×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

images 1680776482 642e9d22128a2 - آغاز فروش انواع دوربین مدار بسته توسط مهندسی و بازرگانی هانیکا -

روند بهره‌وری از دوربین مدار بسته با توجه به ویژگی‌های برجسته‌ای که دارد در چندین سال گذشته رشد چشم‌گیری داشته و این موضوع باعث ظهور شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده شده است. به‌طوری‌که امروزه برندها و مدل‌های بسیار متنوعی در قیمت‌های مختلف موجود هستند که هر یک از آنها خصوصیات خاص خود را دارند.

اهمیت خرید دوربین مدار بسته از مراکز و نمایندگی ‌های فروش معتبر

مطمئناً خرید دوربین مدار بسته از مراکز شناخته‌شده و معتبر مزایای بسیار قابل ‌توجهی خواهد داشت چراکه این فروشگاه‌ها تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بتوانند رضایت مشتریان را در سطح بالایی جلب کنند.

اولین دلیلی که برای مراجعه به یک نمایندگی رسمی وجود دارد امکان تهیه دوربین مدار بسته با ضمانت اصالت کالا است. این ویژگی موجب می‌شود تا محصولی اصل و باکیفیت را در قیمت مصوب شرکت تولیدکننده تهیه نمایید.

مورد مهم دیگر خدمات مشاوره‌ای است که این مراکز اغلب به‌صورت رایگان در اختیار مراجعه‌کنندگان خود قرار می‌دهند تا خرید موفقی را تجربه کنند. مسئولان نمایندگی‌های معتبر ابتدا شرایط مشتری را به‌طور کامل بررسی کرده و بعد از آگاهی نسبت به نیاز آنها دوربین مدار بسته مناسب را معرفی می‌کنند.

خدمات پس از فروش و ارائه ضمانت‌نامه معتبر، مزیت ممتاز دیگری است که باید به آن اشاره کرد. با توجه به قیمت دوربین مدار بسته که در اکثر برندهای شناخته‌شده قابل ‌توجه می‌باشد، خرید بدون ضمانت‌نامه ریسک فراوانی را به دنبال خواهد داشت. همچنین تعمیرات ازجمله خدماتی است که برای دستگاه‌های الکترونیکی از اهمیت زیادی برخوردار است. فروشگاه‌های معتبر بهترین متخصصان را برای این زمینه در اختیار دارند.

وجه تمایز فروش دوربین مدار بسته توسط مجموعه هانیکا

همان‌طور که بیان شد خرید دوربین مدار بسته از یک فروشگاه معتبر می‌تواند از جنبه‌های مختلفی ضروری باشد و موجب صرفه‌جویی در هزینه، زمان و انرژی شما شود. دراین‌بین هانیکا به‌عنوان یک مجموعه خوش‌نام نسبت به ارائه محصولات باکیفیت از برندهای مختلف اقدام کرده است. تهیه دوربین از این مجموعه مزایای متعددی را به همراه خواهد داشت که عبارتند از:

  • ارسال سریع
  • امکان صدور فاکتور رسمی
  • قیمت مناسب
  • عقد قرارداد جهت اجرا پروژه

کدام برندها توسط مهندسی و بازرگانی هانیکا به فروش می ‌رسد؟

به‌منظور ارائه محصولات مرغوب با طول عمر زیاد، مجموعه هانیکا، تأمین دوربین مدار بسته در برندهای معروفی مانند یونی آرک، ویزیترون و ITR را در دستور کار خود قرارداده است.

images 1680776443 642e9cfb80c7a - آغاز فروش انواع دوربین مدار بسته توسط مهندسی و بازرگانی هانیکا -

دوربین‌های برند یونی آرک از فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برند و به همین دلیل همواره مورد اقبال عمومی قرار دارند. با توجه به اینکه اکثر مواقع قیمت دوربین مدار بسته، یک عامل تعیین‌کننده در انتخاب آن است این مجموعه محصولات خود را در قیمت‌های بسیار مناسبی عرضه می‌کند که یک مزیت رقابتی برای آنها محسوب می‌شود. در پک یونی آرک، دوربین IP و دستگاه ضبط کننده یا NVR قرار دارد و برای مراکز و فروشگاه‌های کوچک تا متوسط گزینه هوشمندانه‌ای می‌باشد.

