان از آن انتظارات بالایی داشت. به همین دلیل بسیار مهم است که چه میزان منابع برای سرور مجازی یا اختصاصی خود در نظر گرفته اید.

    بطور کلی هرچه میزان بازدید سایت شما بالاتر باشد، به میزان منابع بیشتری درهنگام خرید سرور مجازی ایران خود نیاز دارید. برای مثال فرض کنید که یک کمپین تبلیغاتی برای استارتاپ خود راه اندازی کرده اید. تبلیغات همیشه باعث افزایش میزان بازدید سایت شما میشود و اگر بطور مثال روزانه ۲۰۰ الی ۴۰۰ بازدید در روز داشته اید، این میزان بسته به کمپین شما ممکن است از ۱۰۰۰ بازدید بیشتر شود.

    در چنین مواقعی داشتن یک سایت کند باعث میشود که مشتریان پس از چند دقیقه کار کردن با سایت شما آن را ترک کنند؛ یا اصلا پهنای باند سرویس شما به اتمام برسد و دیگر کسی نتواند به آن وارد شود و این به معنای هدر رفتن بخش زیادی از سرمایه گذاری شما خواهد بود.

    در این خصوص باید گفت که امکان ارتقاء سرور مجازی در چنین مواقعی بسیار ساده تر از سرور اختصاصی خواهد بود و میتوانید حتی برای مدت محدودی منابع سرور خود را ارتقا دهید.

     – سرور مجازی ایران یا سرور مجازی اروپا؟ انتخاب لوکیشن مناسب سرور

    از عمده سوالاتی که کاربران ما در مشاوره تلفنی خرید سرور از شتابان هاست میپرسند این است که سرور مجازی ایران بهتر است یا اروپا؟ پاسخ این سوال برمیگردد به شرایطی که سایت و کسب و کار شما دارد. سرورها برای خدمات رسانی نیاز به دسترسی به اینترنت دارند، حال اگر سرور شما در یک کشور اروپایی باشد، به اینترنت آنجا متصل میشود و یک سرور مجازی اروپا را شکل میدهد. عکس همین اتفاق نیز برای سرور مجازی ایران میافتد.

    بحث لوکیشن سرور بحث مفصلی است چرا که هم به عوامل مختلفی بستگی دارد و هم روی عوامل مختلفی مثل سرعت بارگذاری سایت تاثیر میگذارد.

    با این حال، کاربردی ترین راهکار برای انتخاب بین دو نوع سرور این است که به موقعیت جغرافیایی یا لوکیشن مشتریان خود نگاه کنید. هرچه کاربران شما به سروری که سایت شما را مدیریت میکند نزدیک تر باشند، سرعت بهتری هم دریافت میکنند. به این ترتیب برای یک استارتاپ در گیلان که مشتریان آن در ایران قرار دارند، سرور مجازی ایران گزینه بهتری خواهد بود.

    shetabanhost is for Gilani startups - تخفیف ویژه خرید سرور برای استارتاپ های گیلانی - استارتاپ

    شتابان هاست برای استارتاپ های گیلانی، تخفیف ویژه خرید سرور گذاشته است

    خرید سرور مجازی و اختصاصی یک قدم مهم برای راه اندازی سایت و استارتاپ شما در گیلان است و انتخاب آن مسئله‌ ایست که باید آن را جدی بگیرید. در این مقاله به شتابان هاست، معتبرترین مرکز خرید سرور مجازی ایران و اروپا ضمن ارائه تخفیف ویژه سرور اختصاصی، نکات مهمی که باید درباره خرید سرور اختصاصی ایران و سرور مجازی میدانستید پرداخته شد.

    ثبت دیدگاه

    6 دیدگاه برای “تخفیف ویژه خرید سرور برای استارتاپ های گیلانی”
    1. کوپن و کد تخفیف هم بزارید

      پاسخ
    2. استارت های دیگر شهرها هم تخفیف دارن؟

      پاسخ
    3. دیگر شرکت های ارائه دهنده هاست و سرور در ایران هم تخفیف دارند؟

      پاسخ
    4. حتما شهاب عزیز، منتظر آفر های ویژه باشید 🙂

      پاسخ
    5. حتما سیاوش عزیز، از تمام شهرها میتوانید از آفرهای شتابان هاست استفاده کنید

      پاسخ
    6. بله آقای اصلانی عزیز، از دیگر ش هم از تخفیف ما استفاده کنید 🙂

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.