×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

شرکت لیان آزمای بهار، پاسخگوی تمام نیازهای آزمایشگاه¬های تشخیص طبی

شرکت لیان آزمای بهار، زیر مجموعه هلدینگ سرو پایدار ایرانیان در ۲۶ام مهرماه سال ۱۳۹۶ با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات در زمینه ی واردات و عرضه ی ملزومات آزمایشگاهی در حوزه های پاتولوژی، سیتولوژی، کروماتوگرافی و کلینیکال فعالیت خود را آغاز نمود و تا به امروز با بیش از ۳۰۰ مرکز آزمایشگاهی، بیمارستانی و شرکتی همکاری داشته است.

گروه بازرگانی سرو پایدار در سال ۱۳۸۶ نخستین شرکت خود را با نام طب ابزار آسیا در حوزه بازرگانی خارجی و واردات تجهیزات آزمایشگاهی و دیگر کالاهای مجاز بازرگانی بصورت عمومی تاسیس کرد. پس از آن با بهره گیری از شیوه های نوین مدیریتی و استفاده از منابع انسانی متخصص توانست با اخذ نمایندگی های متعدد در سراسر جهان، شرکت های بعدی خود را تاسیس نماید. در نهایت در سال ۱۳۹۵ شرکت هلدینگ با عنوان سروپایدار ایرانیان (سدار) در راس مجموعه فعالیت خود را آغاز نمود.
هلدینگ سرو پایدار ایرانیان در حال حاضر دارای ۱۳ شرکت زیر مجموعه و حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در مجموعه شرکت‌ها می باشد. شرکت لیان آزمای بهار به عنوان زیر مجموعه ای از هلدینگ سرو پایدار افتخار همکاری با ۱۲ شرکت فعال در حوزه های مختلف آزمایشگاهی را دارد.

لیان آزما با برخورداری از کارشناسان مجرب و با رعایت کلیه الزامات قانونی و فنی جهت حفظ استانداردها در بالاترین سطح می کوشد، گام های موثری را در جهت اعتلای تشخیص و درمان کشور بردارد. این شرکت مفتخر است با گردآوری ملزومات آزمایشگاهی از سراسر دنیا، سبد کاملی شامل محصولات با کیفیت و درجه یک اروپایی، محصولات مقرون به صرفه آسیایی و محصولات مرغوب تولید ایران را برای متخصصین ایرانی فراهم آورد.

محصولات لیان آزمای بهار

شرکت لیان آزمای بهار واردکننده و توزیع کننده بیش از ۲۳۰ قلم ملزومات آزمایشگاهی و پزشکی در گروه های کالایی زیر می باشد:

  • اقلام مصرفی (شامل: انواع سر سمپلر، انواع میکروتیوب، انواع سواب، ویال و درب ویال­های HPLC و GC، انواع لوله فالکون، انواع فیلتر سرسرنگی و…)
  • دستگاه های آزمایشگاهی ( شامل دیسپنسر، سمپلر، شیکر و رولر میکسر)
  • تجهیزات مراقبت خانگی (شامل تبسنج دیجیتال غیرتماسی، پالس اکسی متر)
  • مصرفی عمومی بیمارستانی (شامل انواع دستکش، سیفتی باکس، پنبه، آبسلانگ، گاز استریل و غیر استریل، تیغ بیستوری میکروتوم)
  • مواد شیمیایی ( شامل الکل ها، فرمالین، زایلن و( …

لیان آزمای بهار، نماینده کمپانی اپندورف آلمان در ایران

لیان آزمای بهار، نماینده کمپانی اپندورف آلمان در ایران

در راستای ارتقای سطح کیفی محصولات در دسترس متخصصین ایرانی از سال ۱۴۰۰، شرکت لیان آزمای بهار به عنوان نماینده رسمی کمپانی EPPENDORF آلمان، تامین کننده‌ی انواع سمپلرهای با کیفیت و دیگر تجهیزات این شرکت در ایران می باشد.

اپندورف فعالیت خود را در سال ۱۹۴۵ آغاز کرد تا امروزه با سابقه ای حدود ۷۵ ساله همچنان در حفظ رسالت خود یعنی بهبود شرایط زندگی برای افراد کوشا باشد. دفتر مرکزی این کمپانی در هامبورگ آلمان است و حدود ۵۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد. این برند در ۳۳ کشور شعبه دارد و در تمام قاره ها و بازارهای مهم دیگر توسط توزیع کنندگان نمایندگی می شود. لیان آزما به عنوان نماینده رسمی اپندورف در ایران و عضوی از این خانواده بزرگ، این افتخار را دارد تا باکیفیت ترین محصولات این برند را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این کمپانی آلمانی یکی از با سابقه ترین تولیدکننده های تجهیزات آزمایشگاههای تحقیقاتی بیولوژی و بیوتکنولوژی و ارائه کننده ابزار و مواد مصرفی با کیفیت بی نظیر جهت جابجایی مایعات، نمونه‌ها و سلول‌ها در آزمایشگاه‌ها می باشد. محصولات این شرکت شامل پیپت ها و سیستم های پیپت خودکار، توزیع کننده ها، سانتریفیوژها، میکسرها، اسپکترومترها و تجهیزات DNA amplification و همچنین فریزرهای با دمای بسیار پایین، تخمیرکننده ها، بیوراکتورها، انکوباتورهای CO2، شیکرها و سیستم های دستکاری سلولی است.

