شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تبلیغات و اطلاع رسانی لازم برای پروژه های شهرداری انجام نشده | لازم است این فعالیت ها و خدمات به اطلاع عموم شهروندان برسد
    23 آذر 1395 - 11:49
    شناسه : 24763
    0

    ابراهیم خوشحال گفت: بسیاری از پروژه های شهرداری، پروژه های قابل توجهی می باشند که متأسفانه تبلیغات و اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام نشده است. به گزارش «بامردم»،ابراهیم خوشحال در جلسه شورای شهر، با ابراز تأسف از حادثه ناشی از ریزش دیوار ورزشگاه تختی، به خطرات ناشی از احتمال ریزش بخشی از دیوار […]

    پ
    پ

    ابراهیم خوشحال

    ابراهیم خوشحال گفت: بسیاری از پروژه های شهرداری، پروژه های قابل توجهی می باشند که متأسفانه تبلیغات و اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام نشده است.

    به گزارش «بامردم»،ابراهیم خوشحال در جلسه شورای شهر، با ابراز تأسف از حادثه ناشی از ریزش دیوار ورزشگاه تختی، به خطرات ناشی از احتمال ریزش بخشی از دیوار مدرسه بنت الهدی در محله امیر شهید اشاره و خواستار اجرای بند 14 ماده 55 قانون شهرداری ها از سوی شهرداری شد.
    وی به سعی و تلاش شورا وشهرداری در جلوگیری از تجاری شدن منطقه زیبای حاشیه کوه (خیابان شهید رجایی ) اشاره و افزود : دکه هایی که با ابعاد 2 *2 در آن منطقه وجود داشتند هم اکنون به حدود 8 متر مربع تبدیل شده و سالها تلاش همه عزیزان را زیر سوال برده اند.
    ابراهیم خوشحال با اشاره به پروژه زیبای سنگ فرش بلوار مطهری پیشنهاد نمود: شهرداری لاهیجان بمنظور اجرای این پروژه در خیابان شهید بهشتی مطالعات کارشناسی را دستور کار قرار دهد .
    وی خواستار تسریع در اجرای پروژه های شهرداری لاهیجان از جمله آرامستان عمومی شهر – ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر و نیز تابلوهای سردر مغازه ها- اجرای چراغ راهنمایی در میدان برق – نصب نیمکت های خیابان شهید کریمی و شهدا شد.
    ابراهیم خوشحال با اشاره به انجام اقدامات متعدد شهرداری لاهیجان در یکسال اخیر از جمله پروژه کوچه برق و بام سبز ، افزود : بسیاری از پروژه های انجام گرفته ، پروژه های قابل توجهی می باشند که متأسفانه تبلیغات و اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام نشده و لازم است این فعالیت ها و خدمات به اطلاع عموم شهروندان برسد .
    وی در ادامه خواستار انجام بغل نویسی خودروهای تاکسی تحت نظارت سازمان حمل و نقل بمنظور جلوگیری از تخلفات احتمالی شد.


    منبع: روابط عمومی | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.