دوربین ویزیترون نیز یکی از معروف‌ترین‌ها در این صنعت است که دوربین‌های مدار بسته آن کیفیت و امکانات جالب ‌توجهی دارند. شرایط ناپایدار محیطی همواره ازجمله مواردی هستند که در عملکرد دوربین مدار بسته اختلال ایجاد می‌کنند، اما محصولات کمپانی ویزیترون مقاومت بسیار خوبی در برابر این شرایط محیطی دارند. وضوح بالای تصویر و قابلیت دید در شب که در بیشتر مدل‌های این مارک دیده می‌شوند، مواردی مهمی هستند که باید در توصیف این دوربین‌ها به آنها اشاره کرد.

دوربین‌های ITR به‌واسطه پوشش بسیار مناسبی که برای اکثر مدل‌ها بخصوص سری AHD دارد معروف شده‌اند. از ویژگی‌های برجسته این برند باید به تنوع و استحکام و همچنین ارائه بهترین قیمت دوربین مدار بسته اشاره کرد.

بررسی انواع دوربین‌های مدار بسته برند ITR

امروزه دسته‌بندی‌های مختلفی برای دوربین‌های مدار بسته وجود دارد اما مدل‌های AHD، تحت شبکه یا IP و توروبو HD سه گروه معروفی هستند که طیف گسترده‌ای را شامل می‌شوند.

بهترین قیمت دوربین مدار بسته را می‌توان به مدل‌های AHD با توجه به اینکه کمی قدیمی‌تر هستند اختصاص داد. مجموعه ITR فرمت AHD را برای دوربین‌های مدل دام و بولت خود لحاظ کرده است. لازم به ذکر است که دوربین‌های دام همان مدل‌های گردان و یا چرخشی هستند که در مکان‌های مختلفی مشاهده می‌شوند. قاب‌های بولت نیز که کاربرد فراوانی دارند اغلب ظاهری استوانه‌ای شکل دارند و شبیه به گلوله می‌باشند.

images 1680776457 642e9d09795f3 - آغاز فروش انواع دوربین مدار بسته توسط مهندسی و بازرگانی هانیکا -

شرکت ITR همچنین با استفاده از لنزهای ثابت و وری فوکال توانسته وسعت دید محصولات خود را به میزان زیادی افزایش دهد. به‌طورکلی برای این مدل دوربین‌ها رزولوشن ۱ تا ۴ مگاپیکسیلی در دسترس هستند درحالی‌که تا ۴۰ متر دید در شب نیز دارند.

دوربین مدار بسته IP از دیگر تولیدات مجموعه ITR است که تنوعی زیادی در آنها مشاهده نمی‌شود و در مدل‌های ۲ تا ۴ مگا پیکسلی عرضه می‌شوند. ویژگی بارز این محصولات گواهینامه IP66 است که بیان‌کننده مقاومت آنها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. فناوری تشخیص چهره، شمارش افراد و جابه‌جایی اشیا از دیگر خصوصیات منحصربه‌فرد این دوربین‌ها به شمار می‌آیند.

اما در مورد دوربین مدار بسته Turbo HD باید بیان شود که نسبت به موارد معرفی‌شده دارای سرعت و رزولوشن بسیار بیشتری است، بنابراین یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های موجود محسوب می‌شود. این دوربین‌ها با توجه به اینکه از بستر آنالوگ برای انتقال تصاویر استفاده می‌کنند، قیمت مناسبی دارند. همچنین در قاب‌های مختلی مانند دام، بولت و حتی PTZ در دسترس هستند. با توجه به این ویژگی‌‌ها امکان به‌کارگیری آنها در فضاهای حساس نظامی و حتی سفارت‌خانه‌ها وجود دارد.

خدمات جانبی دوربین مدار بسته مهندسی و بازرگانی هانیکا

بازرگانی هانیکا علاوه بر اینکه بستر مناسبی جهت خرید دوربین مدار بسته را فراهم کرده است، خدمات مهمی دیگری از قبیل طراحی و نصب را نیز ارائه می‌دهد.

۰۲۱-۴۴۰۰۱۲۰۰

۰۹۹۰۰۱۰۰۹۸۷

خدمات طراحی درواقع شامل مراحل مختلفی می‌شوند. در گام اول متخصصان مجموعه با دریافت اطلاعاتی مانند پلان ساختمان و محوطه، محل نصب دوربین‌ها را تعیین می‌کنند. در این مرحله فضاهایی که قرار است تحت پوشش دوربین‌ها قرار بگیرند شناسایی شده و با توجه به این موارد تعداد دوربین‌ها و وضوح آنها نیز معین می‌گردد. بعد از طی این مراحل نوبت به اجرای پروژه و نصب دوربین‌ها می‌رسد. در این مرحله تکنسین‌های شرکت با رعایت استانداردهای موجود نسبت به این کار اقدام می‌کنند تا رضایت کاربران عزیز را به دست آورند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.