از جمله محصولات پرکاربرد کمپانی اپندورف که هم اکنون قابل خریداری از لیان آزمای بهار هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سمپلر ثابت، متغیر و چند کاناله در تمامی حجم­ها
  • سانتریفیوژ­ (چند منظوره، میکرو سانتریفیوژ، سرعت بالا، یخچال­دار)
  • ایزی پت
  • واریسپنسر
  • مولتی پت
  • فریزر آزمایشگاهی
  • و …

حضور لیان آزمای بهار در فضای آنلاین

شرکت لیان آزمای بهار از ابتدای تاسیس درصدد ایجاد کانال های فروش آنلاین جهت تامین نیاز و سهولت دسترسی تمامی پزشکان، متخصصین، کارشناسانان آزمایشگاهی و پژوهشگران در سراسر ایران بوده است و سرانجام در سال ۱۴۰۰ امکان خرید آنلاین بیش از ۲۳۰ قلم کالا از ملزومات آزمایشگاهی، پزشکی و مراقبت خانگی را در وبسایت خود به آدرسlianazma.com فراهم گردانید و در سال ۱۴۰۱ با افزودن محصولات اپندورف به سبد محصولات سایت، این تعداد به بیش از ۵۰۰ قلم افزایش یافت. این شرکت با گردآوری کامل ملزومات آزمایشگاهی همواره می­کوشد تا تمام نیازهای متقاضیان محصولات آزمایشگاهی را پوشش دهد و با بهره بردن از بسترهای دیجیتال مختلف مانند وب سایت و شبکه های اجتماعی علاوه بر معرفی محصولات خود و انتشار مقالات علمی و خبری در حوزه آزمایشگاه تشخیص طبی، ارتباط بیشتری با مخاطبین خود برقرار نماید.

روش های خرید از لیان آزما

روش اول: تماس تلفنی از طریق شماره‌های ۰۲۱-۸۸۳۳۲۱۲۳ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۷۵۹

روش دوم: از طریق پیامرسان whatsapp به شماره‌ی ۰۹۳۹۴۷۴۹۳۸۴

در هر دو روش می توانید با کارشناسان فروش لیان ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را درباره ی قیمت، موجودی، طرز استفاده و … را مطرح کنید. در صورتی که قصد خرید از لیان آزمای بهار را داشته باشید از همین طریق اعلام میکنید و بعد از صدور و ارسال پیشفاکتور، در صورت تایید شما از طریق تماس تلفنی یا پیامرسان، مراحل پرداخت و ارسال سفارش در کمترین زمان ممکن طی می‌گردد.

روش سوم: از طریق سایت کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه می‌کنید. در ادامه، کالای انتخاب شده، تعداد و قیمت را مشاهده می‌کنید و می‌توانید از طریق درگاه بانکی آنلاین، پرداخت را انجام دهید. به آسانی و فقط با چند کلیک سفارش شما ثبت و ارسال برای شما انجام میشود.

روش های پرداخت کالا

روش اول: درگاه پرداخت آنلاین

روش دوم: کارت به کارت

روش سوم: واریز به حساب

روش های ارسال کالای خریداری شده

شرکت لیان آزمای بهار ارسال سفارش به سراسر ایران را از روش های زیر انجام میدهد:

روش اول: ارسال فوری

در صورت موجود بودن کالا در انبار شرکت و همچنین در صورت حضور مشتری در تهران، ارسال سفارش به صورت فوری از طریق پیک موتوری و سایر وسایل حمل بار در کمترین زمان ممکن میسر می باشد.

روش دوم: به صورت درب به درب (از طریق پست و تیپاکس و…)

سفارشات خارج از تهران با بسته بندی مناسب تحویل شرکت پست یا شرکت های کالارسان دیگر می شود و مطابق زمان بندی آن شرکت (یک الی پنج روز) سفارش شما در محل تحویل داده می‌شود.

روش سوم: باربری

در روشی دیگر سفارشات خارج از تهران با بسته بندی مناسب تحویل شرکت های باربری می شود و مطابق زمان بندی آن شرکت سفارش شما در انبار شرکت باربری تحویل داده می‌شود. کارشناسان لیان علاوه بر پیگیری ارسال و تحویل سفارش شما، کد پیگیری مرسوله را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند.

شرایط بازگشت کالا

پس از خرید از لیان آزمای بهار، به مدت یک هفته امکان عودت کالا به هر دلیل وجود دارد. در صورت بازگرداندن سفارشتان در زمان تعیین شده و با هماهنگی کارشناسان لیان، وجه پرداختی شما به صورت کامل به شما بازگردانده می شود. جهت آگاهی درمورد شرایط گارانتی محصولات اپندورف نیز میتوانید به صفحه مربوط به محصولات این کمپانی در سایت لیان آزمای بهار رجوع کنید.

حضور لیان آزمای بهار در فضای آنلاین

و در آخر…

جلب رضایت و اعتماد مشتریان عزیز همواره برای مجموعه لیان آزمای بهار باعث دلگرمی بوده است و سبب گردیده تا پرسنل این شرکت تلاش مضاعفی را برای توسعه و گسترش خدمات قابل ارائه داشته باشند و در این راستا قدم هایی راسخ  بردارند. لیان آزما امیدوار است در سال های آتی بتواند با بهره گیری بیشتر از علوم نوین و تکنولوژی های به روز دنیا، محصولات کارآمدتری را در اختیار جامعه آزمایشگاهیان در سراسر کشور قرار دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.